صرافی‌های ارز دیجیتال بهترین بهترین مکان برای خرید و فروش ارزهای دیجیتال می‌باشند. اما برخی از صرافی‌های خارجی نظیر بایننس و کوین بیس، اجازه فعالیت به کسانی که با آی پی ایران وارد این صرافی‌های می‌شوند را نمی‌دهند. چرا که ایران و برخی دیگر از کشورها در لیست، کشورهای تحریم شده از جانب این صرافی‌ها می‌باشند. از این رو ایرانیان به دنبال آن دسته از صرافی‌ها می‌باشند که بدون نیاز به تغییر آی پی، بتوانند در آن صرافی فعالیت کنند. صرافی hitbtc یکی از این صرافی‌ها می‌باشد که ایرانیان بدون محدودیتی می‌توانند در آن صرافی فعالیت کنند. در ادامه این مقالع قصد داریم شما را با آموزش hitbtc، آموزش کار با صرافی hitbtc، آموزش ثبت نام در صرافی hitbtc در این مقاله آشنا کنیم. همچنین آموزش خرید و فروش ارز دیجیتال در صرافی hitbtc را در دستور کار خود قرار داده‌ایم.

صرافی hitbtc چیست؟

پیش از پرداختن به آموزش hitbtc بهترسا، شما را با این صرافی آشنا کنیم. hitbtc یکی از صرافی‌های ارز دیجیتال می‌باشد که در حوزه ارزهای دیجیتال فعالیت می‌کند. این صرافی یکی از قدیمی‌ترین صرافی‌ها می‌باشد که در سال 2012 تاسیس گردید. از آنجایی که این صرافی از قدیمی‌ها می‌باشد، یکی از قوی‌ترین صرافی‌ها در زمینه پرورش دادن ارزهای دیجیتال گم نام می‌باشد. چرا که تعداد زیادی ارزهای دیجیتالی که در صرافی‌های بزرگی نظیر کوکوین، لیست شده‌اند خیلی قبل‌تر و برای اولین بار در این صرافی توزیع و عرضه شدند. اگر علاقه مند به ترید کردن در صرافی کوکوین می‌باشید، مقاله آموزش ترید در کوکوین را حتما مطالعه بفرمایید. حال که با این صرافی آشنا شدید، قصد داریم به آموزش ثبت نام در صرافی hitbtc بپردازیم، پس با ما همراه باشید.

آموزش ثبت نام در صرافی hitbtc

آموزش ثبت نام در صرافی hitbtc به این صورت می‌باشد که شما در ابتدا باید وارد وبسایت این صرافی به نشانی https://hitbtc.com/ شوید. پس از وارد شدن به این صرافی بر روی کلمه Sign Up کلیک نمایید تا به بخش ثبت نام وارد شوید. همانطور که در تصویر زیر مشاهده می‌کنید، شما باید در کادر اول آدرس ایمیل خود و در کادر بعدی رمز عبوری برای حساب کاربری خود وارد نمایید. پس از وارد کردن اطلاعات خواسته شده بر روی Sign Up کلیک کنید، سپس برای شما ایمیلی ارسال می‌شود. به بخش Inbox یا Spam ایمیل خود رفته و ایمیل ارسال شده را باز نمایید و بر روی لینک موجود کلیک کنید. بعد شرایط و قوانین این وبسایت را در صفحه جدید قبول کنید تا آموزش ثبت نام در صرافی hitbtc پایان یابد، این مراحل را در تصویر زیر می‌توانید، مشاهده کنید.

آموزش تایید هویت دو مرحله ای

پس از آموزش ثبت نام در صرافی hitbtc قصد داریم نحوه تایید هویت دو مرحله‌ای را در ادامه مقاله آموزش hitbtc بیان کنیم. برای این کار کافی است مراحل زیر را دنبال کنید تا تایید هویت شما کامل شود. در ابتدا اگر برنامه Google Authenticator را بر روی گوشی خود نصب ندارید، آن را بر روی گوشی موبایل خود نصب کنید.

  • وارد بخش Setting شوید، علامت آن را در بالا گوشه سمت راست قرار دارد( آیکون چرخ دنده).
  • سپس در صفحه جدید بر روی گزینه Security کلیک نمایید و از آنجا بر روی گزینه Enable 2FA APP کلیک کنید.
  • صفحه کوچکی نمایان می‌شود، بر روی Next کلیک کنید و سپس توسط برنامه Google Authenticator کد ظاهر شده را اسکن نمایید.
  • در صفحه بعد کدی که در این برنامه مشاهده می‌کنید را وارد نمایید و بر روی Next کلیک کنید.
  • ایمیلی به ایمیل شما ارسال می‌شود که حاوی لینکی می‌باشد، بر روی آن کلیک کنید تا تایید هویت دو مرحله‌ای شما تمام شود.

بیشتر بخوانید: آموزش وب3

آموزش خرید و فروش ارز دیجیتال در صرافی hitbtc

در این بخش از مقاله آموزش hitbtc، قصد داریم شما به آموزش کار با hitbtc بپردازیم. کار با صرافی hitbtc  آسان می‌باشد و مناسب افراد تازه کار می‌باشد، اما اگر هنوز مقاله آموزش ورود به بازار ارز دیجیتال را مطالعه نکردید، ابتدا آن را بررسی کنید، سپس به خرید و فروش ارزهای دیجیتال اقدام کنید. آموزش خرید و فروش ارز دیجیتال در صرافی hitbtc به این صورت می‌باشد که شما پس از ثبت نام به طور خودکار در بخش خرید و فروش قرار می‌گیرید. همانند تصویر زیر، در بخش Sell شما می‌توانید ارزهای دیجیتالی که دارید را در این صرافی به فروش برسانید و از طریق بخش Buy ارز دیجیتال خریداری کنید.

مرحله اول

ابتدا شما باید جفت ارز مورد نظر برای خرید و فروش یا ترید در بخش مارکت مشخص نمایید. به عنوان مثال ما در این بخش از جفت ارز BTC/USDT را برای ترید کردن انتخاب می‌کنیم. اگر قصد خرید ارز دیجیتالی با جفت ارز دیگری را دارید، می‌توانید از کادر بالایی آن را جستوجو کنید.

مرحله دوم

پس از اینکه جفت ارز خود را در بخش قبلی مقاله آموزش hitbtc انتخاب کردید به نحوه خرید رمزارز می‌پردازیم. همانند تصویر زیر کادری در کنار بخش جفت ارزهای قرار دارد که کلمه Buy در بالای آن نوشته شده است. این بخش دارای دو قسمت Market و Limit می‌باشد که بخش مارکت برای خرید لحظه‌ای می‌باشد و بخش Limit برای خرید در زمانی دیگر می‌باشد.

بخش سوم

در این بخش از مقاله آموزش hitbtc نحوه فروش ارز دیجیتال را به شما آموزش خواهیم داد. این بخش نیز همانند بخش Buy دارای دئ قسمت Market و Limit می‌باشد که مارکت برای فروش سریع و لیمیت برای فروش در زمانی دیگر می‌باشد. صرافی هات بیت نیز دستور کار شبیه به این صرافی در خرید و فروش ارزهای دیجیتال دارد که با مطالعه مقاله آموزش صرافی هات بیت، با این صرافی بیشتر آشنا خواهید شد.

مرحله چهارم

در انتهای همین صفحه کادری همانند تصویر زیر را مشاهده می‌کنید. در این بخش شما قادر به مشاهده حجم معاملات خرید در این صرافی برای انواع ارزهای دیجیتال موجود در این صرافی را خواهید بود.

مرحله پنجم

در کنادر کادر حجم معاملات خرید، حجم معاملات فروش قرار داده شده است. شما با مشاهده این بخش می‌توانید بسنجید که چه ارزی در این صرافی بیشتر خرید و فروش می‌شود. با انجام این مراحل آموزش خرید و فروش ارز دیجیتال در صرافی hitbtc به پایان می‌رسد.

نحوه واریز به صرافی hitbtc

برای واریز کردن پول به این صرافی شما باید بر روی گزینه Deposit کلیک کنید. پس از کلیک کردن بر روی این گزینه بر روی Deposit Crypto کلیک نمایید تا وارد صفحه جدید شوید که آدرس این صرافی در آن قرار دارد. این آدرس را کپی کنید یا QRCode آن را اسکن نمایید و آدرس کپی شده را در بخش ارسال ارز دیجیتال از کیف پول خود یا صرافی دیگری وارد نمایید. با انجام این کار ارز دیجیتال مورد نظر شما به این صرافی منتقل می‌شود و می‌توانید آن را در معاملات خود استفاده کنید.

نحوه برداشت از صرافی hitbtc

در این بخش از مقاله آموزش hitbtc قصد داریم به شما یاد دهیم که چگونه دارایی‌های خود را از این صرافی خارج کنید. برای انتقال دارایی‌های خود از این صرافی به کیف پول یا جایی دیگر، بر روی Account کلیک نمایید. پس از وارد شدن به این بخش ارز دیجیتالی که قصد برداشت آن را دارید، پیدا کنید و سپس بر روی گزینه WithDraw همانند تصویر زیر، کلیک کنید.

در صفحه جدید، آدرس محلی که این ارز دیجیتال قرار است به آن منتقل شود را وارد کنید. پس از مطمئن شدن بر روی گزینه Send کلیک نمایی تا دارای شما منتقل شود.

پیج اینستاگرام محمد فاموریان

جمع بندی

صرافی hitbtc یکی دیگر از صرافی‌های ارز دیجیتال می‌باشد که کاربران ایرانی بدون هیچ محدودیتی می‌توانند در آن فعالیت کنند. از این رو ما در این مقاله سعی بر این داشتیم که شما را با این صرافی آشنا کنیم و به معرفی بخش‌های مختلف آن بپردازیم. با خرید دوره آموزش ارز دیجیتال پیشرفته محمد فاموریان به راحتی می‌توانید در این صرافی و صرافی‌های دیگر ارزهای دیجیتال را خریداری کنید و درآمد خود را چند برابر کنید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *