بهترین مدرس ارزهای دیجیتال در ایران

اگر شما هم یکی از علاقه‌مندان به حوضه ارزهای دیجیتال هستید، بهتر است بهترین مدرس ارزهای دیجیتال در ایران را بشناسید. امروزه با رشد بازار ارزهای دیجیتال و گسترش این حوضه، توجه افراد بی‌شماری به نحوه کسب درآمد از ارزهای دیجیتالی جلب شده است. بنابراین برای شروع فعالیت در این حوضه باید مدرسی را پیدا کنید که با مباحث روش‌های نوسان‌گیری، تفاوت های تحلیل تکنیکال و فاندمنتال، آشنایی با الگوهای کندل استیک و به طور کلی نحوه سرمایه‌گذاری آشنا باشد. بدون شک با شناخت بهترین مدرس ارزهای دیجیتال در ایران می‌توانید به دانش بیشتری در حوضه سرمایه‌گذاری دست پیدا کنید و بهتر تصمیم‌گیری کنید. در این مقاله قصد داریم بهترین مدرس ارزهای دیجیتال و مهم‌ترین ویژگی‌های او را به شما معرفی کنیم پس با ما همراه باشید.

مقالات پیشنهادی:نوسان گیری چیست؟.

بهترین مدرس ارزهای دیجیتال در جهان

بهترین مدرس ارزهای دیجیتال در جهان

پیش از آنکه بهترین مدرس ارز دیجیتال ایران را بشناسید، بهتر است ابتدا کمی با آندریاس آنتونوپولوس(Andreas M. Antonopoulos)، بهترین مدرس ارز دیجیتال در جهان آشنا شوید. آندرس آنتونوپولوس در سال 1972 در لندن متولد و در دانشگاه کامپیوتر و ارتباطات داده و سیستم‌های توزیعی در لندن مشغول به تحصیل شد. آندرس آنتونوپولوس یک شخص یونانی-انگلیسی است و به نوعی متخصص و حامی ارز دیجیتال، بیت کوین و بلاک چین‌های عمومی است. یکی از مهم‌ترین دلایل محبوبیت آندریاس آنتونوپولوس، انتشار مقالات و کتاب‌های او است که در حال حاظر بیش از 200 جلد کتاب و مقاله به صورت آنلاین و چاپی از آنتونوپولوس منتشر شده که کاربران بسیاری در سراسر جهان برای سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال از گفته‌های وی کمک می‌‌گیرند.

در حال حاضر آندریاس آنتونوپولوس مجری برنامه پادکست Let’s Talk Bitcoin است و در دانشگاه نیکوسیا مشغول تدریس و آموزش ارزهای دیجیتال می‌باشد. همچنین بهتر است بدانید که آندریاس آنتونوپولوس در سال 2012 از کار خود استعفا داد و به گفته خودش، اصلی‌ترین دلیل وی برای استعفا، رسیدن به مهم‌ترین علاقه‌اش یعنی بیت کوین بود. او پس از وارد شدن به حوضه ارز دیجیتال بیت کوین، سخنرانی و کنفرانس‌های خود را آغاز کرد که علاوه‌بر انرژی زیادی که صرف مشاوره به استارتاپ‌ها و عموم مردم می‌کرد، سعی در این داشت که بلاک چین و بیت کوین را به همه معرفی کند. بدون شک زحمات وی در معرفی و گسترش مزیت های بیت کوین بی‌تاثیر نبود.

کتاب های معروف آندریاس آنتونوپولوس

آندریاس آنتونوپولوس بهترین مدرس ارز دیجیتال

«تسلط بر بیت کوین: بازکردن قفل ارزهای دیجیتال» که در سال 2014 و «استاد اتریوم: ساخت قراردادهای هوشمند و برنامه‌های غیرمتمرکز» که در سال 2018 منتشر شد از جمله کتاب‌های معروف آنتونوپولوس می‌باشند که پس از انتشار، با استقبال فراوانی از سوی کاربران فعال حوضه ارزهای دیجیتال مواجه شدند. همچنین بهتر است بدانید که پس از انتشار کتاب تسلط بر بیت کوین در سال 2014، به عنوان افسر ارشد امنیتی در Blockchain.info مشغول به فعالیت شد.

بیشتر بخوانید: آموزش ارز دیجیتال

ویژگی های بهترین مدرس ارزهای دیجیتال در ایران

ویژگی مدرس ارز دیجیتال

حال که با آقای آندریاس آنتونوپولوس آشنا شدید ممکن است برایتان سوال شود که چرا آقای آنتونوپولوس به بهترین مدرس ارزهای دیجیتال تبدیل شد؟ یک مدرس خوب باید چه ویژگی‌هایی داشته باشد؟ در این قسمت برای پاسخ به این سوالات به بیان ویژگی‌های بهترین مدرس ارزهای دیجیتال در ایران خواهیم پرداخت.

وقت‌شناس

وقت‌شناسی یکی از مهم‌ترین عواملی است که نه تنها در حوضه ارزهای دیجیتال بلکه در تمام پلتفرم‌های آموزشی باید رعایت شود. یک مدرس باید ساعات آموزشی خود را برنامه‌ریزی کند و مطالب آموزش را بدون وقفه انتشار کند؛ چرا که هروز ممکن است یک رمزارز جدید وارد بازار ارزهای دیجیتال شود و بدون شک اولین مدرسی که به آن بپردازد از مجبوبیت کاربران بیشتری برخوردار خواهد شد.

 باتجربه

اطلاعات مدرس باید بیشتر از دانشجویان باشد؛ این موضوع در رمزارزهای جدید بسیار مهم است، زیرا مدرسان فعال در این حوضه بدون شک اطلاعات کافی درباره ارزهای قدیمی مانند بیت کوین و اتریوم دارند اما رمزارزهای نوظهور مانند ارز دیجیتال تزوس، ارز دیجیتال akita و اصلس را کسی نمی‌شناسد. در نتیجه مدرس ارزهای دیجیتال باید پس از ارائه یک رمزارز نوظهور، به سرعت به تحقیق و بررسی آن بپردازد.

مقالات پیشنهادی: درآمد از بازی استاراطلس(ارز دیجیتال اطلس).

آینده‌نگر

آینده‌نگری یکی از مهم‌ترین عواملی است که در شناخت بهترین مدرس ارزهای دیجیتال در ایران تاثیر به‌سزایی دارد. همانطور که در مقالات پیشین خواندید، هرکدام از ارزهای دیجیتالی دارای یک تاریخچه و آینده می‌باشند که مدرس آموزشی باید از آن‌ها به طور کامل باخبر باشد. تاریخچه یک ارز دیجیتالی موضوعی است که با یک جستجو ساده در گوگل می‌توانید از آن باخبر شوید، اما آینده‌نگری رمزارز کار هرکسی نیست و یک مدس خوب باید به تمام روش‌‌های تحلیلی و نموداری آشنا باشد؛ چرا که آنالیز کردن و آینده‌نگری یک رمزارز از مهم‌ترین وظایف وی می‌باشد.

فن بیان خوب

ممکن است برای شما هم پیش آمده باشد که در یک مبحث آموزشی خسته‌کننده شرکت کرده باشید و پس از گذشت مدت کمی، از یادگیری منصرف شوید. نحوه گویش مدرس باید به نوعی باشد که موجب شود دانشجو برای یادگیری کنجکاو شود و به موضوع موردنظر علاقه‌مند شود. علاوه‌بر گویش مناسب، نحوه لباس پوشیدن و ایستادن نیز در تدریس وی نقش مهمی دارند.

ارتباطات اجتماعی بالا

منظور از ارتباطات اجتماعی، این است که مدرس باید با افراد مختلفی در حوضه کاری خود ارتباط داشته باشد، درون‌گرا نباشد و بتواند با گویش خوب افراد مختلف را جذب کند. پس از تدریس، مشاوره دادن یکی دیگر از وظایف مدرس است و در صورتی که مدرس نتوانند ارتباط خوبی با دانشجویان برقرار کند در این زمینه نیز شکست می‌خورد.

بهترین مدرس ارزهای دیجیتال در ایران

بهترین مدرس ارز دیجیتال در ایران کیست؟

و اما بهترین مدرس ارزهای دیجیتال در ایران کیست؟ در این مقاله سعی کردیم شما را با یک نمونه بارز از بهترین مدرس خارجی آشنا کنیم و ویژگی‌های یک مدس خوب را برای شما بیان کنیم تا بتوانید در انتخاب بهترین مدرس ارزهای دیجیتال در ایران درست تصمیم بگیرید. توصیه ما آقای محمد فاموریان، مشاور و مدرس ارزهای دیجیتال است. در حال حاضر بیش از هزاران دانشجو در سراسر ایران از مطالب آموزشی محمد فاموریان برای سرمایه‌گذاری در ارزهای دیجیتال استفاده می‌کنند و بازار ارزهای دیجیتال تنها تخصص فاموریان نیست، او در بازارهای مالی، بورس و فارکس نیز فعالیت می‌کند. برای آشنایی بیشتر با محمد فاموریان، عناوین زیر را مطالعه کنید:

  • مدرس و مشاور بیش از هزاران دانشجو در ایران
  • مشاور بسیاری از غول‌های سرمایه‌گذار در ایران
  • مدرس دوره‌های آموزشی از جمله ارزهای دیجیتال، بازارهای مالی، بورس و فارکس
  • بیش از 8 سال سابقه ترید و فعالیت در بازارهای ارزی
  • ارائه بهترین و پرسود‌ترین استراتژی‌های معاملاتی در ایران

محمد فاموریان بهترین مدرس ارز دیجیتال

نقل قولی از محمد فاموریان: من هم مانند بسیاری از شما کاربران فعال در بورس، بازار ارزهای دیجیتال و یا فارکس سرمایه زیادی را از دست داده‌ام! با این حال پس از سال‌ها تلاش و کسب مهارت و تجربه در بازارهای مالی و ارزی، به نقطه‌ای رسیده‌ام که حتی اگر فقیرترین یا بی‌پول‌ترین فرد روی کره زمین باشم، بدون هیچ امکاناتی تنها با داشتن یک گوشی موبایل و اینترنت، می‌توانم در بازارهای مالی ثروتمند شوم. آنچه که از من می‌آموزید، دانش و تجربه‌ای است که بدون هیچ سرپوشی، تماماً در اختیار دانشجویانم قرار داده‌ام.

پیج اینستاگرام محمد فاموریانسخن آخر

هیچ اتفاقی اتفاقی نیست! در تیم محمد فاموریان همه ما می‌دانیم که موفقیت در بازارهای مالی حاصل دانش، صبر و تجربه ای است که در نهایت منجر به اتفاقی می‌شود که افراد زیادی آن را شانس می‌نامند. آنچه که نیاز دارید، این است که در کنار خانواده بزرگ محمد فاموریان راه درست درآمدهای به ظاهر اتفاقی را بیاموزید.

آدرس یوتیوب محمد فاموریان: Mohamad_Famoorian.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *