در این مقاله قصد داریم آموزش و نحوه کسب درآمد از بازی استار اطلس که جز جدیدترین روش‌های کسب درآمد از ارزهای دیجیتالی است را در اختیار شما بگذاریم. امروزه یکی از پررونق‌ترین بازارهای ارز دیجیتال، به توکن‌های NFT تعلق دارد. این فناوری توانسته پتانسیل اقتصادی صنعت بازی‌ها را به طور کامل تغییر دهد. حتما شما هم شنیده‌اید که پس از خلق بیت کوین ، بازی‌های ساخته شد که در ازای انجام فعالیت‌ها و گذراندن مراحل بازی به عنوان پاداش مقداری بیت کوین به بازیکنان هدیه می‌داد. اما با گذشت زمان و افزایش رشد قیمت بیت کوین اینگونه بازی‌ها کمیاب یا به‌طور کامل حذف شدند. اگر به روش‌های کسب درآمد از بازی کردن علاقه دارید کلیک کنید.

ترکیب صنعت بازی با NFT از طریق متاورس، باعث ایجاد شدن تحول بزرگی در دنیای فناوری شد. استار اطلس را می‌توان به عنوان یکی از پروژه‎‌های مهم امسال در بازار ارزهای دیجیتال دانست. استار اطلس یک بازی ویدیویی آنلاین مبتنی بر بلاک چین می‌باشد که به‌ صورت گروهی و چند نفره در متاورس بازی مجازی انجام می‌شود. ارز دیجیتال اطلس توکن منحصر به فرد این بازی است که توانسته توجه زیادی از کاربران را به خود جلب کند. برای نحوه کسب درآمد از بازی استار اطلس با ما همراه باشید. بهتر است، با اموزش ارز دیجیتال بیشتر مهارت خود را افزایش دهید.

ارز دیجیتال اطلس چیست؟+کسب درآمد از بازی استار اطلس

این ارز دیجیتالی در سال 2021 به عنوان توکن بومی بازی استار اطلس ساخته شد. در حال حاظر این ارز دیجیتالی در رتبه 247 وبسایت CoinMarketCap با قیمت حدودی 0.127074 قرار دارد. توکن اطلس توسط بلاک چین سولانا پشتیبانی می‌شود. سولانا جز مقاوم‌ترین و امن‌ترین پلتفرم‌‌های شبکه‌های بلاک چین است که با کارمزد کم در معاملات از اهمیت بالایی برخوردار است.

کسب درآمد از بازی استار اطلس

بازی استار اطلس طوری طراحی شده که بازیکنان در فضا به دنبال جواهرات یا هستند که در واقع با یافتن اینگونه جواهرات و انجام فعالیت‌های خواسته شده در بازی شما توکن NFT دریافت می‌کنید. این بازی با ترکیب فناوری گرافیکی و  توکن‌های NFT یک تجربه‌ی متاورس را برای بازیکنان ایجاد می‌کند که باعث ایجاد شدن یک سرگرمی جذاب و مفید می‌شود. این بازی به‌خاطر مدل اقتصادی خود در فناوری بلاک چین به عنوان یک بازی play to earn شناخته می‌شود. جمع‌آوری جواهرات در بازی به شما این امکان را می‌دهد تا دارایی خود را در متاورس استار اطلس معامله کنید.

کسب درآمد از بازی استار اطلس کار پیچیده‌ای نیست اما بهتر است ابتدا نحوه دریافت آن را یاد بگیرید. بازیکنان علاوه‌بر پیدا کردن جواهرات و دریافت NFT، می‌توانند NFTهایی درون بازی که به عنوان تجهیزات جنگی استفاده می‌شوند را خریداری کنند و در صورت نیاز، دارایی‌های خریداری شده را بفروشند. و اما توکن POLIS که دومین توکن این بازی به‌شمار می‌آید، به عنوان یک نشانه حکمرانی در شهرهای فضایی و تصمیمات مهم حاکمیت عمل می‌کند.

توسعه‌دهندگان این بازی اعلام کرده‌اند که در آینده قصد دارند یک بازار NFT و یک برنامه انتشار NFT برای توضیع و معاملات درون بازی خلق کنند. همچنین ترکیب این توکن با Serum، امکان نقدینگی دارایی بازیکنان و دارندگان توکن اطلس را به راحتی تامین خواهد کرد.

مقاله پیشنهادی:کسب درآمد از بازی کردن ! + با ارزهای دیجیتال

دلایل برتری استار اطلس

علاوه‌ بر اینکه کسب درآمد از بازی استار اطلس بسیار جذاب و سرگرم‌کننده است، دلایل دیگری نیز باعث برتری این بازی شده. این بازی فراگیر متاورس دارای چند ژانر مختلف است. تا به حال هیچ‌ بازی بلاک چینی نتوانسته مانند استار اطلس همه امکانات گیم پلی را باهم ترکیب کند. بدون شک استار اطلس در آینده نه چندان دور می‌تواند در رتبه برترین بازی‌های بلاکچینی دنیا قرار گیرد. بسیاری از بازی‌های مختلف نظیر شرط‌بندی، جنگ با دیگران و … برای کسب درآمد ارزهای دیجیتالی استفاده می‌شوند اما هیچ کدام همه موارد استار اطلس را باهم نداشته.

بیشتر بخوانید: آموزش فارکس

برترین کیف پول‌ها برای کسب درآمد از بازی استار اطلس

پس از کسب درآمد از بازی استار اطلس، قطعا شما به کیف پولی برای ذخیره دارایی خود احتیاج دارید که در این قسمت چند مدل از بهترین کیف پول‌های حال حاظر را به شما معرفی می‌کنیم:

تراست ولت(Trust wallet)

می‌شود با اطمینان تراست ولت را به عنوان برترین کیف پول رمزنگاری شده دانست. در حال حاظر حدود 5 میلیون نفر از این کیف پول استفاده می‌کنند. امنیت بسیار بالای تراست ولت از مهم‌ترین ویژگی‌های این کیف پول به‌شمار می‌آید.

تراست ولت برای نگه‌داری ارز دیجیتال استار اطلس گزینه بسیار مناسبی است. این برنامه نرم افزاری است و برای سیستم عامل‌های Android و IOS طراحی شده است.

سیف پل(SafePal)

این کیف پول، یک برنامه غیرمتمرکز، امن و رایگان است که بیش‌ از 10هزار ارز دیجیتالی را پشتیبانی می‌کند. این برنامه به‌خاطر رابط کاربری ساده و آسان توانسته توجه زیادی از مخاطبین را به خود جلب کند.

متامسک(Meta Mask)

یکی از ساده‌ترین و مطمئن‌ترین کیف پول‌های حال حاظر است که بیش از 1 میلیون کاربر در سراسر دنیا از این کیف پول استفاده می‌کنند. کیف پول متامسک به عنوان یک برنامه افزودنی مرورگر و یک برنامه تلفن همراه، فقط با یک کلیک شما را به تبادل ارزهای دیجیتال مجهز می‌کند.

کوین بیس ولت(Coinbase Wallet)

کیف پول کوین بیس ولت که بیش‌تر برای استفاده از شبکه ERC-20 اتریوم شناخته می‌شود، امکان نگه‌داری تمام رمزارزهایتان را در یک مکان می‌دهد.

بیشتر بخوانید: آموزش کسب درآمد دلاری

بهترین صرافی‌ها برای معامله ارز اطلس

با اینکه کسب درآمد از بازی استار اطلس راحت و بدون هزینه است، اما ممکن است برخی افراد وقت بازی کردن یا سیستم قوی برای اجرای بازی استار اطلس نداشته باشند. یکی دیگر از راه‌های کسب توکن اطلس خرید و معامله در صرافی‌های معتبر می‌باشد. در حال حاظر Raydium ،FTX ،ZT ،MEXC و Bitrue جز برترین صرافی‌های معتبر برای معامله ارز اطلس به‌شمار می‌آیند.

مقاله پیشنهادی:آموزش ارز دیجیتال پیشرفته + نکات طلایی

آینده توکن اطلس استار

اگر وقت کافی برای بازی‌های کامپیوتری را دارید، توصیه می‌شود همین حالا با نصب این برنامه شروع به کسب درآمد از بازی استار اطلس کنید. بدون شک این بازی به خاطر اتصال به پلتفرم بلاک چینی سولانا، دارا بودن چند ژانر مختلف و جذابیت در گرافیک و استراتژی بازی دارای آینده روشنی است. همچنین در ابتدای مقاله به نوظهور بودن این بازی اشاره شد، بنابراین یکی از قوی‌ترین فرصت‌های امسال کسب درآمد از بازی استار اطلس می‌باشد. لازم به ذکر است که از دیگر روش‌های به دست آوردن NFT ساخت این توکن محبوب است که می‌توانید با مطاله مقاله آموزش NFT، نحوه ساخت و خرید و فروش این توکن ارزشمند را یاد بگیرید.

پیج اینستاگرام محمد فاموریان

اقتصاد این پلتفرم بر اساس سولانا است، بنابراین استار اطلس می‌تواند در آینده به یک اکوسیستم پررونق در صنعت بازی‌های بلاک چینی مبتنی بر NFT تبدیل شود.

بازی اطلس استار قطعا جزئی از سرتیترهای آینده جهان با ارزهای دیجیتالی به‌شمار می‌آید.

 

8 دیدگاه در “درآمد از بازی استار اطلس(staratlas) + نحوه دریافت NFT

  1. مهدی امیرارشدی میگوید:

    سلام خسته نباشین آقای فاموریان.
    ممنون از مقاله ی خوبتون.
    من یه سوال داشتم، چرا در حال حاضر نمیشه آواتاری در این بازی بسازم و باهاش شروع به بازی کنم؟ آیا فعلاً غیر فعال هست؟ و اینکه در گوشی امکان بازی نداره؟

  2. احمد میگوید:

    سلام
    حداقل میگفتید که از کجا باید دانلود بشه. حداقل سیستم مورد نیازش رو میگفتید.

  3. احسان میگوید:

    سلام ببخشید من وارد سایتش شدم و اولین چیزی که بهش برخوردم این بود که باید ولت فانتومم رو کانکت کنم ولی هر چی سعی کردم کانکت نمیشد. کلا همینجوری هست یا من موفق نبودم؟

    • رضا انوار میگوید:

      سلام واسه ساخت کیف پول فانتوم ابتدا تو سایت phantom.app گزینه Add to chrome را کلیک کنید(یا هر مرورگر دیگری که استفاده می‌کنید) و تو صفحه جدید روی گزینه install کلیک می‌کنید تا کیف پول روی مرورگر شما نصب شود. بعد نصب کیف پولتون را فعال کنید سپس صفحه اطلس را رفرش کنید و به کیف پول فانتومتون کانکت شوید.حتما از برنامه‌های تغیر ای‌پی استفاده کنید.

  4. حکمت اله میگوید:

    سلام خسته نباشیدمن اردر خرید گذاشتم ولی خرید نشده پولمم برنگشته لطفا راهنمایی کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *