افرادی که در بازار ارزهای دیجیتال فعالیت می‌کنند، همیشه دغدغه پیدا کردن کیف پول مناسب را دارند. از طرفی تعداد کیف پول‌ها هم به نسبت زیاد می‌باشد و هر کدام از آن‌ها ویژگی‌های مخصوص به خود را دارند. صرافی کوین بیس یکی از صرافی‌های مشهور حال حاضر بازار ارزهای دیجیتال می‌باشد که دارای کیف پول اختصاصی خود می‌باشد. کیف پول کوین بیس والت کیف پول دیجیتال می‌باشد که توسط صرافی کوین ایجاد شده است و یکی از محبوب‌ترین کیف پول‌های دیجتال می‌باشد. در ادامه مقاله آموزش کار با کیف پول کوین بیس والت قصد داریم شما را با نحوه کار با این کیف پول آشنا کنیم.

کیف پول کوین بیس والت چیست؟

کیف پول کوین بیس والت چیست

صرافی‌ کوین بیس یکی از مشهورترین صرافی‌های حال حاضر دنیا می‌باشد که دارای کیف پول اختصاصی خود می‌باشد. در حال حاضر ارزهای موجود در کوین بیس نزدیک به 60 ارز دیجیتال می‌باشد که همگی آن‌ها امکان ذخیره‌سازی بر روی کیف پول کوین بییس والت را دارند. این کیف پول تمام مشتریان خود را در برابر حملات سایبری بیمه می‌کند و در صورت از بین رفتن دارایی آن‌ها، مقدار زیادی از آن را می‌توانند از صرافی طلب کنند. بحثی که این روزها و بیشتر افراد به آن می‌پردازند این است که ارزهای دیجیتال خود را در صرافی ذخیره نکنید و در کیف پولی آن را نگه‌داری کنید. کیف پول کوین بیس والت از آنجایی که تحت نظر صرافی کوین بیس می‌باشد، تخفیف‌های بیشتری در زمان خرید و ذخیره کردن به مشتریان خود می‌دهد. کیف پول بلنک والت از جمله کیف پول‌هایی می‌باشد که تا حدودی شبیه به این کیف پول می‌باشد. با مطالعه مقاله معرفی کیف پول بلنک والت با این کیف پول محبوب بیشتر آشنا شوید و از آن در معاملات خود استفاده نمایید.

کیف پول کوین بیس والت چیست

به طور کلی کیف پول کوین بیس والت، کیف پول دیجیتالی می‌باشد که بر روی شبکه اتریوم پیاده سازی شده است. از این رو امکان ذخیره ارزهای دیجیتال موجود بر روی شبکه اتریوم که تقریباً بیشتر ارزهای دیجیتال بر روی این شبکه می‌باشند، وجود دارد. ارزهای دیجتال تنها دارایی‌های دیجیتالی نمی‌باشد که افراد می‌توانند بر روی این کیف پول ذخیره کنند، NFTها از جمله دارایی‌هایی م‌باشد که قابلیت ذخیره آن وجود دارد. اگر با مفهوم NFT آشنایی ندارید، می‌توانید مقاله آموزش NFT را مطالعه کنید و با این فناوری پر سود آشنا شوید. در بخش‌هایبعد قصد داریم شما را با آموزش کار با کیف پول کوین بیس والت آشنا کنییم و مزایای این کیف پول را بیان کنیم.

مزایای کیف پول کوین بیس والت چیست؟

  • امنیت بالا
  • رابط کاربری آسان
  •  پشتیبانی از بیشتر ارزهای دیجیتال
  • تایید هویت دو مرحله‌ای
  • افرادی که به ساخت NFT علاقه دارند، می‌توانند NFTهای خود را بر روی این کیف پول ذخیره کنند.

بیشتر بخوانید: برترین کیف پول‌ های ارز دیجیتال برای موبایل

دانلود کیف پول Coinbase Wallet

دانلود کیف پول Coinbase Wallet

تا این بخش از مقاله آموزش کار با کیف پول کوین بیس والت به توضیخ این کف پول پرداخیتم. حال قصد داریم در ادامه این مقاله نحوه دانلود کیف پول CoinBase Wallet را برای شما عزیزان بیان کنیم. صرافی کوین بیس نیز همانند بیشتر صرافی‌های دیگر امکان استفاده از برای کاربران ایرانی ممکن نمی‌باشد. در این صرافی نیازبه تایید هویت دو مرحله‌ای و احراز هویت می‌باشد که با استفاد از هویت ایرانی نمی‌توان این مراحل را گذراند. اما کیف پول کوین بیس والت امکان استفاده از برای همه آزاد می‌باشد و کاربران ایرانی می‌توانند از آن استفاده کنند. اما با این حال هم بهتر است که پش از باز کردن این کیف پول از برنامه‌های تغییر آی‌پی استفاده کنید. این کیف پول در 3 نسخه اندروید، IOS و دسکتاپ موجود می‌باشد که در نسخه دسکتاپ می‌توانید آن را به راحتی به مروگر خود اضافه کنید.

بیشتر بخوانید: کیف پول متامسک

مراحل ثبت نام در کوین بیس والت

وارد لینکی که در بخش دانلود کیف پول CoinBase Wallet برای نسخه دسکتاپ شوید و بر روی آن کلیک کنید. بعد از وارد شدن به لینک، بر روی Download Wallet کلیک کنید و آن را به مرورگر کروم خود اضافه نمایید. پس از انجام این مراحل تصویر برای شما نمایان می‌شود که اگر از قبل کیف پول دارید می‌تواننید بر روی گزینه Import A Wallet کلیک کنید و در غیر این صورت بر روی گزینه Create A Wallet کلیک کنید. با رض بر این که شما کیف پولی ندارید مراحل نصب را ادامه می‌دهیم.

مراحل ثبت نام در کوین بیس والت

بعد از کلیک بر روی گزینه اسمی برای والت خود انتخاب کنید و به مرحله بعد بروید. در مرحله بعد کلمات بازیابی را بر روی کاغذ یا دفتری یادداشت کنید که در موضع بازیابی و مرحله بعد به آن‌ها نیاز خواهید پیدا کرد. توجه کنید که باید ترتیب را در نوشتن کلمات بازیابی رعایت کنید، بعد از اتمام این کار اولین کلمه و آخرین کلمه از کلمات بازایابی را انتخاب نمایید و به مرحله بعد وارد شوید.

آموزش کار با کیف پول کوین بیس والت

در این مرحله پسوردی برای کیف پول خود انتخاب کنید، ترجیحاً رمزعبور شما دارای بیش از 8 حرف انگلیسی و یک حروف بزرگ انگلیسی و عدد باشد. بعد از اتمام این بخش ثبت نام شما در کوین بیس والت نسخه دسکتاپ به اتمام می‌رسد.

آموزش کار با کیف پول کوین بیس والت

بیشتر بخوانید: آشنایی با کیف پول تراست والت

آموزش کار با کیف پول کوین بیس والت

آموزش کار با کیف پول کوین بیس والت

داشتن اطلاعات در رابطه با نحوه کار با کیف پول بخش مهمی است که باید به آن توجه داشته باشید. چرا که نصب کردن کیف پول کار چندان مشکلی نمی‌باشد، از این رو آموزش کار با کیف پول کوین بیس والت را دستور کار خود قرار داده‌ایم. در ادامه قصد داریم شما را با آموزش کار با کیف پول کوین بیس والت آشنا کنیم تا در انجام معاملات به مشکل برنخورید.  دانلود و نصب کیف پول کوین بیس به راحتی رفتن به لینک آن و کلیک کردن روی گزینه نصب است، اما مراحل ساخت کیف پول ممکن است برای برخی سخت باشد، به همین خاطر در ادامه شیوه نصب و ساخت کیف پول را در مرورگر کروم و اندروید توضیح می‌دهیم.

فرستادن ارز دیجیتال با کیف پول Coinbase

کیف پول کوین بیس این ویژگی را دارد که افراد می‌تواند بین سایر کیف پول‌های خود ارزهای دیجیتال را انتقال و جابه‌جا کنند. برای ارسال ارزهای دیجیتال به سایر کیف پول‌ها کافی است مراحل زیر را انجام دهید. برای این کار وارد برنامه CoinBase Wallet بر روی گوشی اندرویدی یا آیفون خود شوید و بعد از آن مراحل زیر را مو به مو انجام دهید.

  1. وارد تب Tokens شوید و ارزی که قصد انتقال آن را دارید انتخاب نماید.
  2. روی دکمه Send کلیک کنید.
  3. مقدار توکنی که قصد انتقال را نیز انتخاب نمایید.
  4. آدرس کیف پول مقصد را وارد نمایید.
  5. در مرحله آخر بر روی Continue کلیک کنید.

دریافت ارز دیجیتال با کیف پول Coinbase

دریافت کردن ارز دیجیتال نیز همانند ارسال کردن آن مراحل مشابهی دارد فقط با این تفاوت که به جای دکمه Send، دکمه Recive را خواهید دید. مراحل دریافت ارز دیجیتال با کیف پول Coinbase به صورت زیر می‌باشد، بنابراین آن‌ها را دنبال کنید.

  1. وارد تب Tokens شوید و ارزی که قصد انتقال آن را دارید انتخاب نماید.
  2. روی دکمه Recive کلیک کنید.
  3. آدرس کیف پول خود را برای فرستنده ارسال نمایید.
  4.  برای راحتی کار همان آدرس پیش فرض را ارسال نمایید.
  5. منتظر بمانید تا ارز دیجیتال برای شما ارسال شود.

بازیابی و پشتیبان گیری از کیف پول کوین بیس والت

در بخش ثبت نام در کیف پول کوین بیس والت گفتیم که کلمات بازیابی را در جایی نگهداری کنید که در موقع بک‌آپ گیری به آن نیاز پیدا خواهید کرد. اگر این کلمات را از دست دهید و یا گم کنید قادر به بازیابی کیف پول خود نخواهید بود، بنابراین در نگهداری آن‌ها کوشا باشید.

طریقه بک اپ و یا پشتیبان گیری از کیف پول کوین بیس

اگر در مقاله های پیشین خوانده باشید ما بارها تاکید کرده بودیم که حتما از کیف پول خود بک اپ و یا پشتیبان تهیه کنید. زیرا اگر به هر دلیلی کیف پول شما از بین برود، در صورت نداشتن پشتیبان نمی توانید آن را بازیابی کنید و می توان گفت که دیگر سرمایه تان از دست خواهد رفت. برای انجام این کار کافی است مراحل زیر را به درستی و با دقت انجام دهید تا پشتیبان گیری کامل انجام شود.

 

  1. برنامه کیف پول کوین بیس والت را باز کنید.
  2. وارد قسمت Setting شوید.
  3. رمز عبور خود را وارد نمایید.
  4. پس از این مرحله SeedPhrase برای شما نماش داده می‌شود.
  5. بعد از این مرحله با انتخاب Back Up On Google Drive فایل‌های شما بر روی گوگل درایو ذخیره می‌شود.
  6. با انتخاب Back Up Manually این اطلاعات به دست خود شما ذخیره می‌گردد.
  7. با زدن بر روی Copy to ClipBoard آن‌ها را کپی کنید.
  8. بعد از این کار آن‌ها را بر روی NotePad گوشی خود ذخیره نمایید.
  9. پشتیبان گیری در این مرحله تمام می‌شود.

پیج اینستاگرام محمد فاموریانجمع بندی

آموزش کار با کیف پول کوین بیس والت موضوعی بود که ما در مقاله امروز سعی بر توضیح آن داشتیم. با اطلاع داشتن از مراحل مختلف این کیف پول، می‌توانید راحت‌تر ارزهای دیجیتال خود را بین سایر کیف پول‌های خود جابه‌جا کنید. از طرفی کیف پول کوین بیس والت دارای سه نسخه دسکتاپ و اندروید و IOS می‌باشد که دسترسی به آن بر روی هر پلتفرمی آسان می‌باشد. از طرفی اگر شما در معاملات خود بازار ارزهای دیجیتال با مشکل مواجه می‌شوید و سود کمی کسب می‌کنید. دوره آموزش ارز دیجیتال فاموریان به شما در این زمینه کمک خواهد کرد تا در مدت زمان کمی درآمد خود را افزایش دهید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *