امروزه راه‌های بسیار زیادی برای سرمایه‌گذاری در ارزهای دیجیتال وجود دارد که همگی درآمدزا می‌باشند. یکی از روش‌های سرمایه‌گذاری بر روی ارزهای دیجیتال از طریق شرکت‌های وابسته به این صنعت می‌باشد. شرکت‌ های سرمایه گذاری ارز دیجیتال متعددی در یازار ارزهای دیجیتال وجود دارد که معمولاً سود قابل توجه‌ای به اشخاص از طریق سپرده‌گذاری اهدا می‌شود. پیدا کردن شرکت‌ های سرمایه گذاری ارز دیجیتال کار آسانی نمی‌باشد و تعداد شرکت‌های تقلبی که سبب از بین رفتن و به سرفت بردن دارایی‌های شما می‌شوند، کم نمی‌باشد. ما در این مقاله قصد داریم تعدادی از بهترین شرکت‌ های سرمایه گذاری ارز دیجیتال را به شما معرفی کنیم تا با خیالی راحت به سرمایه‌گذاری در این شرکت‌ها بپردازید.

شرکت سرمایه گذاری ارز دیجیتال چیست؟

پلتفرم‌ها و ابزارهای زیادی روزبه‌روز در بازار ارزهای دیجیتال ایجاد می‌شوند که راه‌های درآمدزایی از ارزهای دیجیتال را برای ما هموارتر می‌سازند. شرکت‌ های سرمایه گذاری ارز دیجیتال یکی از روش‌های درآمدزایی می‌باشد، اما چگونه به ما سود می‌دهند؟ افراد با سرمایه‌گذاری یا سپرده‌گذاری بر روی شرکت‌هایی که در حوزه ارزهای دیجیتال فعالیت می‌کنند به راحتی می‌توانند درآمد کسب کنند. این روش از کسب درآمد از ارزهای دیجیتال ریسک کمتری نسبت به سایر درآمدزایی از بازار ارزهای دیجیتال را دارد، چرا که همانند سپرده گذاری در بانک می‌باشد. شما با مطالعه مقاله آموزش سرمایه گذاری در ارز دیجیتال می‌توانید روش‌های سرمایه‌گذاری را یاد بگیرید. در ادامه مقاله ما شما را با بهترین شرکت‌ های سرمایه گذاری ارز دیجیتال آشنا خواهیم کرد تا یکی از آن‌ها را برای سرمایه‌گذاری انتخاب کنید.

برترین شرکت‌ های سرمایه گذاری ارز دیجیتال

شرکت‌ های سرمایه گذاری ارز دیجیتالی که در ادامه به شما معرفی خواهیم کرد از بهترین شرکت‌ها می‌باشند. شما می‌توانید با ویژگی‌ها و سودهایی که به کاربران خود می‌دهند یکی از آن‌ها را انتخاب کنید.

AQRU

شرکت‌ های سرمایه گذاری ارز دیجیتال

یکی دیگر از شرکت‌ های سرمایه گذاری ارز دیجیتال، AQRU می‌باشد. افراد با عضویت در این وبسایت می‌توانند بر روی ارزهای دیجیتالی همانند بیت کوین، اتریوم، تتر، یو اس دی(USD) و دای(Dai) سرمایه‌گذاری کنند. افراد با استفاده از این پلتفرم می‌توانند سالانه تا 12 درصد سود کسب کنند و سرمایه خود را افزایش دهند. این شرکت نیز همانند شرکت  LitecoinsTrades افراد می‌توانند از طریق ارزهای فیات سرمایه‌گذاری خود را شروع کنند. قابلیتی که در این دو وجود دارد MoonPay می‌باشد که با تبدیل ارزهای فیات خود به MoonPay می‌توانند سرمایه‌گذاری را شروع کنند. این شرکت امنیت کاربران خود را در اولویت قرار داده است و آن‌ها را در برابر هک شدن بیمه کرده است. به طوری که اگر سایت AQRU هک شود، این شرکت تمام دارایی از دست رفته کاربران خود را به آن‌ها پرداخت می‌کند.

شرکت‌ های سرمایه گذاری ارز دیجیتال AQRU بستری تحت وب دارد، اما اپلیکیشن‌های آن نیز موجود می‌باشد. کاربران این شرکت می‌توانند از طریق هر یک از سیستم‌عامل‌هایی که دارند ویندوز، اندروید و IOS به سپرده‌گذاری بپردازند. نحوه برداشت کردن از آن نیز به راحتی و بدون کسر مبلغی از حساب شما انجام می‌شود.

Crypto.Com

شرکت‌ های سرمایه گذاری ارز دیجیتال

شرکت Crypto یکی از بزرگترین شرکت‌ های سرمایه گذاری ارز دیجیتال می‌باشد که از 50 ارز دیجیتال پشتیبانی می‌کند. اکثر ارزهای دیجیتالی که در این پلتفرم وجود دارد قابلیت خرید و فروش و سپرده‌گذاری را دارند. با استفاده از ارز دیجیتال USDC می‌توانید تا 14 درصد سود سالانه را تجربه کنید و سود زیادی در آخر سال به جیب بزنید. شرکت کریپتو بازه‌های زمانی سپرده‌گذاری 3 ماه و ماهانه دارد، همچنین به تازگی قابلیت سپرده‌گذاری به صورت روزشمار را نیز دارد. افراد با استفاده از ماشین حساب تعبیه شده در این وبسایت می‌توانند سود حاصل از سپرده‌گذاری خود را حساب نمایند.

بیشتر بخوانید: آموزش نوسان گیری ارز دیجیتال

Binance

صرافی بایننس بزرگترین صرافی موجود در دنیای ازرهای دیجیتال می‌باشد. این صرافی قابلیت‌ها و ویژگی‌های زیادی دارد که سرمایه‌گذاری در آن یکی از ویژگی‌های بی‌شمار آن می‌باشد. علاقه‌مندان به سرمایه‌گذاری می‌توانند بر روی پروژه‌های این صرافی سرمایه‌گذاری کنند که هر چه ریسک سرمایه‌گذاری بیشتر باشد، سود و بهره بیشتری دریافت می‌کنید. دو حالت برای سرمایه‌گذاری در بایننس وجود دارد که در حالت اول سود سرمایه تضمین نمی‌شود، اما در حالت دوم می‌شود. نرخ سود حالت اول طبعاً بیشتر می‌باشد و گاهاً سود سالانه این حالت به 178 درصد در سال نیز می‌رسد. اما در حالت دوم نهایت سودی که در آخر سال ممکن است کسب کنید 104 درصد می‌باشد، اما سود شما تضمین می‌شود. با مطالعه مقاله‌های آموزش صرافی بایننس و نحوه ترید کردن در بایننس با این صرافی بیشتر آشنا خواهید شد.

CoinBase

CoinBase

کوین بیس نیز یکی دیگر از بزرگترین صرافی‌های خارجی در زمینه سرمایه‌گذاری می‌باشد. این صرافی برای کاربرانی که به تازگی شروع به سرمایه‌گذاری کردند، مناسب می‌باشد. کوین بیس در حال حاضر از 5 ارز دیجیتال برای سرمایه‌گذاری پیشتیبانی می‌کند که نرخ سود برای هر کدام از آن‌ها 5 درصد می‌باشد. بزرگترین مزیتی که این صرافی در سرمایه‌گذاری نسبت به سایر شرکت‌های سرمایه‌گذاری دارد، پشتیبانی کیف پول این صرافی از ویژگی سرمایه‌گذاری. کاربران این صرافی با استفاده از کیف پول کوین بیس به راحتی می‌توانند دارایی‌های خود را چه در بخش سرمایه‌گذاری و چه در بخش‌های دیگر مدیریت کنند.

BlockFi

BlockFi

بلاک فای یکی دیگر از شرکت‌ های سرمایه گذاری ارز دیجیتال می‌باشد که از 10 ارز دیجیتال برای سرمایه‌گذاری پشتیبانی می‌کند. برترین ارزهای دیجیتالی که این شرکت از آن‌ها پشتیبانی می‌کند دای(DAI)، تتر(Tether)، پاکس(PAX) و یو اس دی سی(USDC) می‌باشد. همچنین از پرفروش‌ترین ارزهای دیجیتال بازار رمزارزهای نظیر بیت کوین، اتریوم و لایت کوین نیز پشتیبانی می‌کند. از آنجایی که شرکت بلاک فای تازه تاسیس و هنوز در ابتدای کار می‌باشد برای افراد تازه کار نیز بسیار مناسب می‌باشد. این شرکت دارای کیف پول اختصاصی خود می‌باشد که با استفاده از آن می‌توانید دارایی‌های خود را مدیریت کنید.

کارمزد برداشت سرمایه در این صرافی تعبیه نشده است و بدون پرداخت کمترین هزینه‌ای می‌توانید دارایی‌های خود را از این شرکت خارج کنید. افراد تازه‌کار بهتر است که مفاهیم ابتدایی ارزهای دیجیتال آشنا شوند، با مطالعه مقاله آموزش ارز دیجیتال می‌توانید این مفاهیم را یاد بگیرید.

litecoinstrades

litecoinstrades یکی از شرکت‌های سرمایه گذاری در ارز دیجیتال می‌باشد که به شما امکان سپرده‌گذاری بر روی ارزهای دیجیتال اتریوم، لایت کوین، بیت کوین را می‌دهد. نحوه سرمایه‌گذاری از 3 طریق انجام می‌شود که شما برای شروع سرمایه‌گذاری باید 100 دلار اولیه پرداخت کنید. Basic Plan, Premium Plan, Enterprise Plan سه روشی می‌باشد که می‌توانید از آن سود دریافت کنید. 100 درصد سود هست و با ورود به این سایت و پرداخت 100 دلار، بعد از گذشت 7 روز 28 دلار سود می‌کنید. در آخر این 7 روز شما می‌توانید 100 دلار خود را به همراه سود آن از این شرکت خارج کنید. بنابراین با استفاده از لینک زیر وارد این وبسایت شوید و سپس ثبت نام کنید و اولین سرمایه گذاری خود را شروع کنید.

لینک سایت: litecoinstrades 

  • Basic Plan:
    • کمترین مقدار برای سپرده‌گذاری در این حالت 100 دلار  و بیشترین مقدار 4.999 هزار دلار می‌باشد.
    • 4 درصد سود روزانه به ازای 7 روز معامله کردن
    • 10 درصد سود بیشتر به ازای کد دعوت
  • Premiuim Plan:
    • کمترین مقدار برای سرمایه‌گذاری در این حالت 5هزار دلار می‌باشد و بیشترین مقدار 10هزار دلار.
    • 7 درصد سود روزانه به ازای 7 روز معامله کردن
    • 10 درصد سود بیشتر به ازای کد دعوت
  • EnterPrise Plan:
    • کمترین مقدار برای سرمایه‌گذاری در این حالت 10هزار دلار می‌باشد و سرمایه‌گذاری تا هر مبلغی که می‌خواهید در این حالت ادامه دارد.
    • 10 درصد سود روزانه به ازای 7 روز معامله کردن
    • 10 درصد سود بیشتر به ازای کد دعوت

پیج اینستاگرام محمد فاموریان

جمع بندی

سرمایه گذاری در پروژه‌های موجود در بازار ارزهای دیجیتال نیز یکی از راه‌های کسب درآمد از این بازار می‌باشد. سرمایه‌گذاری را می‌توان یکی از راحت‌ترین راه‌ها با بازدهی بالا برای کسب درآمد دانست. چرا که این روش همانند سپرده‌گذاری در بانک‌ها می‌باشد که در ازای مبلغی که قرار می‌دهید، سود دریافت می‌کنید. شرکت‌هایی که در بالا به شما عزیزان معرفی کردیم از بهترین شرکت‌ های سرمایه گذاری ارز دیجیتال می‌باشند که با انتخاب یکی از آن‌ها می‌توانید سرمایه خود را دو چندان کنید.تمامی مقالات موسسه فاموریان جنبه آموزشی دارد و هیچ مسئولیتی در قبال کلاه‌بردار بودن این شرکت های سرمایه گذاری ارز دیجیتال بر عهده ما نمی‌باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *