یکی از پایه ای‌ترین و کلیدی‌ترین نکته در حوزه ارزهای دیجیتال حفظ، ذخیره و نگهداری رمزارزها در یک کیف پول معتبر و امن می‌باشد. در واقع کیف پول دیجیتال باید مانند یک گاوصندوق امن و مطمئن عمل کند در غیر این صورت موجب دستبرد و دستکاری دارایی سرمایه گذاران خواهد شد. در ادامه از آشنایی با کیف پول آرجنت بیشتر به دانش خود در رابطه با کیف پول‌های ارز دیجیتال بیفزایید.

آشنایی با کیف پول آرجنت | کیف پول آرجنت چیست؟

آشنایی با کیف پول آرجنت

کیف پول آرجنت یک کیف پول نرم افزاری می‌باشد که در سال 2020 کار خود را شروع کرد. این کیف پول فعلاً تمرکز خود را روی بلاکچین اتریوم قرار داده است. برای آشنایی با کیف پول آرجنت به چند نکته باید توجه داشت، یکی از ویژگی‌های این کیف پول، رابط کاربری ساده و سریع آن است، همچنین این کبف پول به صورت برنامه نویسی متن باز طراحی شده است لذا اگر یک باگ یا مشکل امنیتی در آن به وجود بیاید سریعاً قابل پیگیری و رفع است. توسعه دهندگان کیف پول آرجنت، با کمک تکنولوژی بیومتریک چندین لایه امنیتی را جهت حفظ دارایی شما، اضافه نموده اند.

بیشتر بخوانید: راهنمایی استفاده از کیف پول متامسک

کیف پول ارجنت (Argent) از آن دسته از کیف پول‌های جدید می‌باشد که فقط از رمزارزهایی که بر روی بستر بلاکچین شبکه اتریوم فعالیت دارند پشتیبانی می‌کند. در صورتی که علاقه به حوزه دیفای(امور مالی غیر متمرکز) دارید و یا انجام تراکنش‌های رایگان و کسب سود برای شما جذاب است با مبحث آشنایی با کیف پول آرجنت این مطالب را از دست ندهید.

آشنایی با کیف پول آرجنت به صورت خلاصه

کیف پول آرجنت بر روی بستر بلاکچین اتریوم ساخته شده است.

argent از شبکه بلاکچین بیت کوین و دیگر بلاکچین‌ها از جمله ترون و … پشتیبانی نمی‌کند. جهت آشنایی با ترون می‌توانید مقاله رشد ترون از گذشته تا اکنون را مطالعه کنید.

کیف پول argent قابلیت محدود کردن مقدار تراکنش‌های روزانه به کاربران خود داده است تا در صورت هک شدن کیف پول، تمامی دارایی کاربران از بین نرود.

ویژگی دیگر کیف پول آرجنت امنیت بالا با استفاده با تکنولوژی بیومتریک است.

شبکه‌های تراکنش رمز ارزها در کیف پول آرجنت ERC-20 ،ERC-721 ،ERC1155 می‌باشد.

و در نهایت از ویژگی‌های منحصر به فرد کیف پول آرجنت این است که با کیف پول‌های سخت افزاری سازگاری دارد.

بیشتر بخوانید: معرفی 7 مورد از برترین کیف پول های وب 3

مزایا کیف پول آرجنت (Argent)

مزایا کیف پول آرجنت (Argent)

سازگار بودن با کیف پول‌های سخت افزاری

کیف پول آرجنت امکان استفاده از نرم افزارها و سایر کیف پول‌های را شخص ثالث فراهم کرده است.

امنیت بالا

اگر چه امنیت کیف پول‌های نرم افزاری مانند کیف پول‌های سخت افزاری نیست، اما آرجنت توانسته با ارائه چندین لایه امنیتی از جمله امکان قفل از راه دور، روش چند امضایی و سایر مدل‌های امنیتی، امتیاز قابل قبولی را ارائه نماید و در سطح بالاتر از متوسط بازار قرار گیرد.

امکان کسب سود

کاربران می‌توانند با پروژه‌های دیفای مانند Aave ،Compound ،Yearn که امکان وام دهی را فراهم می‌کنند، کسب سود نمایند.

معایب کیف پول آرجنت(Argent)

عدم پشتیبانی از نسخه دسکتاپ

اغلب کیف پول‌های نرم افزاری برای راحتی بیشتر کاربران خود از نسخه دسکتاپ نیز بهره گرفته‌اند، اما کیف پول آرجنت در این زمینه نتوانسته به خوبی عمل کند و هیچ برنامه‌ی دسکتاپی برای کاربران خود ارائه نکرده است.

تمرکز بر روی شبکه اتریوم

اگر تمایل دارید از توکن‌هایی که بر روی شبکه اتریوم قرار دارند سرمایه گذاری کنید، این کیف پول می‌تواند گزینه خوبی برای شما باشد. چرا که این کیف پول مختص به شبکه اتریوم است و کار را برای کاربرانی که با اتریوم سر و کار دارند راحت‌تر می‌کند.

امنیت کیف پول‌ آرجنت

امنیت کیف پول‌ آرجنت

همان طور که می‌توان کیف پول واقعی را با ترفند‌های مجرمانه به سرقت برد، کیف پول‌های دیجیتال نیز قابلیت سرقت و فیشینگ توسط هکرها با شیوه‌های مختلف دارند، پس باید قبل از ورود به دنیای ارزهای دیجیتال آموزش کافی و جامع گذرانده باشید، در ادامه امنیت کیف پول آرجنت را بیشتر بررسی می‌کنیم.

مقاله مرتبط: آموزش ارز دیجیتال

از آنجایی که کیف پول آرجنت، تنها از کوین‌ها و توکن‌هایی که تنها بر روی یک شبکه، (اتریوم) هستند، پشتیبانی می‌کند، میزان متغییر های کمتری جهت بهبود امنیت دارد و همان طور که در بالا توضیح داده شد این پلتفرم با کمک تکنولوژی بیومتریک و قفل از راه دور جهت حفظ امنیت کاربران بهترین استفاده را کرده است. تکنولوژی بیومتریک همان اطلاعات اثر انگشت و حسگر تشخیص چهره می‌باشد، که کاربران با این دو روش می‌توانند امن‌ترین ورود را به کیف پول آرجنت خود داشته باشند، همچنین کیف پول آرجنت با طراحی کلید خصوصی هوشمند در بخش تراکنش‌ها، از هرگونه نقل و انتقال رمزارز با آدرس‌های اشتباه و غیر قابل اعتماد جلوگیری می‌کند.

بیشتر بخوانید: کیف پول کوینومی چیست؟

پشتیبانی مشتریان کیف پول Argent

توسعه دهندگان کیف پول آرجنت argent با کاربران خود تعامل فعالی دارند. کاربران می‌توانند با ارسال ایمیل برای رفع مشکل یا سوال خود اقدام نمایند و یا در قسمت سوالات متداول، که تمامی سوالات پاسخ داده شده است، به جواب خود برسند. طبق نظرسنجی‌های انجام شده، کاربران با توجه به امتیازات بالایی که  اپلیکیشن آرجنت در فروشگاه‌های مختلف به دست آورده راضی هستند. مقالات متعددی که تیم پشتیبان این کیف پول ارائه نموده است، راهنمای خوبی برای استفاده کاربران از این پلتفرم محقق شده است.

هزینه تراکنش کیف پول آرجنت (Argent)

هزینه تراکنش کیف پول آرجنت

یکی از بهترین نکته‌های استفاده از کیف پول آرجنت این است که هیچ هزینه‌ای برای انجام تراکنش‌ها از کاربران کسر نمی‌شود. تنها هزینه تراکنش بر روی شبکه اتریوم که مبلغ نسبتاً زیادی است از کاربران کسر می‌گردد. اما این کیف پول برای خرید هر یک از توکن‌های زیرمجموعه شبکه اتریوم مبلغی را به عنوان کارمزد دریافت می‌کند. آشنایی با کیف پول آرجنت به شما کمک میکند تا کیف پول مناسب خود را انتخاب کنید

پیج اینستاگرام محمد فاموریان

جمع بندی

کیف پول آرجنت(Argent) یک کیف پول نوظهور با پتانسیل بالا و با رشد روزافزون می‌باشد. همان طور که در مطالب بالا گفته شد این کیف پول از شبکه بیت کوین و دیگر شبکه‌های بلاک چینی، پشتیبانی نمی‌کند. در مطالب بالا از آشنایی با کیف پول آرجنت متوجه شدید، تنها اگر علاقه به سرمایه گذاری و ذخیره رمز ارز اتریوم و یا توکن‌های بر روی شبکه اتریوم دارید، می‌توانید کیف پول آرجنت را بر روی گوشی خود نصب کنید و از آن استفاده نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *