امروزه که بازار ارزهای دیجیتال نسبت به قبل طرفدار بیشتری پیدا کرده است، بازی‌های متعددی برای پلتفرم گوشی و کامپیوتر روانه بازار شده است که شما می‌توانید با انجام دادن فعالیت‌های خاصی، کوین یا توکن به دست آورید. اما همه بازی‌های توزیع شده عملکرد چندان خوبی ندارند و گاهاً فقط باعث تلف شدن وقت شما می‌شود، امروز قصد داریم بازی به توضیح آموزش بازی همسایه من آلیس، دانلود بازی آلیس و از همه مهم‌تر پاسخ به سوال بازی آلیس چیست؟ بپردازیم. جهت آشنایی با برترین بازی های کریپتویی رایگان، این مقاله را از دست ندهید.

بازی آلیس چیست؟

بازی آلیس چیست؟

بازی همسایه من آلیس یک بازی چند نفره است که حول دنیای آلیس انجام می‌شود، شما در این بازی می‌توانید جزیره‌هایی خریداری کرده و به ساخت و ساز در این جزایر بپردازید. سیستم بلاک‌ چین این بازی همانند بازی lahafi Farmvill و Animal Crossing طراحی شده است که به بازیکنان این امکان را می‌دهد که به جمع‌آوری توکن‌های NFT که مالکیت آنها را به عهده دارند، بپردازند.  شرکت سازنده این بازی Antler Interactive، بازی آلیس را به گونه‌ای طراحی کرده که علاوه بر این که بازیکنان می‌توانند به ساخت خانه‌های متعددی در جزایر خود بپردازند و به رخ دیگر بازیکنان بکشند.

داستان جذابی را به همراه دارد. این امر سبب شده است که گیمر‌های تازه وارد را هم به سمت این بازی جذب کند. توکن‌هایی که بازیکنان در این بازی به دست می‌آورند کاملا به آن‌ها تعلق دارد، توکنی که در این بازی استفاده می‌شود آلیس نام دارد که ابتدا در سال 2021 در ماه مارس در لانچ پول(launchpool) صرافی بایننس راه‌اندازی شد.

بیشتر بخوانید: آموزش ساخت توکن های NFT

آموزش بازی همسایه من آلیس

آموزش بازی آلیس

تا این جای کار به پاسخ به سوال بازی آلیس چیست، پرداختیم. حال قصد داریم اطلاعات بیشتری در مورد نحوه بازی کردن در اختیار شما خوانندگان گرامی قرار بدهیم. بازی همسایه من آلیس، یک بازی در قالب دنیای باز(Open World) می‌باشد. بازی‌های دنیای باز بین گیمرها طرفدار بیشتری نسبت به سایر بازی‌ها دارد، زیرا بازیکنان را بیشتر با محیط بازی درگیر می‌کند و کمتر احساس خستگی به گیمران دست می‌دهد. در بازی آلیس شما امکان ارتباط با دیگر بازیکنان و همچنین قابلیت انتخاب آواتار خود را دارید.

همانطور که در قسمت بازی آلیس چیست گفته شد این بازی دارای جزایر مجازی متعددی می‌باشد که این جزایر هم به قسمت‌های کوچکتری تقسیم بندی شده است، به طوری که هر قسمت از آن متعلق به یک بازیکن می‌باشد، این امکان نیز وجود دارد که یک بازیکن دارای زمین‌های متعددی در بازی باشد. هر کدام یک از این زمین‌ها دارای توکن مخصوص به خود می‌باشند که صاحبان آن زمین قادر به فروش آن‌ها هستیند.

بازی همسایه من آلیس یک بازی داستان محور هست، شما علاوه براین که می‌توانید آزادانه در بازی فعالیت داشته باشید و به ساخت و ساز در زمین خود بپردازید، قادر به انجام مراحل داستانی بازی نیز‌‍ می‌باشید. دارایی‌های درون بازی به وسیله توکن ها نمایش داده می‌شوند و دسترسی پیدا کردن به آن‌ها، کمیاب یا فراوان بودن آن‌ها و همچنین قیمت آیتم ها به دست خود بازیکنان این بازی می‌باشد.

بیشتر بخوانید: زمین دیجیتال چیست؟

دانلود بازی آلیس

در نظر داشته باشید که هنوز بازی آلیس به بازار عرضه نشده است. این بازی در پلتفرم Steam قرار گرفته است. برای دانلود بازی آلیس می‌توانید با مراجعه به فروشگاه استیم(store.steampowered)، نوتیفیکیشن بازی آلیس را فعال کنید، تا زمانی که این بازی به بازار عرضه می‌شود بتوانید آن را دانلود و نصب کنید.

دلایل محبوبیت بازی همسایه من آلیس چیست؟

دلایل محبوبیت بازی آلیس

در قسمت‌های قبل به این‌ موضوع که بازی آلیس چیست و چگهونه باید آن را دانلود کرد، پرداختیم. حال نوبت به دلایل محبوبیت بازی همسایه من آلیس رسیده است. یکی از مهم‌ترین دلایل محبوبیت بازی آلیس، استفاده از توکن‌های NFT است که علاقه‌مندان می‌توانند جهت آشنایی بیشتر با مفهوم NFT، آموزش NFT را مطالعه کنند.

  • سبک این بازی Open World است.
  • این بازی دارای یک خط داستانی می‌باشد که از خسته شدن شما در این بازی جلوگیری می‌کند.
  • دارای قابلیت lending یا وام گیری می‌باشد، به این صورت که بازیکنان می‌توانند توکن‌های خود را به دیگر بازیکنان قرض بدهند یا از دیگران بازیکنان قرض بگیرند. این بازی به گونه‌ای طراحی شده است که شما همیشه توکن‌های خود را بعد از به اتمام رسیدن مهلت قرض دادن تحویل خواهید گرفت.
  • دارای قابلیت سهام گذاری یا Stacking می‌باشد، بازیکنان می‌توانند با سهام گذاری توکن‌‌های خود درآمدزایی کنند.
  • دارای توکن اختصاصی خود به نام آلیس می‌باشد، این توکن در بازی آلیس کاربرد‌های گوناگونی دارد به طوری که می‌توانید به خرید و فروش در داخل بازی، کسب سود سهام های خود و شرکت در سیستم حاکمیت بازی بپردازید.

آیا بازی آلیس رایگان است؟

دانلود بازی رایگان آلیس

در حال حاضر بازی همسایه من آلیس رایگان می‌باشد، ولی برای خرید ویژگی‌های خاص، ارتقا دادن آواتار و خرید آیتم در این بازی شما نیاز به پرداخت هزینه می‌باشید که در صورت خرید یک سری آیتم‌های خاص برای ارتقا دادن زمین و دارایی‌های خود می‌توانید در ادامه آن ها را به قیمت‌های بالاتری نیز بفروش برسانید. لازم به ذکر است که این فرآیند را می‌توان یک روش درآمدزایی دانست. این بازی برای پلتفرم کامپیوتر در دست ساخت می‌باشد و در بهار 2022 در پلتفرم محبوب Steam قرار داده می‌شود.

توکن بازی آلیس چیست؟

توکن آلیس بر بستر اتریوم پیاده‌سازی شده است. این ارز دیحیتال به بازیکنان این امکان را می‌دهد تا پول‌های درون بازی را در قبال توکن NFT دریافت نمایند. توکن‌های NFT رمزارز‌های منحصر به فردی هستند که برای نمایش دارایی‌های نادر در دنیایی واقعی مناسب می‌باشند. جهت آشنایی بیشتر با توکن‌های غیرقابل تغییر NFT می‌توایند مقاله تعریف NFT را مطالعه کنید.

قیمت رمزارز آلیس چقدر است؟

قیمت توکن بازی همسایه من آلیس

در تاریخ 5 اسفند سال 1400 قیمت این رمزارز در صرافی‌ بایننس بعد از کاهش 9.8 درصدی به 6.6 دلار رسیده است و این رمزارز در حال حاضر در رتبه 186 صرافی بایننس قرار دارد، جزئیات بیشتر در مورد این رمز‌ارز در عکس زیر قابل مشاهده می‌باشد. چنانچه قصد دارید با صرافی بایننس آشنا شوید، مقاله آشنایی با صرافی بایننس را مطالعه کنید.

آینده ارز دیجیتال آلیس

در بخش قبلی شما را با ارز دیجیتال یا توکن آلیس آشنا کردیم؛ حال قصد داریم آینده این ارز دیجیتال را نیز با هم بررسی کنیم. این ارز دیجیتال همانند سایر رمزارزهای درون بازی می‌باشد و بیشتر کاربرد آن به درون بازی بر می‌گردد. سرمیاه گذاری بر روی این گونه از ارزهای دیجیتال پر ریسک است؛ چرا که با کم‌طرفدار شدن بازی قیمت آن نیز کاهش خواهد یافت. بنابراین بهتر است قبل از هر چیزی از آینده بازی آلیس با خبر شوید و به خوبی درک کنید که بازی آلیس چیست و سپس بر روی دارای آن سرمایه گذاری نمایید. یکی از سایت‌هایی که آینده دارایی‌های دیجیتال را پیش‌بینی می‌کند، سایت دیجیتال کوین پرایس(Digital Coin Price) است.این سایت پیش بینی کرده است که قیمت ارز دیجیتال آلیس تا آخر سال 2026 به 83 دلار خواهد رسید.

البته همانطور که پیش‌تر بیان کردیم این تغییر قیمتی در صورتی است که بازی آلیس بتواند موفق در بازار بازی‌های ویدیویی ظاهر شود. سایت دیگری که گمان می‌کند این دارایی دیجیتال ارزش بیشتری خواهد داشت، سایت پرایس پریدیکشن(Price Prediction) است. این سایت قیمت بیشتری را نسبت به سایت دیجیتال کوین پرایس برای توکن آلیس تا پایان سال 2026 پیش بینی کرده است. طبق گفته‌های این سایت معتبر ارزش این دارایی دیجیتال تا آخر سال 2026 به 126 دلار خواهید رسید. یکی دیگر از سایت‌هایی که بر اساس الگوریتم پیش‌بینی می‌کند سایت والت اینوستور(Wallet Inverstor) است. این سایت نیز آینده درخشانی را برای توکن آلیس پیش بینی کرده است. طبق پیش بینی این سایت قیمت این دارایی تا سال 2024 به 24.341 دلار خواهد رسید.

امکان دریافت NFT در بازی آلیس وجود دارد؟

همانطور که پیش‌تر شما را با این بازی آشنا کردیم، شما می‌توانید در این بازی زمین و دیگر دارایی‌های دیجیتال بازی را خریداری و یا به فروش برسانید. امکان ساخت NFT از تجهیزات و دارایی‌های درون بازی برای گیمرها وجود دارد. این بازی نیز همانند بازی Waves Ducks امکان تبدیل دارایی‌ها درون بازی را به NFT می‌‎دهد. گیمرها می‌توانند این دارایی‌های دیجیتال را نگهداری کنند و مادامی که ارزش آن‌ها افزایش یافت در پلتفرم‌هایی نظیر پلتفرم اوپن سی به فروش برسانند. قیمت دارایی‌های NFT بازی آلیس بسته به کمیاب بودن آن‌ها متغیر است. هر چقدر که میزان کمیابی NFT بیشتر باشد، ارزش آن نیز بیشتر خواهد بود.

پیج اینستاگرام محمد فاموریان

جمع بندی

در این مقاله همانطور که وعده داده بودیم، پاسخ به سوال بازی آلیس چیست، آموزش بازی و مزایای آن پرداختیم.  بازی آلیس قابلیت‌های جالب و متنوعی برای بازیکنان ایجاد می‌کند به این صورت که آن‌ها می‌توانند به ساخت و ساز و ارتقاء زمین‌های خود بپردازند که در این مقاله به آن‌ها اشاره گردید. به این موضوع توجه داشته باشید که بازی‌های بلاک چینی با گذشت زمان در حال پیشرفت و جریان درآمدی از این بازی‌ها باعث جذب روزافزون گیمر‌ها به این سبک بازی‌ها شده است. در آخر، اگر شما هم یکی از علاقه‌مندان به بازی‌های متاورسی و کریپتویی هستید، دوره رایگان آموزش متاورس را از دست ندهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *