بررسی ارز دیجیتال GRV موضوع مورد بحث ما در این مقاله جذاب خواهد بود.

ارز دیجیتال GRV چیست؟

GRV یک ارز دیجیتال با مکانیزم عرضه الاستیک است. از نظر ریاضی محاسبه می‌شود که قیمت آن هر 8 ساعت افزایش می‌یابد، بنابراین سرمایه‌گذاری‌ها توسط یک استخر نقدینگی در حال رشد که مسئول تقویت حداقل قیمت است، محافظت می‌شود.، تا زمانی که به سقف 1،337،000 دلار برسد و به یک استیبل کوین تبدیل شود. وب سایت رسمی پروژه نشان می‌دهد که پیش نیاز ایجاد توکن، نیاز به یک ارز دیجیتال است که بتواند در برابر نوسانات بازار مقاومت کند و توکن در برابر نوسانات ناشی از استخر نقدینگی بیمه شده است (فرمول توسعه یافته، استخر نقدینگی را برای ایجاد تنظیم می‌کند. حداقل سطح قیمت پایدار).

سازندگان Gravitoken رشد ثابت GRV یا DeFi Gravity را تضمین می‌کنند. این ارز دیجیتال حداقل 9.81٪ (هر 8 ساعت) قیمت را افزایش می‌دهد. به گفته سازندگان، رشد GRV تا رسیدن به ارزش تضمین شده هدف 1377000 دلار ادامه خواهد داشت. این مبلغ از کارمزد 9.81 درصدی هر تراکنش به دست می‌آید که به ترتیب به خرید توکن و سوخت، الگوریتم استخر نقدینگی خودکار و بودجه بازاریابی به ترتیب 3.27 درصد می‌رسد.

از دیگر مقالات در این رابطه می شود به موارد زیر اشاره کرد:

بنیانگذاران GRV چه کسانی هستند؟

GRV در 2021 در زنجیره هوشمند بایننس (BSC) راه اندازی شد. اخیرا پروژه‌های متعددی به سمت ناشناس ماندن گرایش پیدا کرده‌اند، GRV نیز از این قاعده مستثنی نیست. بنیانگذار پروژه بخشی از تیم توسعه است، با این حال، نام او رایج نیست. تنها چیزی که برای عموم شناخته شده است این است که GRV زاییده فکر سه دوست است که ریاست سه بخش این شرکت را بر عهده دارند. توسعه دهنده اصلی دارای مدرک دکتری در ریاضیات و سابقه کار در امور مالی کمی است. رهبر خلاق دارای پیشینه‌ای چشمگیر در ساخت وب سایت و دارایی‌های برند است. مدیر بازاریابی ده سال تجربه در بازاریابی دیجیتال و نرم‌افزار یادگیری ماشینی برای شرکت‌های FTSE 100 دارد.

بررسی ارز دیجیتال GRV

بررسی ارز دیجیتال GRV

در اینجا می‌خواهیم به بررسی ارز دیجیتال GRV بپردازیم. 9.81درصد از توکن درگیر در هر تراکنش جمع آوری و بین سه ویژگی فیوژن، ضد ماده و بازاریابی توزیع می‌شود. GRV در یک قرارداد هوشمند ساخته شده است که از الگوریتم استخر نقدینگی خودکار Fusion استفاده می‌کند، و رشد ثابت قیمت توکن توسط تابع Antimatter تضمین می‌شود. ماموریت این شرکت کاهش موانع ورود و مقرون به صرفه کردن ارزهای دیجیتال است. هدف توسعه دهندگان به حداقل رساندن تغییرات قیمت است.

Gravitoken به منظور افزایش قیمت بدون گرانش، با حداقل نرخ (9.81٪) و هر 8 ساعت یکبار، rebasing را انتخاب می‌کند. تغییر قیمت ارز تاثیری بر نرخ مبادله نمی‌گذارد، اما این عمل می‌تواند تاثیر روانی بر روی کاربران داشته باشد و کاهش تعداد صفرها تاثیر مفیدی بر تصویر GRV دارد. این پروژه به دلیل مکانیسم آن برجسته است. Gravitoken حداقل افزایش ثابت قیمت را تا رسیدن قیمت به هدف تضمین می‌کند. فرآیند کاملا خودکار است و نقدینگی اولیه قفل شده است. برای به دست آوردن یک افزایش روان و مستمر قیمت، مکانیسم تغییر پایه را می‌توان هر ساعت فراخوانی کرد. زمانی که قیمت به سقف 1337000 دلار رسید، GRV به یک استیبل کوین تبدیل می‌شود.  همچنین باید بگوییم که با دریافت و محاسبه سود مرکب می توانید سود خوبی بدست بیاورید.

ارزهای دیجیتال رمزنگاری شده و بررسی ارز دیجیتال GRV

در خصوص بررسی ارز دیجیتال GRV باید گفت که ارزهای دیجیتال رمزنگاری شده برای انواع پرداخت‌ها، انتقال دادن ارزش (مثل پول‌های دیجیتالی) در داخل شبکه و مجموعه غیرمتمرکز از افرادکاربر مورد استفاده قرار می‌گیرد. بسیاری از آلتکوین‌ها (یعنی آنهایی که بیت کوین یا گاهی اتر نیستند) به این ترتیب طبقه بندی می‌شوند و گاهی اوقات ممکن است توکن‌های ارزش نامیده شوند.

بررسی ارز دیجیتال GRV

توکن ها

توکن یک ابزار مالی است که توسط شرکت‌ها برای جمع آوری سرمایه به عنوان بخشی از ICO (پیشنهاد اولیه سکه) استفاده می‌شود. برای توسعه، حمایت از یک پروژه یا تسریع رشد آن، یک شرکت با ارائه آنها بر روی یک پلت فرم اختصاصی، توکن‌هایی را وارد بازار می‌کند که سرمایه‌گذاران با پرداخت بهای آن‌ها با یک ارز دیجیتال به دست خواهند آورد. اغلب در اتر یا بیت کوین. در ازای این توکن‌ها، بسته به پیکربندی انتخابی، ممکن است به سرمایه‌گذاران نوعی مالکیت (گاهی نزدیک به یک سهم)، یا بخشی از سود سهام تولید شده توسط شرکت صادرکننده، کالا یا خدماتی که توسط شرکت صادر می‌شود، اعطا شود. توکن‌هایی که به سختی منتشر شده‌اند، می‌توانند در بازارهای دیجیتالی که ارزش یک توکن می‌تواند موضوع گمانه‌زنی‌های زیادی باشد، دوباره فروخته شوند.

از سوی دیگر، اگر سفته بازان حرفه‌ای به این نوع عملیات عادت کرده باشند، برای سرمایه گذاران کوچک، ICOها به دلیل فقدان کامل مقررات، امروزه یک عمل پرخطر را تشکیل می‌دهند. توکن‌هایی هم وجود دارند که براساس بلاک چین هستند و هدفشان غیر از پول می‌باشد. یک مثال می‌تواند توکنی باشد که به عنوان بخشی از یک پیشنهاد اولیه سکه (ICO) صادر شده است که نشان دهنده سهمی در یک پروژه بلاک چین یا مالی غیرمتمرکز (DeFi) است. اگر توکن‌ها به ارزش co مرتبط باشند آنها را می‌توان توکن‌های امنیتی نامید (مانند اوراق بهاداری مانند سهام، نه ایمنی). توکن‌های دیگر کاربرد یا عملکرد خاصی دارند.

برای آموزش ارز دیجیتال می توانید دوره های vip ما را خریداری کنید.

صرافی‌های ارز دیجیتال

یک صرافی ارز دیجیتال می‌تواند یک تجارت آجر و ملات یا یک تجارت کاملا آنلاین باشد. به عنوان یک تجارت آجر و ملات، ابزارهای سنتی پرداخت و ارزهای دیجیتال را معامله می‌کند. به‌عنوان یک کسب‌وکار آنلاین، پول‌های انتقال‌یافته الکترونیکی و ارزهای دیجیتال را معامله می‌کند. اغلب، صرافی‌های ارزهای دیجیتال در خارج از کشورهای غربی فعالیت می‌کنند تا از مقررات و دعوای قضایی جلوگیری کنند. با این حال، آنها ارزهای غربی را مدیریت می‌کنند و حساب‌های بانکی را در چندین کشور برای تسهیل تراکنش‌ها با ارزهای ملی مختلف نگهداری می‌کنند. صرافی‌ها می‌توانند پرداخت‌های کارت اعتباری، حواله‌های بانکی یا سایر اشکال پرداخت را در ازای ارزهای دیجیتال یا رمزنگاری بپذیرند.

از سال 2018، مقررات ارزهای دیجیتال و مبادلات دیجیتال در بسیاری از کشورهای توسعه‌یافته هنوز نامشخص است، زیرا تنظیم‌کننده‌ها هنوز در حال بررسی نحوه برخورد با این نوع مشاغل هستند. صرافی‌ها می‌توانند ارز دیجیتال را به کیف پول شخصی کاربر ارسال کنند. همه این نکات برای معرفی ارزهای دیجیتال از جمله بررسی ارز دیجیتال GRV مهم است.

مقاله پیش نهادی: صرافی هات بیت چیست؟ و آموزش بازی monkeyball

پیج اینستاگرام محمد فاموریان

انواع اتنقال ارز در صرافی ها

برخی می‌توانند موجودی ارزهای دیجیتال را به کارت‌های پیش‌پرداخت ناشناس تبدیل کنند که می‌توان از آنها برای برداشت وجه از دستگاه‌های خودپرداز در سراسر جهان استفاده کرد. سازندگان ارزهای دیجیتال یا ارزهای دیجیتال اغلب مستقل از صرافی‌هایی هستند که امکان داد و ستد آنها را فراهم می‌کنند. در یک نوع سیستم، ارائه دهندگان ارزهای دیجیتال، شرکت‌هایی هستند که حساب‌های مشتریان خود را نگهداری و مدیریت می‌کنند، اما عموما به طور مستقیم ارز دیجیتال را برای مشتریان خود صادر نمی‌کنند. مشتریان ارز دیجیتال را از صرافی‌هایی خریداری یا می‌فروشند که ارز دیجیتال یا رمزنگاری شده را به یا از حساب ارائه دهنده مشترک منتقل می‌کنند. برخی از صرافی‌ها وابسته به ارائه دهندگان هستند، اما بسیاری از آنها از نظر قانونی شرکت‌های مستقل هستند.
برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد بررسی ارز دیجیتال GRV، همه چیز درباره رمز ارز Gravitoken می‌توانید از طریق راه‌های ارتباطی درج شده با ما در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *