بازار ارزهای دیجیتال به دلیلی گستردگی و سرمایه‌گذاران زیاد، نیازمند صرافی‌های متعددی نیز می‌باشد. چرا که حجم معاملات در این بازار بسیار زیاد می‌باشد و کمبود صرافی برای انجام این معاملات، سرمایه‌گذاران را در انجام معاملاتشان وا می‌دارد. از این رو ما شاهد تعداد زیادی صراقی ارز دیجیتال می‌باشیم که هر کدام از آن‌ها دارای خصوصیات بلقوه‌ای هستند. یکی از این صرافی‌های ارز دیجیتال، صرافی lbank می‌باشد که در ادامه مقاله آموزش صرافی lbank  شما را بیشتر با این صرافی آشنا خواهیم کرد. صرافی lbank  یکی از صرافی‌های مشهور در زمینه خرید و فروش ارزهای دیجیتال می‌باشد که کاربران زیادی در سراسر دنیا دارد. اگر می‌خواهید با این صرافی بیشتر آشنا شوید، مقاله آموزش صرافی lbank را از دست ندهید.

معرفی صرافی ال بانک(lbank)

معرفی صرافی ال بانک(lbank)

ال بانک یکی از صرافی‌های نام‌آشنا در زمینه خرید و فروش دارایی‌های دیجیتال می‌باشد. این صرافی فعالیت خود را از سال 2016 شروع کرده است و خدمات گوناگونی را به کاربران خود ارائه می‌دهد. این صرافی در واقع متعلق به یک کمپانی چینی به نام SuperChains Network Technology Co.Ltd می‌باشد. تمرکز اصلی این صرافی بر روی بازارهای چینی و آسیایی می‌باشد، اما با این وجود کاربران زیادی از سراسر دنیا دارد. این صرافی دارای مجوز فعالیت نمی‌باشد، اما این موضوع نشان دنده، غیرقابل اعتماد بودن آن نمی‌باشد. آموزش کار با صرافی lbank برای آن دسته از افرادی که به تازگی آموزش ورود به بازار ارز دیجیتال را گذرانده‌اند، بسیار مناسب می‌باشد. چرا که کار با این صرافی بسیار راحت می‌باشد و نحوه کار با آن را به راحتی یاد می‌گیرید.

آیا صرافی lbank برای ایرانیان تحریم است؟

بر خلاف دیگر صرافی‌ها نظیر صرافی بایننس و کوین بیس، کاربران ایرانی اجازه فعالیت در آن را دارند. تنها کشورهای آمریکا و چین در لیست کشورهای تحریم شده این صرافی قرار دارند. از این رو کاربران ایرانی به راحتی و بدون استفاده از برنامه‌های تغییر آی پی، می‌توانند در این صرافی فعالیت کنند. امکان خرید ارزهای بسیار زیادی در این صرافی وجود دارد، به عنوان مثاله شما به راحتی می‌توانید ارز دیجیتال بایننس را خریداری نمایید. از طریق رمزارز بایننس شما می‌توانید ارزهای دیجیتال زیادی نظیر Feg را خریداری کنید. با مطالعه مقاله نحوه خرید ارز Feg با این ارز و نحوه خرید آن نبیشتر آشنا شوید .در ادامه مقاله آموزش صرافی lbank قصد داریم به آموزش ثبت نام در صرافی lbank  و نحوه احراز هویت در آن بپردازیم.

بیشتر بخوانید: آموزش صرافی هات بیت

آموزش ثبت نام در صرافی lbank

آموزش ثبت نام در صرافی lbank  به این صورت می‌باشد که شما در ابتدا باید وارد وبسایت این صرافی به نشانی lbank.info شوید. پس از وارد شدن بر روی گزینه Register که در گوشه سمت راست قرار دارد، کلیک نمایید.

آموزش ثبت نام در صرافی ال بانک

سپس تصویری همانند تصویر زیر برای شما نمایش داده می‌شود که در این مرحله بر روی گزینه Email کلیک کنید. پس از انجام این کار اگر ایمیل خود را درست وارد کرده باشید، کدی به ایمیل شما ارسال می‌شود که باید آن را در این بخش وارد نمایید. پس از انجام این دو بخش آموزش ثبت نام در صرافی lbank  به پایان می‌رسد و شما بدون احراز هویت می‌توانید به ترید کردن بپردازید.آموزش ثبت نام در صرافی ال بانک

آموزش احراز هویت در صرافی lbank

پس از ثبت نام در صرافی lbank برای این که بتوانید تا 14 بیت کوین تراکنش انجام دهید، باید احراز هویت خود را کامل کنید. احراز هویت در صرافی lbank کار چندان مشکلی نمی‌باشد و کافی است مراحل زیر را انجام دهید.

  1. وارد حساب کاربری خود شوید و در بخش حساب خود بر روی گزینه Security کلیک کنید.
  2. در صفحه جدید بر روی گزینه Bind2FA کلیک کنید تا مراحل احراز هویت آغاز شود.
  3. سپس در صفحه جدید دو روش برای شما نمایان می‌شود که بهتر است بر روی گزینه Google Authenticator کلیک کنید. سپس باید برنامه آن را بر روی موبایل خود نصب نمایید.
  4. در صفحه جدید، کدی برای شما نمایش داده می‌شود و آن را در جایی محفوظ نگه دارید. این کد برای بازگردانی اطلاعات شما در این صرافی در مواقع لازم به شما داده می‌شود.
  5. پس از یادداشت کردن آن کد از طریق برنامه Google Authenticator کد QR را اسکن کنید. پس از اسکن کردن آن، کدی 6 رقمی در این برنامه برای شما نمایان می‌شود که هر 1 دقیقه عوض می‌شود.
  6. این کد را در قسمت خواسته شده وارد نمایید تا احارز هویت شما به پایان برسد.

مزایا و معایب صرافی lbank

[ninja_tables id=”8808″]

آموزش معاملات اسپات در صرافی lbank

پس از این که آموزش ثبت نام در صرافی lbank  و همچنین احراز هویت در آن را انجام داده‌اید. بهترین زمان این سات که شما با بخش‌های صرافی lbank  آشنا شوید، اما ناگفته نماند که بدون دیدن پکیج آموزشی ارز دیجیتال، هیچ معامله‌ای را شروع نکنید. برای ورود به بخش اسپات در صرافی lbank  بر روی گزینه Market که در تب بالایی این صفحه قرار دارد، کلیک نمایید.

آموزش صرافی lbank

همانند تصویر زیر، شما در بخش Spot Market قرار دارید که در زیر آن لیستی از جفت ارزها را مشاهده می‌کنید. برای راحتی ما جفت ارز BTS/USDT را انتخاب می‌کنیم که نشان دهنده جفت ارز تتر و بیت کوین می‌باشد.

آموزش صرافی lbank

بیشتر بخوانید: آموزش وب3

در صفحه جدید، اگر کمی به پایین اسکرول نمایید بخش‌های limit، Market و Stop Limit را مشاهده خواهید کرد. در ادامه مقاله آموزش صرافی lbank به توضیح این 3 بخش خواهیم پرداخت تا به طور کامل با این بخش‌ها آشنا شوید.

سفارشات لیمیت، مارکت و استاپ لیمیت

  1. سفارشات لیمیت: در این بخش شما قیمتی برای ارز دیجیتالی که انتخاب کرده‌اید قرار می‌دهید. اگر به این قیمت برسد معامله شما صورت می‌گیرد، اگرنه سفارش شما در لیست باقی می‌ماند تا قیمت رمزارز مورد نظر به قیمت شما برسد. به عنوان مثال اگر قصد خرید ارز دیجیتال بیت کوین به مقدار 30 هزار دلار را دارید. باید در کادر اول قیمت(Price) و در کادر دوم(Amount) عدد یک را وارد کنید و زمانی که بیت کوین به قیمت 30 هزار دلار برسد، سفارش شما انجام می‌شود. بخش فروش این قسمت دقیقاً بر عکس حالت خرید می‌باشد.
  2. سفارشات مارکت:اگر قصد فروش یا خرید ارزهای دیجیتال در لحظه یا آنی دارید، این بخش را انتخاب کنید. این بخش از آموزش صرافی lbank مناسب ان دسته از افرادی است که از صبر کمتری برخودارند و به دنبال سود سریع می‌گردند، مناسب است.
  3. سفارشات استاپ لیمیت: این بخش از آموزش ترید در صرافی کوکوین، همانند بخش لیمیت می‌باشد، با این تفاوت که می‌توانید ضرر و زیان را کنترل کنید. در این حالت شما مقداری را برای خرید یا فروش آن ارز دیجیتال در نظر می‌گیرید و هنگامی که به آن قیمت شما نزیدک شد، متوجه می‌شوید که الان بهترین زمان برای خرید یا فروش می‌باشد. به عنوان مثال شما قصد خرید بیت کوین به ارزش 30 هزار دلار را دارید، در کادر اول(Stop Price) مقدار 30 هزار دلار را وارد کنید و در بخش(Price) مقدار 32 هزار دلار را وارد کنید. با این کار شما متوجه می‌شوید که الان بهترین زمان برای خرید بیت کوین می‌باشد و نسبت به خرید بیت کوین بیشتری اقدام می‌کنید. برای فروش قیمتی که در کادر(Price) وارد می‌کنید باید کمتر از Stop Price باشد.

آموزش فیوچرز صرافی lbank

در این بخش از آموزش صرافی lbank قصد داریم به آموزش فیوچرز صرافی lbank بپردازیم. بخش فیوچرز همیشه از مهم‌ترین بخش‌های یک صرافی می‌باشد، از این رو ما این بخش را در مقاله اموزش صرافی lbank قرار داده‌ایم. برای وارد شدن به بخش معاملات فیوچرز در این صرافی شما باید وارد Derivatives شوید و از آنجا بر روی گزینه Futures کلیک کنید تا به این بخش منتقل شوید.

آموزش صرافی lbank

سپس همانند تصویر زیر شما باید شرایط را قبول کنید و یک حساب آتی برای خود باز کنید. برای این کار همانند تصویر زیر بر روی گزینه Open Now کلیک نمایید تا حساب آتی شما فعال شود.

آموزش صرافی lbank

برای اینکه بتوانید به خرید و فروش ارزهای دیجیتال در بخش Futures بپردازید. باید ارزهای دیجیتال یا دارایی‌های خود را از بخش Spot به این بخش منتقل نمایید. برای انجام این کار کافی است بر روی گزینه Transfer همانند تصویر زیر کلیک نمایید. در کادر اول شما باید ارز دیجیتال مورد نظر خود را انتخاب کنید و در کادر دوم مقدار آن را مشخص نمایید.

آموزش صرافی lbank

یکی دیگر از مزیت‌های بخش فیوچرز، امکان استفاده از اهرم یا لورج می‌باشد. برای استفاده از اهرم‌ها بر روی گزینه 20X همانند تصویر زیر کلیک کنید تا پنجره جدیدی برای شما باز شود.

آموزش فیوچرز صرافی lbank

مرحله دوم آموزش فیوچرز صرافی lbank

پس از آشنایی با بخش‌های معاملات فیوچرز، نوبت به نحوه ایجاد سفارش می‌رسد. دوحالت برای ایجاد سفارش در این صرافی وجود دارد، 1. پوزیشن لانگ، 2.پوزیشن شورت که در هر دوحالت باید ارز و قیمت مورد نظر خود را وارد نمایید. اگر چند پوزیشن ایجاد نمایید و همه آن‌ها را بر روی حالت Cross قرار داده باشید، هر گونه سود یا ضرر شما، بر روی تمامی دارایی‌های شما اعمال می‌شود. اگر بر روی حالت Isolated قرار داده باشید، تنها بر روی همان دارایی شما ضرر یا سود شما در نظر گرفته می‌شود. برای سوییچ کردن بین دوحالت Cross و Isolated بر روی گزینه Croos همانند تصویر زیر کلیک کنید.

آموزش فیوچرز صرافی lbank

با انجام این مراحلی که در مقاله آموزش صرافی lbank بیان کردیم، آموزش کامل صرافی lbank به پایان می‌رسد و شما با خیال راحت می‌توانید در این صرافی یا هر صرافی دیگر به ترید کردن بپردازید. صرافی کوکوین نیز یکی دیگر از صرافی‌های محبوب و مشهور می‌باشد که برای آشنایی با نحوه ترید در آن مقاله آموزش ترید کردن در کوکوین را مطالعه کنید.

پیج اینستاگرام محمد فاموریان

جمع بندی

صرافی lbank یکی دیگر از صرافی‌های نام آشنا بازار ارزهای دیجیتال می‌باشد که کاربران زیادی دارد. این صرافی دارای دو بازار بزرگ فیوچرز و اسپات می‌باشد که قابلیت استفاده تا اهرم 125x در این صرافی وجود دارد. این صرافی از کارمزدهای کمتری نسبت به دیگر رقبای خود دراد و همین موضوع سبب جذب کاربران زیادی به آن شده است. ما در مقاله اموزش صرافی lbank سعی بر این داشتیم که شما را با این صرافی آشنا و به آموزش کامل صرافی lbank  بپردازیم.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *