کریپتومدا یک پلتفرم بازی محسوب می‌شود که این بازی بر روی سیستم‌های NFT و DEFI طراحی و به جهان ارائه شده است. هدف CRYPTOMEDA این بود که از ارز دیجیتال در حوزه‌ی بازی‌های ویدیویی استفاده کند. همچنین کریپتومدا دارای توکن اختصاصی خود با نماد TECH TOKENS می‌باشد که در این پلتفرم جهت انجام معامله از رمزارز بومی CRYPTOMEDA استفاده می‌شود. در ادامه قصد داریم شما را با این بازی مهیج بیشتر آشنا کنیم و به سوال بازی کریپتومدا چیست، پاسخ دهیم.

بازی کریپتومدا چیست؟

بازی کریپتومدا چیستهمان طور که گفتیم بازی کریپتومدا یک پلتفرم بازی می‌باشد که از دو تکنولوزی برتر در بازار ارزهای دیجیتال یعنی NFT و DEFI پشتیبانی می‌کند. بازی Cryptomeda قصد دارد که دنیای ارز دیجیتال را به فضایی سرگرم‌کننده و دلچسب برای تمام سنین تبدیل کند. این پلتفرم سرگرم کننده فرصت زیادی برای کاربران بوجود آورده است تا بتوانند به یکی از کلکسیونرهای NFT تبدیل شوند. حال که با این بازی مهیج آشنا شدید، در ادامه مقاله کریپتومدا چیست، قصد داریم به توکن، آینده و مزایای این بازی بپردازیم. همچنین اگر با صنعت و نحوه تولید NFT آشنایی ندارید، پیشنهاد می‌کنم که مقاله ساخت NFT را مطالعه کنید.

ارزیابی کریپتومدا

این فناوری در مراحل اولیه خود قرار دارد و اما از آنجایی که بازار NFT روبه رشد است، امکان ارزشمند شدن NFTهای این بازی بسیار زیاد است.. از این رو بازار NFT فضای زیادی برای رشد دارد و هدف توسعه دهنگان درکریپتومدا ایجاد یک اکوسیستم بر اساس NFT می‌باشد. پروزه NFT سبک جدیدی از سرگرمی را به بازار بازی‌های ویدیوئی داده است، از این رو بازی کریپتومدا با استفاده از این تکنولوژی قصد دارد، کاربران بیشتری را جذب کند.

NFTها در آینده‌ای نچندان دور به بخش جدایی ناپذیر زندگی ما تبدیل خواهند شد. NFTها به آرت ورک‌هایی گفته می‌شود که در فضای اینترنت در قالب موسیقی، آیتم، کلیپ و غیره یافت می‌شود. همچنین اگر نویسنده خوبی هستید، می‌توانید با مطالعه مقاله چگونه نوشته های خود را NFT کنیم، متن‌ها و جملات زیبای خود را در معرض فروش قرار بدهید.

مزایای بازی کریپتومدا چیست؟

مزایای بازی کریپتومدا چیستمشکلاتی که در بازار‌های فعلی NFT وجود دارد می‌توان به تقلبی بودن و جعلی بودن آن اشاره کرد و کاربران بایستی مراقب باشند تا اموال شما به سرقت نرود. خوبی این نوع سیستم این است که به دنبال حل این نوع مشکلاتی می‌گردد. در این بازی کارت‌هایی صادر می‌گردد که فقط در دسترس کاربران کریپتومدا خواهند بود. نتیجه می‌گیریم که بازار کریپتومدا بسیار قابل اعتماد بوده و می توانید از تمام معاملات آن خاطر جمع باشید.

بیشتر بخوانید: آموزش NFT

توکن بازی کریپتومدا چیست؟

توکن بازی کریپتومدا چیستCRYPTOMEDA NFT یکی دیگر از جذابیت‌های این پروژه محسوب می‌شود. توکن اختصاصی این بازی تِک نام دارد که با نماد TECH نمایش داده می‌شود. از این توکن گیمرها می‌توانند برای خرید آیتم‌های خاص درون بازی استفاده کنند. این بازی در حال حاضر بر روی پلتفرم گوشی‌ها قابل نصب می‌باشد، اما تیم توسعه دهنده آن خبر داده است که در آینده شاهد منتشر شدن این بازی برای پلتفرم کامپیوتر نیز خواهیم بود. نحوه پیروی در نبردهای این بازی ساده است و بر اساس 3 معیار شانس، استراتژی و مهارت خود بازیکن می‌باشد و در هر مرحله با شکست حریف خود امتیازی دریفات خواهید کرد که سبب ارتقاء رتبه شما در این بازی می‌گردد.

گیمرها با شرکت در نبردها و مراحل مختلف بازی می‌توانند توکن Tech، مجموعه‌ای از کارت‌ها و جوایز دیگری را دریافت کنند.  یکی دیگر از بازی‌هایی که می‌توان از آن کسب درآمد کرد بازی روبلاکس می‌باشد، برای آشنایی با نحوه کسب درآمد از این بازی مقاله بازی روبلاکس چیست را مطالعه کنید.

آینده کریپتومدا

آینده کریپتومدایکی از اهداف کریپتومدا ایجاد یک برنامه‌ی منحصر‌به‌فرد و موفق می‌باشد. آن‌ها در حال فعالیت هستند تا بتوانند جامعه خود را راضی نگه دارند و از این سو ایده‌های جدیدی برای این برنامه ارائه می‌دهند. توسعه‌‌‌‌‌‌دهندگان این برنامه به فکر این هستند که آینده کریپتومدا به چیزی که جامعه از آن‌ها درخواست می‌کند، بستگی دارد.

مقاله پیشنهادی: ارز دیجیتال سولار چیست؟

روش خرید توکن TECH

روش خرید توکن TECHاکنون توکن TECH در شبکه اتریوم یا همان ETH فعال می‌باشد که برای اینکه بتوانید این توکن را خریداری کنید باید مطمئن شوید که به مقدار کافی اتریوم در کیف پول خود دارید تا بتوانید هزینه تراکنش‌ها را پوشش دهید. شما برای خرید توکن TECH بایستی در مرحله اول یکی از ارز‌های دیجیتال اصلی از قبیل: بیت کوین(BTC)، اتریوم(ETH)، تتر(USDT) و بایننس(BNB) را در یک صرافی مطمئن و معتبر مانند بایننس خریداری کنید. پس از آن می‌توانید ازطریق تبدیل ارز خود به توکن TECH آن را به کیف پول دیجیتال خود انتقال دهید. صرافی‌های که از ارز دیجیتال TECH پشتیبانی می‌کنند عبارت است از: صرافی بایننس، صرافی کوییک سواپ، صرافیMEXC، صرافی یونی سواپ ورژن 2. شما می‌توانید با مطالعه مقاله آموزش ترید در بایننس با نحوه خرید و فروش ارز دیجیتال در این صرافی بیشتر آشنا شوید.

پیج اینستاگرام محمد فاموریان

مطلب آخر

همان طور که گفتیم بازی کریپتومدا یک پلتفرم بازی می‌باشد که از دو تکنولوژی بزرگ DeFi و NFT پشتیبانی می‌کند. در این نوشتار توضیحاتی درباره‌ی آینده توکن TECH و روش خرید آن بیان کردیم که شما برای خرید توکن TECH بایستی در وهله  اول یکی از ارز‌های دیجیتال اصلی مانند بیت کوین(BTC)، اتریوم(ETH)، تتر(USDT) و بایننس(BNB) را خریداری کنید. می‌توان گفت که یکی از مزایای اصلی بازی کریپتومدا جلوگیری از انتشار آثار تقلبی می‌باشد. به دلیل اینکه تنها کارت‌های صادر شده توسط کریپتومدا در دسترس می‌باشد، می‌توان از تمام معاملات اطمینان حاصل کرد، چرا که بازار این بازی قابل اعتماد می‌باشد.

سوالات متداول

بازی کریپتومدا چیست؟

بازی کریپتومدا یک پلتفرم بازی می‌باشد که بر روی سیستمی منحصر به فرد با نام‌های NFT و DEFI به جهان عرضه شده است.

توکن بازی کریپتومدا چیست؟

این بازی از توکن اختصاصی این بازی با نماد TECH، می‌باشد که برای خرید آیتم‌های خاص درون برنامه در داخل بازی استفاده می‌شود.

روش خرید توکن TECH چگونه است

برای اینکه بتوانید این توکن را خریداری کنید باید مطمئن شوید که به مقدار کافی اتریوم در کیف پول خود دارید تا بتوانید هزینه تراکنش‌ها را پوشش دهید. شما برای خرید توکن TECH بایستی در اول یکی از ارز‌های دیجیتال اصلی مانند بیت کوین(BTC)، اتریوم(ETH)، تتر(USDT) و بایننس(BNB) را خریداری کنید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *