ارز دیجیتال فری کوین چیست؟ حتماً می‌دانید که امروزه ارزهای دیجیتالی مختلفی به بازار مالی عرضه شده‌اند که هر کدام با هدف بهبود مشکلات رمزارزهای پیشین طراحی شدند. این موضوع فرصت خوبی برای سرمایه‌گذاران و تریدرهای بازار ارز دیجیتالی فراهم می‌کند تا در رشد قیمتی رمزارز موردنظر سهیم باشند. یکی از این رمزارزهای نوظهور، فری کوین(Freedom Coin) است که قصد دارد امکان ورود به بازار ارز دیجیتال و آشنایی با آن را برای همه افراد بدون محدودیت بدهد. در ادامه این نوشتار پاسخ به سوال ارز دیجیتال فری کوین چیست و چه اهدافی دارد؟ را در اختیار شما عزیزان خواهیم گذاشت.

بیشتر بخوانید: معرفی ارز دیجیتال بیت تورنت

ارز دیجیتال فری کوین چیست؟

ارز دیجیتال فری کوین چیست؟

همانطور که گفته شد هدف ارز دیجیتال فری کوین، قادرسازی ورود آسان کاربران به بازار ارز دیجیتال است؛ البته هرچند که بهترین روش برای ورود به بازارهای پر ریسک ارز دیجیتالی، آموزش ارز دیجیتال پیشرفته است اما فری کوین قصد دارد این موضوع را برای علاقه‌مندان به ارز دیجیتال آسان‌تر کند. تاریخچه ارز دیجیتال فری کوین به سال 2018 بر می‌گردد، ارز دیجیتال فری کوین تا کنون دچار نوسانات نسبتاً شدیدی بوده است و در حال حاضر ارزش قیمتی آن 0.000001 دلار معادل 0.04 تومان است.

تاریخچه ارز دیجیتال فری کوین از 8 اکتبر 2018 شروع می‌شود که در آن زمان ارزش قیمتی فری کوین، 0.00000011 دلار بود. پس از گذشت زمان یک روند صعودی را پیش گرفت و قیمت خود را به 0.0000017 دلار رساند. این روند صعودی تا 7 نوامبر 2018 ادامه داشت و ارزش قیمتی آن به 0.000194 دلار هم رسید؛ اما طولی نکشید که شروع به سقوط کرد و روند نزولی را پیش گرفت و به  0.00000026 دلار رسید.

فری کوین تا سال 2021 در همین محدوده قیمتی در صرافی‌ها ترید می‌شد؛ اما در اوایل سال 2021 توانست هم‌گام با دیگر ارزهای دیجیتالی روند صعودی خوبی را تجربه کند.

تاریخچه فری کوین

ارز دییتال فیری کوین دقیقاً 4 سال پیش در سا 2018 با قیمت 0.00000011 روانه بازار گردید. این ارز دیجیتال پس از عرضه روندی صعودی داشته و همچنان این روند را ادامه می‌دهد. با مراجعه به وبسایت کوین مارکت کپ می‌توانید نمودار قیمتی این ارز دیجیتال را مشاهده کنید. با رشد و توجه تریدرها به این ارز دیجیتال صرافی‌های بسیاری ارز دیجیتال فیری کوین را به لیست رمزارزهای خود اضافه کردند. از جمله صرافی‌های مشهوری که این ارز دیجیتال را در صرافی خود لیست کرد، صرافی بایننس می‌باشد. از این رو تریدرها با مراجعه به این صرافی می‌توانند این ارز دیجیتال را خریداری یا به فروش برسنند.

تیم توسعه دهنده و بنیان‌گذار این دارایی دیجیتال متشکل از افرادی خبره و متخصص در حوزه بلاک چین و ارزهای دیجیتال هستند. این ارز دیجیتال دارای کیف پول اختصاصی، کارت خوان Free Coin و وایت پیپر می‌باشد. این ارز دیجیتال را می‌توان جز آن دسته از آلت کوین‌ها در نظر گرفت که آینده‌دار و مناسب سرمایه‌گذاری است. در حال حاضر قیمت Free Coin برابر با 0.0000003007 دلار می‌باشد که با مراجعه به صرافی بایننس می‌توانید به خرید Free Coin بپردازید.

بیشتر بخوانید: صرافی هات بیت چیست؟

نکات مهم درباره ارز دیجیتال Freedom Coin

برای درک بهتر پاسخ به سوال ارز دیجیتال فری کوین چیست، بهتر است با نکات کلیدی این رمزارز نوظهور نیز آشنا شوید.

  • ارز دیجیتالی فری کوین با ارزش تقریبی 13.76 میلیون دلار در رتبه 971 بازار قرار دارد و سهم 0.0005 درصدی از کل بازار ارز دیجیتالی را به خود اختصاص داده است.
  • ارز دیجیتالی فری کوین برخلاف ارز دیجیتال بیت کوین، قابل استخراج نیست.
  • توکن فری کوین محدود است اما به دلیل عرضه زیاد توکن(10.000.000.000.000)، اکثر تحلیل‌گران توکن آن را نامحدود می‌دانند. البته در نظر داشته باشید که تیم توسعه‌دهنده ارز دیجیتال فری کوین اعلام کرده بود که قرار است مقدار 10 درصد از این توکن‌های عرضه شده سوزانده شود.
  • یکی از مهم‌ترین اهداف اکوسیستم فری کوین این بوده است که تمام کاربران از سراسر دنیا بتوانند این توکن را با قیمت پایین خریداری کنند و وارد بازارهای ارز دیجیتالی شوند.
  • ارز دیجیتال فری کوین چند زنجیره‌ای است؛ به این معنا که فری کوین در بستر چند شبکه بلاک چین نظیر اتریوم، ترون(جهت بررسی رشد ترون از گذشته تا اکنون، این مقاله را مطالعه کنید.) و بایننس اسمارت چین راه‌اندازی شده است. این موضوع یکی از دلایلی است که بسیاری از کاربران را به فری کوین علاقه‌مند کرده است؛ چرا که برخی معتقدند که فری کوین می‌تواند در آینده رقیب سرسختی برای تتر محسوب شود.
  • طبق تحقیقات انجام شده، تعداد هولدرهای پروژه فری کوین بیش از 410 هزار آدرس است.

مقاله پیشنهادی: بازی UFO چیست؟

مزایا و معایب ارز دیجیتال فری کوین چیست؟

مزایا و معایب ارز دیجیتال فری کوین

با بررسی مزایا و معایب این رمزارز، بهتر متوجه می‌شوید در واقع ارز دیجیتالی فری کوین چیست؟ و چه کاربردهایی دارد.

مزایا

  1. طبق ادعای تیم پروژه فری کوین، معامله روی این ارز دیجیتالی از ریسک بسیار پایین‌تری برخوردار است. این ویژگی به همراه قیمت پایین و تعداد بالای توکن موجب شده است که فرصت خوبی برای تازه‌واردان به بازار ارز دیجیتالی فراهم شود.
  2. به دلیل قیمت پایین این رمزارز نوظور، چنانچه حتی یکی از صفرهای قیمتی فری کوین کم شود، میزان دارایی افراد رشد چشمگیری را تجربه می‌کند.
  3. افراد می‌توانند با سرمایه کمی هم وارد بازار این رمزارز شوند که در واقع اصلی‌ترین دلیل شکل‌گیری این پروژه به شمار می‌رود.
  4. در حال حاظر بسیاری از کیف پول‌های معتبر و مطرح از توکن فری کوین پشتیبانی می‌کنند.
  5. قابلیت چند زنجیره‌ای(Multi Blockchain) از دیگر مزایای این رمزارز است. کاربران می‌توانند توکن‌های خود را به بلاک چین‌های اتریوم(با استاندارد ERC-20)، ترون(با استاندارد TRC-10) و بایننس اسمارت چین(با استاندارد Bep-20) انتقال دهند.

معایب

  1. این پروژه بیشتر از تمرکز در بهبود مشکلات خود، در فضای مجازی فعالیت می‌کند.
  2. به جای معرفی بیشتر و آشناسازی کاربران با پپروژه خود، بیشتر شاهد توییت‌هایی نظیر: نگران قیمت این ارز دیجیتالی نباشید، هستیم.
  3. بسیاری از صرافی‌های معتبر هنوز این رمزارز را در لیست خود قرار نداده‌اند.
  4. در حال حاظر کاربرانی که قصد معامله این رمزارز را دارند، نمی‌توانند از راه معاملات آتی وارد شوند؛ انجام معامله در این ارز دیجیتالی تنها به صورت اسپات وجود دارد.
  5. هنوز وایت پیپری برای فری کوین در اختیار عموم قرار نگرفته است(یا ندارد یا قصد انتشار آن را ندارد). این موضوع از مهم‌ترین معایب ارز دیجیتالی فری کوین محسوب می‌شود. بدون شک آشنایی با وایت پیپر یک رمزارز، از مهم‌ترین دلایل کسب اطمینان آن پروژه به شمار می‌آید.

بهترین کیف پول برای ارز دیجیتال فری کوین چیست؟

بهترین کیف پول برای ارز دیجیتال فری کوین

همانطور که گفته شد ارز دیجیتال فری کوین از چند بلاک چین متفاوت استفاده می‌کند که این موضوع موجب شده که بسیاری از کیف پول‌های مطرح دیجیتالی از توکن Free coin حمایت کنند. در حال حاظر کیف پول متامسک، ترون و تراست والت از بهترین کیف پول‌های معتبر برای ذخیره‌سازی این توکن محسوب می‌شوند. جهت راهنمایی استفاده از کیف پول متامسک، این مقاله را مطالعه کنید.

بهترین صرافی‌ برای ارز دیجیتال فری کوین چیست؟

بهترین صرافی‌ برای ارز دیجیتال فری کوین

هنوز بسیاری از صرافی‌های معتبر، توکن این پروژه را در لیست ارزهای خود قرار نداده‌اند؛ اما صرافی یونی سواپ، gate.io و پنکیک سواپ از بهترین صرافی‌هایی هستند که از این توکن پشتیبانی می‌کنند. جهت آشنایی با صرافی یونی سواپ، مقاله یونی سواپ چیست؟ را مورد بررسی قرار دهید.

آیا از بایننس می توان ارز دیجیتال فری کوین را خریداری کرد؟

تا این بخش از مقاله به توضیح این که ارز دیجیتال فری کوین چیست پرداختیم، حال قصد داریم شما را ب نحوه خرید فری کوین از بایننس آشنا کنیم. صرافی بایننس که بزرگترین صرافی خارجی ارز دیجیتال می‌باشد، ارز دیجیتال فیری کوین را در صرافی خود لیست کرده است. با ایجاد حساب در صرافی بایننس می‌توانید این ارز دیجیتال را خریداری و به فروش برسانید. این ارز دیجیتال آینده خوبی دارد، از این رو خرید و هولد کردن این ارز دیجیتال بد به نظر نمی‌آید.

پیج اینستاگرام محمد فاموریان

سخن پایانی

امروزه شاهد پیدایش بسیاری از رمزارزهای گوناگون در بازار کریپتو هستیم که هر کدام با هدف خاصی عرضه شدند. اما سوال اصلی اینجاست که کدام بهتر است؟ برای انتخاب هر کی از این رمزارزهای نوظهور بهتر است ابتدا وایت پیپر، تاریخچه و آینده آن را مورد بررسی قرار دهید، سپس اقدام به معامله کنید. چرا که در بسیاری از این موارد ممکن است ضررهای سنگینی را تحمل کنید.

ضمناً اگر قصد دارید در معامله و سرمایه‌گذاری به سود بیشتری دست یابید، مقاله محاسبه سود مرکب را مطالعه کنید. در این نوشتار سعی کردیم به سوال ارز دیجیتال فری کوین چیست به طور کامل پاسخ دهیم و امیدواریم که در این لحظه درک بهتری از مفهوم فری کوین پیدا کرده باشید.

 

 

1 دیدگاه در “ارز دیجیتال فری کوین چیست؟ | همه چیز درباره Freedom Coin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *