دنیای بازی‌های ویدیوی با گذشت زمان با فناوری بلاک چین بیشتر از قبل در حال ادغام و عجین هستند. صنعت بازی‌های ویدیویی از زمان شکل گیری تا به امروز پیشرفت زیادی کرده است که فناوری بلاک چین منجر به رشد سریع‌تر آن شده است. در سال‌های اخیر بازی‌های زیادی بر بستر بلاک چین و متاورس پیدا شده‌اند که توجه بسیاری از گیمرها را به خود جلب کرده است. بازی‌های ویدیویی به محلی برای کسب درآمد گیمرها تبدیل شده است، بازیکنان می‌توانند با استفاده از دارایی‌های دیجیتال خود به خرید و فروش آیتم‌های بازی‌ها بپردازند. در این مقاله قصد داریم به آموزش بازی Gods Unchained بپردازیم و توکن انحصاری این بازی را برای شما شرح بدهیم.

معرفی بازی Gods Unchained

آموزش بازی Gods Unchained

بازی معروف Gods Unchained برای اولین بار در سال 2018 توسط تیم سابق شرکت Riot game و Google تولید شده است. بازی گاد آنچیند مبتنی بر بلاک چین می‌باشد که بازیکنان به صورت رایگان می‌توانند این بازی را دانلود و اجرا نمایند. این بازی ترکیبی از دو بازی کارتی MTG و HearthStone می‌باشد با این تفاوت که گیمرها مالک واقعی آیتم‌های درون بازی هستند و قادر به فروش آن‌ها هستند. در این بازی از فناوری NFT استفاده شده است که بازیکنان می‌توانند کارت‌های خود را در قالب NFT به دیگر بازیکنان به فروش برسانند(جهت آشنایی بیشتر با توکن‌های غیرمثلی NFT، می‌توانید آموزش NFT رایگان را بررسی کنید). برخی از آیتم‌های درون بازی کمیاب هستند و معدود بازیکنانی آن‌ها را دارند. به تازگی یکی از کارت‌های این بازی به قیمت 26 هزار دلار به فروش رسیده است که گویای ارزشمند بودن کارت‌های نادر این بازی می‌باشد. بازی Gods Unchained به گفته برخی از بازیکنان به بازی‌های استراتژی آنلاین شبیه می‌باشد.

بیشتر بخوانید: تعریف NFT

این بازی را بسیار مشابه به بازی Hearthstone: Heroes Of Warcraft می دانند که متعلق به شرکت بیلزارد(Blizzard) می‌باشد. بنابراین این بازی برای کسانی که قبلاً بازی Warcraft را بازی کردن، راحت تر می‌باشد. بازی گاندز آنچیند بازی کارتی است که بازیکنان به وسیله کارت‌های که دارند به رقابت و نابود کردن حریفان خود در بازی می‌پردازند. این بازی دارای ارز دیجیتال مخصوص خود به نام GODS می‌باشد که برای خرید و فروش آیتم‌های درون بازی مورد استفاده قرار می‌گیرد. بازیکنان می‌توانند کارت‌های خود را در مارکت این بازی بفروشند و بعد از پیروزی در هر نبرد کارت‌های بیشتری به دست می‌آورند. اگر به دنبال بازی‌های کریپتویی رایگان می‌باشید، مقاله برترین بازی‌های کریپتویی رایگان را مطالعه کنید تا با بازی‌های بیشتری آشنا شوید.

گیم پلی بازی Gods Unchained

این بازی درحال حاضر نسخه دسکتاپ آن موجود می‌باشد که توسعه دهندگان آن قصد دارند نسخه موبایل این بازی را تا مدتی دیگر منتشر کنند. در شروع بازی به هر بازیکن مجموعه‌ای از کارت‌ها تعلق می‌گیرد تا اگر بازیکنی نمی‌خواهد پولی برای بازی پرداخت کند، بتواند این بازی را شروع کند. با بازی کردن کارت‌های شما ارتقا پیدا خواهید کرد و با ارتقا پیدا کردن رتبه شما در بازی، بسته‌های کارتی جدیدی برنده خواهید شد. در ادامه مقاله قصد داریم به آموزش بازی Gods Unchained بپردازیم.

بیشتر بخوانید: بازی آلیس چیست؟

آموزش بازی Gods Unchained

بازی گادز آنچیند تنها بر روی سیستم‌های رومیزی قابل اجرا می‌باشد، برای اجرای بازی باید مراحل زیر را انجام دهید. در مرحله اول آموزش بازی Gods Unchained شما می‌بایست به سایت godsunchained.com مراجعه کنید و حساب کاربری ایجاد کنید.

ایجاد حساب کاربری

بعد از وارد شدن به وبسایت این بازی، بر روی گزینه Sign In کلیک کنید و در قسمت بر روی گزینه Create Account کلیک کنید. در قسمت بعد ایمیل و رمزعبور خود را وارد کنید و سپس بازی را دانلود نمایید. دقت داشته باشید که ابتدا باید نسبت به تهیه کیف پول متامسک اقدام کنید و این کیف پول را به این بازی متصل کنید. نحوه متصل کردن کیف پول در مرحله بعد برای شما عزیزان قرار داده شده است.

آموزش بازی Gods Unchained

اتصال کیف پول

برای اتصال کیف پول متامسک وارد سایت بازی شوید، بر روی عکس پروفایل خود کلیک کنید و در منوی ظاهر شده، گزینه Manage Wallets را انتخاب کنید. در صفحه بعد بر روی گزینه Connect to Wallet کلیک کنید و کیف پول متامسک یا هر نوع کیف پول دیگری را به این بازی اضافه کنید. بازی گادز آنچیند بر روی زنجیره Immutable X پیاده سازی شده است بنابراین همه جوایز این بازی بر روی شبکه Immutable X کیف پول شما قرار خواهد گرفت.

آموزش بازی Gods Unchained

بیشتر بخوانید: معرفی کیف پول بلنک والت

حالت‌های مختلف بازی

تا این بخش از آموزش بازی Gods Unchained به مراحل ابتدایی اجرای این بازی پرداختیم. این بازی در 3 حالت مختلف قابل اجرا می‌باشد حالت تک نفره(Solo)، حالت رتبه(Ranked) و حالت دوئل(Direct Challenge). در حالت سولو یا تک نفره بازیکن با هوش مصنوعی بازی وارد رقابت می‌شود. در حالت رتبه(Ranked)، بازیکنان با یکدیگر بر سر به دست آوردن امتیاز، مقام بیشتر، کسب جوایز و کارت‌های جدید به رقابت با یکدیگر می‌پردازند. حالت Direct Challenge بازیکنان با ایجاد یک لابی با دوستان خود به رقابت می‌پردازند که عموماً به صورت تمرین و دوستانه می‌باشد.

کارت‌های بازی

کارت های بازی گادز آنچیند

بعد از این که با حساب کاربری خود وارد بازی شوید، 140 کارت(70 جفت کارت) به شما تعلق می‌گیرد. در این بازی در کل 6 خدا وجود دارد که هر دسته از خدایان دارای 30 کارت می‌باشند که باید کارت‌های خود را به یکی از این خدایان اختصاص دهید. خدایان این بازی عبارت‌اند از: خدای مرگ، نور، جنگ، طبیعت، جادو و فریب. در هر دسته شما می‌توانید فقط 2 عدد از یک کارت را داشته باشید و همچنین یک عدد از کارت‌های Legendary را در هر دسته داشته باشید.

انتخاب خدا

خدایان بازی Gods Unchained

پیش از شروع هر مسابقه شما می‌توانید یک خدا را انتخاب کنید، حال انتخاب هر خدا متناسب با کارت‌هایی خواهد بود که شما برای مسابقه چیده‌اید. امکان عوض کردن خدا در طول مسابقه وجود ندارد، پس قبل از هر مسابقه خدای خود را درست انتخاب کنید. هر خدا قدرت مخصوص به خود را دارد و این که خدایی که انتخاب می‌کنید در برابر خدای حریفتان قوی تر ظاهر شود به شانس شما بستگی دارد.

عوض کردن کارت‌ها

همانند هر بازی کارتی دیگر در ابتدای شروع هر راند یا مسابقه، شما می‌توانید 4 تا از کارت‌های خود را به دلخواه با کارت‌هایی که دارید عوض کنید. انتخاب این که چه کارت‌هایی بهتر است عوض شود، بستگی به نظر هر شخص دارد اما بهتر است کارت‌های که درجه کمتری دارند را با کارت‌های قدرتمند‌تر عوض کنید.

توکن GODS چیست؟

توکن GODS چیست

توکن بازی Gods Unchained بر بستر اتریوم پیاده سازی شده است و نوعی از توکن‌های ERC-20 می‌باشد. امکان ذخیره‌سازی این توکن بر روی تمامی کیف‌ پول‌های دیجیتالی که از توکن‌های ERC-20 پشتیبانی می‌کنند، وجود دارد. از این توکن برای خرید و فروش آیتم‌های درون بازی، ساخت NFT و به دست آوردن جوایز استفاده می‌شود. ارزش این توکن در بازارهای ارز دیجیتال در زمان نوشتن مقاله آموزش بازی Gods Unchained برابر با 1.11 دلار می‌باشد. بیشترین مقداری که این ارز تا امروز به خود دیده است برابر با 8.83 دلار بوده است و کمترین مقداری که این رمزارز داشته برابر با 0.9 دلار می‌باشد. توکن گادز در حال حاضر در رتبه 689 بازار CoinMarketCap می‌باشد و حجم معاملاتی این ارز در 24 ساعت گذشته برابر با  17.33 میلیون دلار می‌باشد.

بیشتر بخوانید: دوره آموزش ارز دیجیتال

پیج اینستاگرام محمد فاموریانجمع بندی

بازی Gods Unchained در آینده‌ای نزدیک به یکی از پر طرفدارترین و قدرتمندترین بازی‌های بلاک چینی تبدیل خواهد شد. ارز دیجیتال این بازی بر بستر اتریوم می‌باشد از این رو کارمزد تبادلات این رمزارز مقداری بالا می‌باشد که Immutable قصد دارد هزینه کارمزد را برای بازیکنان این بازی کمتر کند. توکن این بازی بنا بر ارزش این توکن و حجم معاملات این رمزارز در حال حاضر در وضعیت مساعدی قرار دارد. بازی Gods Unchained از آن دسته بازی‌ها است که حداقل ارزش یکبار امتحان کردن را دارد و تجربه‌ای به یاد ماندنی برای مخاطبین خود باقی خواهد گذاشت. در این مقاله سعی بر این داشتیم به آموزش بازی Gods Unchained بپردازیم و توکن انحصاری این بازی را برای شما عزیزان بررسی کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *