بازگشت دوباره شیبا اینو و قرار گرفتن در لیست رابین هود، یکی از موضوعات مهمی است که امروزه در لیست اخبارهای مهم بازار ارزهای دیجیتالی قرار گرفته است. امروزه تمام معامله‌گران و علاقه‌مندان به بازار ارزهای دیجیتال با شیبا اینو آشنایی دارند؛ چرا که این میم کوین نوظهور توانسته رقیب سرسختی برای دوج کوین و ارز دیجیتال akita باشد. با توجه به محبوبیت توکن شیبا اینو، تصمیم گرفتیم تا شما را بیشتر با شرایط حال حاظر این رمزارز معروف آشنا کنیم.

مقاله پیشنهادی: آموزش ارز دیجیتال

ارز دیجیتال شیبا اینو چیست؟

ارز دیجیتال شیبا اینو چیست؟

شیبا اینو یک آلت کوین بر بستر بلاک چین اتریوم است که با نام مختصر SHIB معرفی شده است. شیبا اینو در واقع یک رقیب سرسخت برای دوج کوین به شمار می‌آید چرا که امروزه محبوبیت بسیاری از افراد را به خود جلب کرده است که تا اینجای کار به آن لقب قاتل دوج کوین نیز داده شده است. روی توکن شیبا همانند دوج کوین، تصویر یک نژاد سگ شکاری ژاپنی قرار دارد و در حال حاظر قیمت آن بسیار پایین است.

چنانچه قصد دارید با شباهت‌ها و تفاوت‌های کلی دوج کوین و شیبا آشنا شوید، مقاله دوج کوین بخریم یا شیبا؟ را مطالعه کنید. قیمت شیبا بسیار پایین است و معمولاً در فروم‌ها و انجمن‌های آنلاین به عنوان انعام یا فعالیت‌های خیرخواهانه از آن استفاده می‌شود. با این حال شیبا اینو توانسته ارزش خود را به قدری بالا ببرد که در رتبه مهم‌ترین رمزارزهای دیجیتالی قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: بازی روبلاکس چیست؟

نمودار تکنیکال و قیمت لحظه‌ای ارز دیجیتال شیبا


پلتفرم رابین هود چیست؟

پلتفرم رابین هود چیست؟

رابین هود(Robinhood) در واقع یک بستر معاملاتی است که بدون کمیسیون فعالیت می‌کند و به کاربران خود این امکان را می‌دهد که به معامله رمزارزهای مهم بازار نظیر بیت کوین، اتریوم، لایت کوین و همچنین سهام، طلا و ETF‌ها بپردازند. پلتفرم رابین هود در سال 2013 توسط بایجو بهات(Baiju Bhatt) و ولاد تنف(Vlad Tenev)، فارغ‌التحصیلان دانشگاه استفورد ایجاد شد. هدف اصلی این پروژه، عمومی کردن امور مالی و دسترسی آسان آن برای سرمایه‌گذاران تازه‌کار که سرمایه کمتری دارند، می‌باشد.

در حال حاظر این شرکت یکی از موفق‌ترین استارتاپ‌های چند سال اخیر است که تقریباً بیش از 10 میلیون کاربر فعال دارد. بزرگ‌ترین مزیت این پلتفرم، عدم دریافت هزینه‌های کمیسیون است که تاکنون توانسته توجه بسیاری از معامله‌گران سراسر دنیا را به خود جلب کند.

بیشتر بخوانید: بازی cryptocars چیست؟

توکن شیبا اینو در رابین هود

توکن شیبا اینو در رابین هود

حال که با مفهوم شیبا و رابین هود آشنا شدید، بهتر است دلیل بازگشت دوباره شیبا را هم بدانید. همانطور که گفته شد، شیبا یک آلت کوین است نوضهور است و برخی از صرافی‌های آنلاین معتبر دنیا هنوز آن را در لیست خود قرار نداده‌اند و این موضوع یک ضعف بزرگ است. اما نگران نباشید؛ چرا که در آینده نه چندان دور ممکن است توکن شیبا اینو در پلتفرم رابین هود قرار بگیرد. بسیاری از علاقه‌مندان و دارندگان توکن شیبا طی درخواستی از پلتفرم رابین هود، خواسته‌اند تا رابین هود، شیبا را در لیست رمزارزهای خود قرار دهد.

این دادخواست تقاضای جمع‌آوری 200 هزار امضا از سوی کاربران در پلتفرم Change.org است که در حال حاظر بیش از 181 هزار امضا جمع‌آوری شده است و امیدواریم که پس از جمع‌آوری 200هزار امضا، پلتفرم رابین هود هم به قول خود عمل کند و توکن شیبا اینو را در لیست خود قرار دهد. اگر رابین هود، توکن شیبا را در لیست رمزارزهای خود قرار دهد، بدون شک ارزش قیمتی این آلت کوین بالا خواهد رفت و از این وضعیت نزولی نجات پیدا خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: محاسبه سود مرکب

تمجید مدیر بخش رمزارزی رابین خود از شیبا اینو

همانطور که گفته شد، قرار گرفتن توکن شیبا در پلتفرم رابین هود می‌تواند در بازگشت دوباره شیبا تاثیر مستقیم بگذارد. اما سوال اصلی اینجاست که در نهایت توکن شیبا اینو در پلتفرم رابین هود قرار خواهد گرفت یا خیر؟

کریستین براون(Christiane Brown)، مدیر بخش رمزارز پلتفرم رابین هود در پاسخ به سوال بالا اینگونه پاسخ داد که:

جامعه این میم کوین‌ها در بازار ارزهای دیجیتال از جمله مواردی است که به آن علاقه‌مندم. در واقع آن‌ها از طریق تعامل با ما درخواست بازگو کردن کردن جامعه خود را دارند.

با این حال آقای براون گفته بود که او نمی‌تواند مستقیماً درباره این رمزارز صحبت کند و در ادامه اضافه کرد که پلتفرم رابین هود قصد ندارد برای رقابت با دیگر فعالان این حوضه که می‌خواهند بیش‌ترین تعداد رمزارز را در خود لیست کنند، تلاش کند. وی بارها در اظهارات خود اول ایمنی شرکت رابین هود را تکرار کرد و این گونه سخن گفت:

ما در ازای دریافت سودهای کوتاه‌مدت، حاظر به از دست دادن کاربران خود را بلند مدت نیستیم. هدف اصلی ما پیشبرد کار و ارزیابی آن از منظر قوانین نظارتی است. همچنین شرکت ما ایمنی را در اولویت قرار می‌دهد و در این موضوع به شیوه کاری خود عمل می‌کنیم.

شیبا در صرافی های معتبر

بازگشت دوباره شیبا اینو

بازگشت دوباره شیبا و قرار گرفتن در پلتفرم رابین هود، تنها نیازمند جمع‌آوری امضا نیست، در حال حاظر توکن شیبا اینو در لیست صرافی‌های معتبری نظیر Binance، eToro، CoinBase قرار دارد. بدون شک این موضوع در اضافه شدن شیبا به Robinhood و WeBull بی‌تاثیر نیست. لیست شدن توکن شیبا در این صرافی‌ها، اعتبار زیادی را برای شیبا کسب خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: آشنایی با صرافی بایننس

پیج اینستاگرام محمد فاموریان

بازگشت دوباره شیبا اینو

همانطور که گفته شد، یکی از بزرگ‌ترین موضوعاتی که می‌تواند به بازگشت دوباره شیبا در روند صعودی کمک کند، قرار گرفتن توکن آن در صرافی‌های نام برده است. در این حالت علاوه‌بر کسب اعتبار از سوی این صرافی‌ها، توکن شیبا در دسترس معامله‌گران بیشتری قرار می‌گیرد و در نتیجه با افزایش تقاضا، قطعاً شاهد رشد چشمگیر آن در بلندمدت خواهیم بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *