بازار ارزهای دیجیتال مکانی مناسب برای کسب درآمد‌های میلیونی می‌باشد. تریدرها بیشتر با این مشکل سر و کار دارند که چگونه به خرید و فروش ارز دیجیتال بپردازند یا از چه راه‌هایی می‌توانند دارایی‌های دیحیتال خود را نقد کنند. نحوه خرید و فروش ارز دیجیتال مسئله و مشکلی است که بیشتر کاربران ایرانی با آن سر و کار دارند و گاهاً نمی‌توانند دارایی‌های خود را به پول رایج تبدیل کنند. از طرفی بیشتر کاربران ایرانی از موبایل برای ترید کردن استفاده می‌کنند، از این رو آموزش خرید و فروش ارز دیجیتال با گوشی کمک شایانی به آن‌ها خواهد کرد. در این مقاله قصد داریم شما را به نحوه آموزش خرید و فروش ارز دیجیتال با گوشی و همچنین نحوه تبدیل ارز دیجیتال به ریال را یاد دهیم.

ارز دیجیتال چیست؟

آموزش خرید و فروش ارز دیجیتال با گوشی

ارز دیجیتال دارایی دیجیتالی است که ماهیتی فیزیکی ندارد، اما قابلیت ذخیره‌سازی و نگهداری در کیف پول را دارد. افراد با خرید این دارایی دیجیتال با سفر به هر جای کره زمین می‌توانند از این دارایی استفاده کنند و آن را به پول رایج تبدیل کنند. اولین ارز دیجیتال بیت کوین در سال 2008 توسط اشخاص و عده‌ای ناشناس ایجاد گردید که سبب خلق بازار ارزهای دیجیتال و دیگر رمزارزها شد. عموماً ارزهای دیجیتال بعد از بیت کوین به 3 دسته شت کوین و آل کوین و میم کوین تبدیل می‌شوند که در ادامه نحوه خرید شت کوین در تراست والت را آموزش خواهیم داد.


پیش از ورود به بازار ارزهای دیجیتال پکیج ارزهای دیجیتال را خریداری کنید تا با این بازار مبهم آشنا شوید. عدم آشنایی با این بازار منجر به از دست دادن سرمایه شما در این بازار می‌شود و در مدت زمان کمی سرمایه خود را نابود شده خواهید دید.

آموزش خرید و فروش ارز دیجیتال با گوشی

آموزش خرید و فروش ارز دیجیتال با گوشی

کاربران ایرانی بیشتر از گوشی‌های همراه خود برای شرکت در معاملات و خرید و فروش ارز دیجیتال استفاده می‌کنند. از این رو آموزش خرید و فروش ارز دیجیتال با گوشی به آن‌ها در ترید کردن کمک زیادی خواهد کرد. تعداد اپلیکیشن‌های موبایلی که به وسیله آن‌ها می‌توانید به خرید و فروش ارز دیجیتال بپردازید، نسبتاً زیاد و همچنین متنوع می‌باشد. از این رو ما در مقاله آموزش خرید و فروش ارز دیجیتال با گوشی قصد داریم شما را با نحوه خرید و فروش ارز دیجیتال در تراست والت آشنا کنیم. برای خرید ارز دیجیتال در تراست والت، شما نیاز به ارز دیجیتال تتر دارید که نحوه خرید تتر در زیر برای شما آورده شده است.

نحوه خرید تتر

آموزش خرید و فروش ارز دیجیتال با گوشی

برای خرید تتر شما باید دارای یک حساب بانکی در خارج از کشور ایران باشید. اگر حساب بانکی ندارید، شما می‌توانید با مراجعه به یکی از صرافی‌های ایرانی نظیر نوبیتکس، ارز دیجیتال را خریداری کنید. نحوه خرید و فروش در نوبیتکس به این صورت است که شما از طریق ریال یا تومان می‌توانید انواع ارزهای دیجیتال را خریداری کنید و پس از خریداری به راحتی می‌توانید آن را به کیف پول انتقال دهید. پس از شارز کردن کیف پول تراست والت خود با تتر، می‌توانید به راحتی هر ارز دیجیتالی که قصد خرید آن را دارید را خریداری نمایید.

نحوه خرید ارز دیجیتال

نحوه خرید ارز دیجیتال

برنامه کیف پول تراست والت که بر روی گوشی اندرویدی یا آیفون خود نصب کرده‌اید را باز کنید. پس از باز کردن کیف پول تراست والت صفحه زیر برای شما باز خواهد شد که با کلیک کردن بر روی گزینه Buy وارد صفحه جدیدی می‌شوید. در این صفحه ارز دیجیتال خود را در نوار بالا جست و جو کنید و سپس بر روی آن کلیک کنید تا به مرحله خرید آن وارد شوید. اگر به پیغام Not Available برخوردید؛ چند دلیل برای نمایان شدن این پیغام وجود دارد که مهم‌ترین آن، پشتیبانی نکردن آن ارز دیجیتال از موقعیت مکانی شما می‌باشد. برای رفع این کار باید از برنامه‌های تغییر آی پی استفاده کنید، دلیل دیگر نمایان شدن این پیغام ارائه نشدن این ارز دیجیتال از جانب تراست والت می‌باشد.

آموزش خرید و فروش ارز دیجیتال با گوشی

به طور کلی برای خرید ارز دیجیتال بهتر است که ارز دیجیتال تتر را از صرافی‌های داخلی خریداری کنید و سپس به کیف پول تراست والت خود منتقل کنید. پس از انتقال و شارژ کردن حساب خود با ارز دیجیتال تتر، بر روی گزینه Swap کلیک کنید. همانند تصویر زیر در نوار بالایی ارز دیجیتال تتر را انتخاب کنید و در نوار پایینی ارز دیجیتالی که قصد خرید آن را وارد کنید. با این کار در واقع شما دارید ارز دیجیتال تتر را به رمزارز مورد نظر خود تبدیل می‌کنید که در واقع همان خرید ارز دیجیتال می‌باشد.

خرید ارز دیجیتال

خرید ارز دیجیتال در صرافی‌ها و کیف پول‌های خارجی مستلزم داشتن حساب بانکی در خارج می‌باشد. از این رو خرید ارز دیجیتال در صرافی‌های ایرانی بسیار راحت‌تر و آسان‌تر می‌باشد. یادگیری تحلیل ارز دیجیتال، تکته قابل توجه‌ای که پیش از خرید ارزهای دیجیتال باید به دقت کرد.

آموزش فروش ارز دیجیتال

برای فروش دارایی‌های دیجیتال خود می‌بایستی از طریق یک صرافی عمل کنید. برای این کار ابتدا بر روی گزینه Send کلیک کنید، بعد از کلیک کردن ارز دیجیتالی که قصد انتقال آن را دارید با مقدار مد نظر خود وارد نمایید و در آخر آدرس کیف پول صرافی را وارد نمایید. پیدا کردن آدرس کیف پول صرافی کار چندان مشکلی نیست و کافی است که وارد صرافی بشوید که در آن حساب کاربری دارید. پس از وارد شدن به آن صرافی بر روی گزینه Deposit کلیک کنید تا آدرس کیف پول صرافی برای شما نمایان شود. به عنوان مثال ما از صرافی Coinex برای نشان دادن این مراحل به شما استفاده کردیم. پیدا کردن زمان مناسب برای خرید و فروش ارز دیجیتال نیازمند داشتن تجربه است که شما با مشاهده ویدیو آموزش ارز دیجیتال از تجربیات دیگران برای ترید کردن استفاده خواهید کرد.

آموزش فروش ارز دیجیتال

پس از کپی کردن این آدرس و وارد کردن آن در بخش Send کیف پول تراست والت، دارایی‌های شما به این صرافی انتقال پیدا می‌کند. اگر به دنبال مسیر دیگری می‌گردید که علاوه بر راحتی، کارمزد کمتری برای شما در بر داشته باشد. صرافی‌های ایرانی را انتخاب نمایید چرا که به راحتی بعد از انتقال می‌توانید دارایی خود را به تومان یا ریال تبدیل کنید و به سرعت به درآمد برسید.

نحوه خرید شت کوین در تراست والت

نحوه خرید شت کوین در تراست والت

شت کوین‌ها دسته دیگری از ارزهای دیجیتال می‌باشند که معمولاً برای کلاه برداری استفاده می‌شوند. در جدول زیر لیستی از انواع شت کوین‌ها و قیمت‌های آن‌ها برای شما عزیزان قرار گرفته شده است. ریسک خرید شت کوین‌ها کمی بالا می‌باشد و ممکن است به سرعت ارزش آن‌ها به صفر برسد چرا که نظرات چهره‌های مشهور دنیا نظیر ایلان ماسک بر روی قیمت آن‌ها تاثیر زیادی دارد. نحوه خرید شت کوین به این صورت می‌باشد که بر روی گزینه Buy در کیف پول تراست والت خود کلیک کنید و ارز دیجیتال مورد نظر خود را در نوار بالایی جست و جو کنید. همچنین می‌‎توانید با مطالعه مقاله نحوه خرید شت کوین در تراست ولت گام به گام به طور کامل با چگونگی خرید شت کوین آشنا شوید.

[ninja_tables id=”8086″]

آموزش استخراج ارز دیجیتال با گوشی

علاوه بر اینکه می‌توانید با استفاده از گوشی می‌توانید ارز دیجیتال خریداری کنید؛ امکان استخراج آن نیز از طریق موبایل نیز وجود دارد. استخراج ارز دیجیتال با گوشی کاری نادرست و دشوار است، از این رو احتمال خراب شدن گوشی موبایل شما وجود دارد. برای استخراج ارز دیجیتال با گوشی به چند صورت می‌توانید عمل کنید.

  • استخراج ابری: تریدرها از این طریق می‌توانند ارزهای دیجیتال استخراج کنند. در این حالت افراد به شرکت‌های خاصی پول می‌دهند تا ارز دیجیتال مورد نظر آن‌ها را با استفاده از دستگاه‌های ماینینگ استخراج کنند. شرکت‌ها سود بدست آمده از این کار را به شما بر می‌گرداند. برای اینکه این فرآیند را مدیریت کنید، برنامه‌های زیادی در گوگل پلی استو و اپل استور وجود دارد.
  • استفاده از SideLoading: افراد در این حالت می‌توانند از برنامه‌هایی دور زدن فروشگاهی استفاده کنند. این نوع از برنامه‌ها به SideLoading مشهور می‌باشند، اما توجه کنید که این نوع از برنامه‌ها ممکن است مخرب باشند. چرا که هیچ یک از آن‌ها بررسی نشده‌اند و بیشتر مواقع دارای کدهای مخرب هستند. از طرفی برنامه‌هایی که از سخت‌افزار گوشی برای استخراج ارز دیجیتال استفاده می‌کنند در اپل استور و گوگل استور ممنوع است.

بیشتر بخوانید: نحوه استخراج اتریوم | بهترین راه های دریافت اتریوم | اتریوم رایگان

پیج اینستاگرام محمد فاموریان

جمع بندی

نحوه خرید و فروش ارز دیجیتالی با گوشی تفاوت چندانی با خرید و فروش از طریق کامپیوترهای رومیزی را ندارد. خرید و فروش ارزهای دیجیتال برای کاربران ایرانی به دلیل نداشتن حساب بانکی در خارج نمی‌توانند از صرافی‌های خارجی ارز دیجیتال خریداری کنند. از این رو انتخاب صرافی‌های ایرانی برای خرید و فروش ارزهای دیجیتال گزینه مناسب‌تری می‌باشد، چرا که به راحتی می‌توانید حساب خود را به صرافی اضافه کنید. دوره ارزدیجیتال پیشرفته به شما در جهت خرید و فروش ارزهای دیجیتال کمک خواهد کرد و به راحتی می‌توانید در این بازار کسب درآمد کنید. آموزش خرید و فروش ارز دیجیتال با گوشی موضوعی بود که ما در این مقاله به آن پرداختیم، امیدواریم مطالب این مقاله برای شما سودمند بوده باشد.

سوالات متداول

مدارک لازم برای ثبت نام ارز دیجیتال چیست؟

صرافی‌های ارز دیجیتال هر کدام مراحل و مدارک متفاوتی برای احراز هویت و ثبت نام از کاربران خود طلب می‌کنند. اما معمولاً آدرس، شماره موبایل، آدرس ایمیل و قرار دان پسورد مدارک لازم برای ثبت نام می‌باشد.

بهترین اپلیکیشن خرید و فروش ارز دیجیتال فارسی چیست؟

اپلیکشن های زیادی برای خرید و فروش ارز دیجیتال وجود دارد، اما اپلیکیشن نوبیتکس را می‌توان به عنوان بهترین در نظر گرفت. چرا که کار با آن بسیار راحت و نیاز به گذراندن مراحل سخت احراز هویت برای خرید و فروش ارز دیجیتال ندارد. از این رو نوبیتکس را می‌توان به عنوان بهترین اپلیکیشن خرید و فروش ارز دیجیتال فارسی دانست.

سامانه خرید و فروش ارز دیجیتال هم داریم؟

معمولاً افراد صرافی‌ها را به عنوان سامانه‌ای برای خرید و فروش ارز دیجیتال در نظر می‌گیرند و از لفظ سامانه به جای صرافی استفاده می‌کنند. در واقع سامانه خرید و فروش ارز دیجیتال همان صرافی‌ها هستند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *