ارز دیجیتال akita

ارز دیجیتال akita، به صورت غیرمتمرکز در بهمن 1399 به بازار جهانی ارز دیجیتال عرضه شد. ارز دیجیتال آکیتا بر پایه شبکه اتریوم ساخته شد که عضو جدید ترند‌های میم کوین ها در چند وقت پیش بوده است. هر واحد از ارز آکیتا در این لحظه با قیمت ۰.۰۰۰۰۰۳ دلار معادل ۰.۰۹ تومان می‌باشد. در ادامه ودیو پست شده از طرف توییتر رسمی ارز دیجیتال akita را می‌بینید. ارز دیجیتال akita برای توضیح این ودیو نوشت :

دوست آن است که گیرد دست دوست در پریشانحالی و درماندگی.

به زودی جشنواره‌ای در راه است، ماه را دنبال کنید.

 

 

 

آشنایی با ارز دیجیتال آکیتا

آشنایی با ارز دیجیتال آکیتا

ارز دیجیتال akita چیست؟ ارز دیجیتال akita یک توکن ERC 20 است، با اینکه مدت زیادی نیست که شروع به فعالیت کرده ولی تابه‌حال نتایج بسیار جسورانه‌ای را از آن شاهد بودیم. این نسخه اولین‌بار در صرافی Uiswap پیدا شد سپس در صرافی‌های مختلف اضافه شد. خالق اتریوم یعنی ویتالیک بوترین دارای 50% از کل آتیکاست. آقای ویتالیک علاوه‌بر ارز دیجیتال akita، ارز شیبا را در حالت hold نگه داشته. عده‌ای بسیار از مردم بر این باوررند مهم‌ترین میم کوین میتواند آکیتا باشد. همچنین ارزدیجیتال آکیتا قابل استخراج نیست. برای پاسخ بهتر به سوال ارز دیجیتال akita چیست؟ بهتری است قیمت لحظه‌ای آن را در نمودار زیر مشاهده کنید.

مقاله پیشنهادی:آموزش ارز دیجیتال

قیمت لحظه‌ای ارز دیجیتال akita و نمودار akita

در نمودار زیر می‌توانید قیمت لحظه‌ای ارز دیجیتال akita را دیده و نسبت به قیمت آن تصمیم خود را برای خرید یا فروش این ارز بگیرید.


نمودار تکنیکال خرید و فروش ارز دیجیتال آکیتا

در نمودار زیر می‌توانید قیمت لحظه‌ای ارز دیجیتال akita را مشاهده کنید و به کمک آن، تصمیمات بهتری در خرید یا فروش ارز بگیرید. همانطور که مشاهده می‌کنید در این نمودار، می‌توانید از وضعیت رمزارز مذکور در زمان‌های مختلف باخبر شوید. شما می‌توانید وضعیت ارز دیجیتال آکیتا را از 1 دقیقه پیش تا یک ماه پیش مشاهده کنید و طبق گزینه‌های زیر وارد معامله شوید.

STRONG SELL: در صورتی که عقربه روی این گزینه قرار گرفته باشد، به شما می‌گوید که الان بهترین زمان برای فروش است.

SELL: این قسمت همانند قسمت قبل توصیه به فروش رمزارز می‌کند؛ اماً حساسیتی در این قسمت وجود ندارد.

NEUTRAL: در واقع این قسمت خنثی است و توصیه می‌شود که کاربران دست به خرید یا فروش نزنند.

BUY: در صورتی که عقربه روی این گزینه قرار بگیرد، به شما نشان می‌دهد که اکنون زمان خوبی برای خرید رمرزارز آکیتا است.

STRONG BUY: این قسمت همانند فسمت قبل عمل می‌کند با این تفاوت که به شدت توصیه به خرید می‌کند.

 

تفاوت بین ارز دیجیتال akita و shiba

تفاوت بین ارز دیجیتال akita و shiba

  • شیبا و آکیتا هر دو ارز انفجاری هستند ولی تفاوت‌های جزئی دارند که شما را با آن‌ها آشنا می‌کنیم.
  •  قیمت ارز دیجیتال آکیتا تقریبا یک دهم توکن شیبا می‌باشد و ارزش پایین‌تری دارد.
  •  تعداد صرافی‌هایی که از شیبا استفاده می‌کنند بیشتر از آکیتا است.
  •  آکیتا جز جدیدترین میم کوین‌های کریپتوکارنسی است و عمر پایین تری دارد.
  •  ممکن است مانند بسیاری از ارزهای دیگر شخصیت مشهوری مثل ایلان ماسک درباره آکیتا تویت بزنه و تاثیر زیادی در ارزش آن بگذارد.

معتبرترین کیف‌پول‌های ارز دیجیتال آکیتا

کیف پول trust wallet:

یکی از بهترین کیف پول‎‌های نگه‌داری آکیتا اینو، تراست والت می‌باشد. امنیت تراست والت بسیار بالاست که تحت نظر سیستم عامل‌های android و ios ساخته شده.

کیف پول atomic wallet:

این کیف پول با ادعا بر سه مبنای اصلی، یعنی ناشناس بودن، امنیت بالا و تمرکز زدایی توانسته خود را به عنوان یکی از محبوب‌ترین برنامه‌های تحت نظر دستکتاپ و موبایل عرضه کند.

کیف پول متامسک:

متامسک یک کیف پول اتریومی است که در پلتفرم‌های موبایل و دسکتاپ راه‌اندازی شده است. حال ممکن است برایتان سوال شود که بهترین کیف پول برای ارز دیجیتال آکیتا چیست؟ توصیه ما کیف پول متامسک است، چرا که امروزه کیف پول متامسک تبدیل به یکی از بهترین کیف پول‌های دیجیتالی شده است و نسبت به دیگر کیف پول‌های نرم افزاری از ویژگی‌های زیادی برخوردار است. چنانچه برای راه‌اندازی این کیف پول به مشکل برخوردید، مقاله راهنمایی استفاده از کیف پول متامسک را مطالعه کنید.

بهترین صرافی برای خرید و فروش ارز دیجیتال آکیتا

صرافی یونی سواپ یک پلتفرم سیستم مالی و غیرمتمرکز می‌باشد. یونی سواپ مجموعه‌ای از کامپیوترها را تشکیل می‌دهد که بر روی بلاک چین اتریوم اجرا شده و معاملات مبادله ای غیرمتمرکز را امکان‌پزیر می‌کند. به علت محدودیت‌های ذاتی فناوری بلاک چین، توسعه صرافی‌های غیر متمرکز یا DEX با توانایی رقابت با رقبای متمرکز خود، چالش بر‌انگیز بوده و در حال حاضر اغلب صرافی‌های غیرمتمرکز می‌توانند از نظر عملکرد و تجربه کاربری نیز بهتر شوند. با توجه به محدودیت‌های پیش رو، کابران زیادی برای توسعه درباره راه‌های جدید ساخت صرافی‌های غیر متمرکز فکر می‌کنند. در این زمینه، یکی از پلتفرم‌های پیشرو و درحال رشد یونی سواپ محسوب می‌شود. در مقایسه با صرافی‌های غیر متمرکز دیگر، یونی سواپ پیچیده‌تر است اما این پیچیدگی خودش یک مزیت به شمار می‌آید.

نحوه خرید ارز دیجیتال Akita از صرافی یونی سواپ

برای خرید ارز دیجیتال akita ابتدا باید یک کیف پول نصب کنید. معمولا کاربران از کیف پول متامسک برای خرید و فروش این ارز استفاده می‌کنند. به خاطر تحریم‍‌ها و محدودیت‌ها شما به طور مستقیم نمی‌توانید از صرافی‌های خارجی ارز تهیه کنید. بنابراین باید قبل از یونی سواپ، ابتدا پول خود را تبدیل به اتریوم کنید.

مقاله پیشنهادی:ارز دیجیتال آکیتا چیست؟

آموزش خرید ارز دیجیتال akita با کیف پول متامسک

ابتدا برنامه متامسک را نصب کنید. پس از نصب، متامسک را باز کنید و ثبت نام کنید. برای رمز عبور از کلمه‌های بزرگ و کوچک، همچنین از اعداد استفاده کنید. سپس عبارت Secret Backup را در جایی ذخیره کنید چون ممکن است بعدا به آن احتایج پیدا کنید.

حالا شما یک اکانت اتریوم در کیف پول متامسک دارید. آدرس کیف پول متامسک را کپی کنید و این نکته را به یاد داشته باشید، زمانی که آدرس کیف پول را در جایی درج می‌کنید، بررسی کردن درست بودن تک تک کلمات آدرس ممکن است زمان‌بر و دشوار باشد. کافی است فقط دو حروف اول و آخر آدرس را بررسی کنید. اگر از صحیح بودن آدرس کیف پول خود اطمینان حاصل کردید، حال نوبت به خرید اتریوم می‌رسد.

مقاله پیشنهادی:آلت کوین چیست ؟ + آینده آلت کوین

بهتر است برای خرید اتریوم از صرافی‌های ایرانی استفاده کنید. بعد از اینکه مقدار مورد نیاز خود را تعیین کردید گزینه برداشت را انتخاب کنید و آدرس کیف پول متامسک خود را درج کنید. پس از چند لحظه اکانت متامسک شما شارژ شده و آماده خرید آکیتا هستید.

همان‌طور که گفتیم برای خرید ارز دیجیتال akita نیاز به اتریوم دارید. حالا زمان مبادله اتریوم و آکیتا در صرافی یونی سواپ رسیده. ابتدا وارد سایت یونی سواپ شوید، سپس گزینه ETH UP را انتخاب کنید و روی گزینه select a token down کلیک کنید. در نوار بالا ارز دیجیتال مورد نظر خود را جستجو کنید. پس از یافتن ارز دیجیتال akita روی آن کلیک کنید و مقدار اتریومی که می‌خواهید مبادله کنید را بنویسید.

مشاهده می‌کنید که در نوار پایین، بر اساس اتریومی که وارد می‌کنید مقداری ارز دیجیتال ZCX به شما نمایش می‌دهد. با انتخاب گزینه swap پیام تایید برای متامسک شما ارسال می‌شود. با تایید کردن و کلیک روی گزینه Confirm معامله شروع می‌شود. کمی صبور باشید ممکن است چند دقیقه طول بکشد. اگر همه‌چیز را به درستی انجام داده باشید، مشاهده می‌کنید که از حساب اتریوم شما کم شده و آکیتا اضاف شده است.

بررسی آینده ارز دجیتال akita inu

همانطور که گفته شد، آتیکا یک ارز دیجیتال غیر متمرکز است که در دسته میم‌ کوین‌ها است. می‌توان دوج کوین را به عنوان سردسته میم کوین‌ها نام برد. البته طبق تحقیقات دوج کوین با نماد یک سگ روی سکه قرار بود فقط یک شوخی باشد، اما با رشد چشمگیری البته زیرنظر ایلان ماسک توانست جایگاه خود را در رتبه اول میم کوین ها قرار دهد. میم کوین‌ها معمولا هدف خاصی را دنبال نمی‌کنند و توسعه و رشد حتمی ندارند اما با حمایت می‌توانند به صورت شارپ و خیلی سریع رشد کند. اما سرمایه‌گذاری در این مدل از ارزهای دیجیتال توصیه نمی‌شود. پس اگر به دنبال سرمایه‌گذاری در آکیتا هستید، سعی کنید مبالغ کمی را به عنوان سرمایه دراز مدت در این ارز دیجیتالی سرمایه‌گذاری کنید.

بودجه پروژه ارز دیجیتال akita inu از کجا تامین می‌شود

تیم آکیتا از بهمن 1399 بدون بودجه کار روی پلتفرم DEX، وب‌سایت، پل میان بلاک‌چینی و Dreamswap است را شروع کرد. کاربران زیادی در این تیم همچنان در حال کار در این پروژه هستند. بودجه آکیتا از دو روش زیر تامین می‌شود: نگه‌داشتن درصد کمی از منبع توکنPFX و دریافت کارمزد ناچیزی در هر تراکنشPFX .PFX ماهیت تورمی دارد، بنابراین ممکن است برای تامین بودجه به تنهایی کافی باشد.

پیج اینستاگرام محمد فاموریان

سخن آخر

در این مقاله سعی کردیم پاسخ به سوال ارز دیجیتال آکیتا چیست را به طور ساده بیان کنیم. همچنین با گذراندن دوره آموزش ارز دیجیتال، از اهمیت دریافت آموزش قبل از سرمایه گذاری در بازار ارزهای دیجیتال مطلع خواهید شد و این نکته را بهتر درک خواهید کرد که نیاز به گذراندن این دوره است. ارز دیجیتال akita یک میم کوین مانند دوج کوین است. معمولا کسی میم کوین‌ها را جدی نمی‌گیرد، اما ممکن است با حمایت افرادی مثل ایلان ماسک، شاهد رشد چشمگیر میم کوین‌ها باشید. درنتیجه سرمایه‌گذاری با مبلغ زیاد در میم کوین‌ها عقلانی نیست و توصیه نمی‌شود. اما ممکن است آکیتا هم مانند دوج در آینده به یک سرمایه قوی تبدیل شود، پس در صورت سرمایه‌گذاری در آکیتا بهتر است صبور باشید و هزینه زیادی صرف سرمایه‌گذاری نکنید. جهت اطلاعات بیشتر با محمد فاموریان بهترین مدرس ارز دیجیتال در ارتباط باشید.

 

 

6 دیدگاه در “ارز دیجیتال akita

  1. محمدرضا میگوید:

    بهترین آموزش ارز دیجیتال آکیتا که میتونستم بخونم همین بود. دست شما درد نکنه واقعا

  2. A.F.Z میگوید:

    نبرد بین این همه میم کوین فقط شیبا و اکیتا و احتمالا ویتا سر بلند بیرون میان مخصوصا شیبا اینده خوبی در انتظارشه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *