بازار ارزهای دیجیتال بازاری پر از شگفتی و رمزارزهای متنوع و مختلفی است که هر کدام در برهه‌ای از زمان به یکی از پرفروش‌ترین توکن‌ها تبدیل می‌شوند. یکی از ارزهای دیجیتالی که در چند سال اخیر نوسانات زیادی داشته و توانسته عملکرد خوبی از خود در این چند سال به نمایش بگذارد، سیناپس(Synapse) می‌باشد. شاید این سوال برای شما پیش آید که ارز دیجیتال Synapse چیست؟ ما در ادامه این مقاله قصد داریم شما را با تاریخچه و قیمت ارز دیجیتال Synapse بیشتر آشنا خواهیم کرد. از این رو اگر به دنبال جواب سوال خود می‌گردید، ادامه مقاله ارز دیجیتال Synapse چیست را مطالعه کنید.

ارز دیجیتال Synapse چیست؟

ارز دیجیتال Synapse چیست

محوریت اصلی که در بازار ارزهای دیجیتال وجود دارد، بر پایه فناوری بلاک چین پیاده‌سازی شده است و به جرئت می‌توان گفت که اگر فناوری بلاک چینی وجود نداشت، ارز دیجیتالی هم وجود نداشت. شبکه‌های بلاک چین متعددی وجود دارد که هر کدام با هدف خاصی ایجاد گردیده‌اند، اما مشکلی که سرمایه‌گذاران با آن روبرو هستند این است که به راحتی نمی‌توان بین شبکه‌های بلاک چین ارتباط برقرار کرد. ارز دیجیتال سیناپس برای رفع این مشکل ایجاد گردید، چرا که بنیان‌گذار آن به دنبال ایجاد راهی برای ساده‌سازی تراکنشات و عملیات بین دو شبکه بلاک چین بود.

به طوری که در وایت پیپر آن نیز بیان شده است که سیناپس ارز دیجیتال و پروتکل قدرمتندی برای ایجاد ارتباط و توسعه‌پذیری بین شبکه‌های بلاک چین است. اگر یکی از افرادی هستید که به تازگی وارد بازار ارزهای دیجیتال شده‌اید. پیشنهاد می‌کنیم که دوره آموزشی ارز دیجیتال را مشاهده کنید تا در این بازار ه راحتی درآمد دلاری سب کنید.

سیناپس(Synapse)

ارز دیجیتال Synapse چیست

Synapse از لحاظ ساختاری به دو بخش پروتکل و بازارساز(AMM) تقسیم می‌شود که مشکل نقدینگی را در صرافی‌ها برطرف می‌کند. پلتفرم سیناپس دارای توکن اختصاصی خود به نام SYN است که وابسته به شبکه سیناپس است که همانند سایر توکن‌های بومی در جهت پرداخت کارمزد کمتر، ثبت رأی و پیشنهادات درباره پروژه، مورد استفاده قرار می‌گیرد؛ البته برای ثبت نظرات باید بیش از 50 هزار توکن سیناپس را در اختیار داشته باشید. ارز دیجیتال سیناپس را در بسیاری از صرافی‌های دیجیتال موجود می‌باشد که می‌توانید با خرید و فروش آن درآمد خوبی کسب کنید.

نکته‌ای که از اهمیت بالایی برخورداست این است که اگر فردی تازه‌کار می‌‍باشید، بهتر است که در ابتدا مقاله آموزش ارز دیجیتال را مطالعه نمایید. توکن SYN بر روی شبکه بلاک چین اتریوم پیاده‌سازی شده است و به هیچ عنوان این دارایی را با توکن SNP اشتباه نگیرید، چرا که این توکن در جهت حمایت و تهیه سرمایه برای پروژه استفاده می‌شود. بنیان‌گذاران ارز دیجیتال سیناپس نیز همانند بیت کوین ناشناس هستند و تا به حال نامی از آن‌ها در جایی درز نکرده است که این موضوع سبب افزایش محبوبیت آن بین سرمایه‌گذاران شده است.

بیشتر بخوانید: ارز دیجیتال ایاس چیست

قیمت ارز دیجیتال synapse

قیمت ارز دیجیتال synapse

حال که تا این بخش از مقاله ارز دیجیتال Synapse چیست با رمزارز سیناپس به خوبی آشنا شدید، بهتر است نگاهی به قیمت‌هایی که تاکنون داشته نیز بررسی کنیم. بررسی تاریخچه قیمتی ارزهای دیجیتال همیشه تا حدودی در پیش‌بینی آینده قیمتی آن‌ها دخیل است. ارز دیجیتال سیناپس در سال 2021 وارد بازار ارزهای دیجیتال گردید و در ابتدای کار خود قیمتی برابر با 2.3 دلار داشت. اما این قیمت ثباتی نداشت و پس از گذشت چند روز قیمت آن به 1.3 دلار کاهش یافت. البته این تغییر و کاهش قیمت دائمی نبود، چرا که در کمتر از 10 روز قیمت آن مجدداً افزایش یافت و به مرز 4 دلار رسید، اما این پایان کار برای روند صعودی یان ارز دیجیتال نبود، به طوری که در 20 روز بعد قیمت آن به 5 دلار رسید.

این ارز دیجیتال علارقم فراز و نشیب‌های بیت کوین، نواسناتی را تا آخر سال 2021 تجربه کرد که در نهایت در ماه آخر سال 2021 به قیمت 2.85 دلار سقوط کرد. این روند و راکد ماندن وضعیت ارز دیجیتال سیناپس تا اواسط سال 2022 ادامه یافت، اما در وسط‌های ماه ژانویه دوباره روندی صعودی به خود گرفت و قیمت آن به 4.23 دلار رسید. افزایش و کاهش قیمتی این ارز دیجیتال همچنان ادامه داشته تا اواخر ماه فوریه که مجدداً قیمت آن افت کرد و به قیمت 2.83 دلار برگشت.

ارز دیجیتال لونا در ماهی می افت بسیار شدیدی داشت که این کاهش قیمتی بر روی سیناپس نیز تاثیر گذاشت و بار دیگر قیمت آن راه به 1.3 دلار کاهش داد. سقوط قیمتی ارز دیجیتال سیناپس با کاهش قیمتی بیت کوین ادامه داشت و به یکی از ارزهای دیجیتال با ارزشی کمتر از 1 دلار تبدیل گردید، در حال حاضر این ارز دیجیتال قیمتی برابر با 1.31 دارد. آموزش تحلیل تکنیکال یکی دیگر از فاکتورهایی است که در جهت بررسی قیمت به شما کمک می‌کند.

آینده ارز سیناپس

آینده ارز سیناپس

 

همانطور که می‌دانید پیش بینی آینده ارزهای دیجیتال به این راحتی‌ها نمی‌باشد و اگر شخصی یا کسی از شما در ازای این از شما طلب پول می‌کند، بدانید که به ضرر شما تمام خواهد شد. از این رو همیشه برای خرید و فروش ارزهای دیجیتال، استراتژی معاملاتی داشته باشید. ما در بخش قبلی مقاله ارز دیجیتال Synapse چیست، تاریخچه قیمتی این ارز دیجیتال را برای شما عزیزان بازگو کردیم، از طریق آن می‌توانید تا حدودی از وضیعت این رمزارز باخبر شوید. همچنین با مطالعه مقاله آموزش نوسان گیری ارز دیجیتال می‌توانید این ارز دیجیتال را نوسان گیری و از آینده آن تا حدودی با خبر شوید.

CryptoPredictions

یکی از وبسایت‌های معتبری که درباره آینده ارزهای دیجیتال مطلب منتشر می‌کند، کریپتو پردیکشنز(CryptoPredictions.com) است، این سایت معتبر پیش بینی کرده بود که قیمت سیناپس تا پایان سال 2022 به 1 دلار خواهد رسید. این موضوع با قیمتی که ارز دیجیتال سیناپس در حال حاظر دارد، دور از انتظار نمی‌باشد و ممکن است که مجدداً به این رنج قیمتی برسد. همچنین برای سال‌های متوالی 2023، 2024، 2025 و 2026 قیمت‌های 1.22، 1.69، 2.11 و 2.44 را پیش‌بینی کرده است که نوید از روندی صعودی برای این ارز دیجیتال است.

CoinArbitrageBot

یکی دیگر از وبسایت‌های معتبری که آینده قیمتی ارزهای دیجیتال را پیشبینی می‌کند، CoinArbitrageBot است. این سایت آینده ارز دیجیتال سیناپس را روشن دیده است، چرا که پیش بینی کرده است که در اواخر سال 2022 قیمت آن به 1.83 دلار خواهد رسید. البته این وبسایت دیدگاه بهتری نسبت به توکن SYN دارد، چرا که بر این باور است که در سال 2025 قیمتی 8.5 دلاری را تجربه خواهد کرد.

CoinsKid

علاوه بر وبسایت‌ها گروه‌ها و مجموعه‌هایی وجود دارند که درباره آینده ارزهای دیجیتال نظر می‌دهند، یکی از آن‌ها گروه CoinsKid است. این گروه نیز نظری مثبت درباره آینده قیمتی ارز دیجیتال SYN دارد و قیمت آن را در پایان سال 2022، 1.58 دلار پیش بینی کرده است. این گروه بر این باور است که قیمت این رمزارز تا پایان سال 2025 به بیش از 9 دلار خواهد رسید، اما در سال بعد قیمت آن به زیر 8 دلار سقوط خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: شرکت های سرمایه گذاری ارز دیجیتال

PricePredictions

پرایس پردیکشنز(PricePredictions) یکی دیگر از سایت‌هایی است که درباره آینده رمزارزها نظر می‌دهد. این وبسایت بر این باور است که قیمت توکن SYN تا پایان سال 2022 به 2.25 دلار خواهد رسید که نگرش مثبت‌تری نسبت به دیگر وبسایت‌ها و گروه‌ها دارد. این وبسایت نیز تا پایان سال 2025 قیمتی برابر با 6.8 دلار را برای ارز دیجیتال Synapse پیشبینی کرده است و نسبت به دیگر سایت‌ها آینده درخشانی را برای این رمزارز دیده است، به طوری که قیمت آن را تا پایان سال 2030، 47 دلار تخمین زده است.

پیج اینستاگرام محمد فاموریان

جمع بندی

ارز دیجیتال سیناپس یکی دیگر از ارزهای دیجیتال موجود در بازار رمزارزها می‌باشد که برای رفع مشکلی در این بازار ایجاد گردیده است. سیناپس با هدف ایجاد پل ارتباطی بین شبکه‌های بلاک چین مختلف ایجاد گردید. ارز دیجیتال سیناپس به خاطر افت شدید بیت کوین در حال حاضر قیمتی زیر 1 دلار دارد، اما به محض اینکه بازار روندی صعودی به خود بگیرد پیش‌بینی شده است که به قیمت بالای 2 دلار و یا شاید 3 دلار هم برسد. ما در این مقاله سعی بر این داشتیم شما را با توکن SYN آشنا کنیم و به سوال ارز دیجیتال Synapse چیست، پاسخ دهیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *