کیف پول‌های ارز دیجیتال ویا کریپتو ابزاری ضروری برای معامله و نگه داری ارزهای دیجیتال هستند. معامله گران برای ذخیره ایمن ارز های دیجیتال و همچنین حفاظت و اعتبارسنجی اطلاعات تراکنش به آنها نیاز دارند. کیف پول‌های ارز دیجیتالی به چندین گروه مختلف از جمله سخت‌افزاری یا نرم‌افزازی و غیره تقسیم میشوند. بسته به نوع ذخیره سازی کیف پول که به صورت افلاین (سرد) ویا انلاین (گرم) می توان کیف پول های ارز دیجیتال را تقسیم بندی کرد. در این مقاله قصد داریم به بررسی پنج مورد از بهترین و معروف ترین کیف پول های ارز دیجیتال که به صورت نرم افزاری و آنلاین (گرم) کار می کنند بپردازیم. اکثر این کیف پول های ارز دیجیتال برای ذخیره اکثر ارز ها مانند: بیت کوین، اتریوم، زد کش، فانتوم، هارمونی و دیگر آلت کوین های معروف مناسب است .

5 مورد از بهترین کیف پول های ارز دیجیتال

الکتروم،بهترین کیف پول ارزهای دیجیتال برای بیت کوین

کیف پول الکتروم که در سال 2011 تأسیس شد، یکی از قدیمی ترین و شناخته شده ترین کیف پول های رمزنگاری امروزی است. همچنین یکی از معدود کیف پول‌های رمزنگاری باقی‌مانده است که فقط با بیت کوین معامله می‌کند، ارزی که الکتروم به طور منحصربه‌فردی برای پشتیبانی از آن تجهیز شده است. کیف پول الکتروم دارای انواع مختلفی از ویژگی‌های امنیتی قوی است که دیگر کیف پول های ارز دیجیتال فاقد آن هستند، و کاربران همچنین می‌توانند هزینه‌های خود را بسته به مدت زمانی که مایلند برای تکمیل تراکنش منتظر بمانند،تنظیم کنند: کارمزد بیشتری بپردازید و تراکنش شما سریع‌تر انجام می‌شود.

سایر نکات برجسته عبارتند از:

  1. کیف پول منبع باز، به این معنی که کد آن برای بررسی در دسترس است، که به ایجاد اعتماد و ایمنی کمک می کند.
  2. همچنین دارای هزینه های تراکنش سفارشی است، به این معنی که کاربران می توانند کارمزد خود را بسته به مدت زمانی که مایلند برای تکمیل تراکنش منتظر بمانند هزینه تراکنش را مشخص کنند.
  3. هر کاربر میتواند چندین نوع مختلف حساب کاربری تنظیم کنند.
  4. ادغام با کیف پول های سخت افزاری (KeepKey، Ledger، Trezor) برای ذخیره سازی آفلاین(سرد)
  5. احراز هویت دو مرحله ای و پشتیبانی از چند امضا

کوین بیس، بهترین برای تازه کارها

کوین بیس یک کیف پول عالی برای مبتدیانی است که تجربهای در زمینه ارز دیجیتال ندارند ویا تجربه دارند. این برنامه می‌تواند به اکثر حساب‌های بانکی اصلی متصل شود و دارای یک رابط کاربری  آسان برای استفاده است که از یک طرح‌بندی سه پنجره ساده و عملکردهایی به وضوح قابل شناسایی تشکیل شده است.

کوین‌بیس می‌تواند توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) و کلکسیون‌های دیجیتال را ذخیره کند و از بیش از ۵۰۰ دارایی رمزنگاری پشتیبانی می‌کند که بیشترین تعداد در میان کیف‌پول‌های معروف است.

مهم است که بین صرافی کوین بیس و کیف پول کوین بیس تمایز قائل شوید. کیف پول کوین بیس ممکن است بدون افتتاح حساب در صرافی کوین بیس که یکی از بزرگترین صرافی های ارزهای دیجیتال است استفاده شود. کیف پول کوین بیس کلید خصوصی شما را در دستگاه شما ذخیره می کند – نه در سرورهای Coinbase – بنابراین لازم نیست نگران قفل شدن ارزهای خود ویا حمله سایبری به وب سایت باشید.

سایر نکات برجسته عبارتند از:

  1. از تراشه Secure Enclave موجود در دستگاه‌های Android، iOS، iPad و Mac برای ارائه احراز هویت بیومتریک (مانند FaceID، TouchID) استفاده می‌کند.
  2. دسترسی به صرافی های غیرمتمرکز درون برنامه ای، که می تواند توکن ها را بدون هیچ واسطه ای تبدیل کند.
  3. پشتیبان گیری ابری اختیاری برای محافظت از کلیدهای دیجیتال شما.

کیف پول مایسلیوم، فقط برای موبایل

مایسلیوم یکی دیگر از کیف‌پول‌های رمزنگاری معتبر است که تمرکز زیادی بر بیت‌کوین دارد. این کیف پول که در سال 2008 به بازار معرفی شد. مدت هاست که یک کیف پول نرم افزاری فقط برای موبایل بوده و همچنان یکی از بهترین گزینه ها برای کاربران اندروید و iOS است.

گزینه های امنیتی و تراکنش مایسلیوم دو مورد از برجسته ترین ویژگی های کیف پول است. این برنامه کاملاً قابل تکرار است. به این معنی که کد آن را می توان تکرار کرد و با نسخه اصلی مقایسه کرد. تا هر گونه مشکل امنیتی احتمالی را پیدا کنید. مایسلیوم دارای چندین سطح حفاظت از پین است. برنامه کیف پول دارای کارمزد تراکنش های سفارشی با چهار سطح توصیه شده – اولویت کم، عادی، اقتصادی و اولویت زیاد – و چندین نوع مختلف حساب کاربری است.

سایر نکات برجسته عبارتند از:

  1. قابلیت کارکرد بین کیف پول از طریق شبکه FIO، که شامل رمزنگاری پیشرو است.
  2. حالت تماشای بازار که به کاربران امکان می دهد همزمان با پیگیری سهام و معاملات خود، تراکنش های خروجی را غیرفعال کنند.

مقاله پیشنهادی:هشت مورد از برترین ارزهای دیجیتال برای سرمایه گذاری

کیف پول اتمیک

کیف پول اتمیک رابطی است که به شما امکان می دهد به وجوه خود در بلاک چین دسترسی داشته باشید. مهم ترین اطلاعات، مانند کلیدهای خصوصی و عبارت پشتیبان، به صورت محلی در دستگاه شما ذخیره می شود. و به شدت رمزگذاری شده است.

کیف پول و تمام عملیات درون آن با یک رمز عبور محافظت می شوند. کیف پول اتمیک هیچ یک از داده های خصوصی شما را ذخیره نمی کند. و شما را مالک انحصاری کلیدها و وجوه خود می کند.

اگر این قوانین ایمنی اولیه را رعایت کنید، کیف پول شما ایمن است:

  1. دستگاه خود را ایمن نگه دارید.
  2. اگر دستگاه شما به خطر بیفتد، کیف پول نیز ممکن است به خطر بیفتد.
  3. هرگز پشتیبان 12 کلمه ای یا کلیدهای خصوصی خود را با کسی به اشتراک نگذارید.
  4. پشتیبان شما مانند یک کلید برای کیف پول شما است، هر کسی که آن ها را در اختیار دارد به عنوان صاحب سرمایه شناخته میشود.
  5. رمزهای عبور خود را جدی بگیرید یک رمز عبور منحصر به فرد و قوی برای کیف پول Atomic ایجاد کنید و آن را در یک مدیر رمز عبور قابل اعتماد ذخیره کنید.

مقاله پیشنهادی: کسب در آمد از بازی کردن!

پیج اینستاگرام محمد فاموریان

تراست ولت، اخرین در لیست کیف پول های ارز دیجیتال

کیف پول تراست کیف پول رمزنگاری رسمی بایننس است. با اپلیکیشن موبایل تراست ولت می‌توانید بیت‌کوین و بسیاری از ارزهای دیجیتال دیگر از جمله NFT را با خیال راحت و ایمن ارسال، دریافت و ذخیره کنید.حتی می‌توانید از تراست ولت برای کسب سود در ارزهای دیجیتال خود، بازی‌های بلاک چین، جمع‌آوری NFT و دسترسی به آخرین پلتفرم‌های DApp و DeFi استفاده کنید. تراست ولت یک کیف پول چند رمزنگاری سریع و ایمن با پشتیبانی بایننس DEX است که برای سهولت استفاده طراحی شده و برای ذخیره دارایی های مختلف رمزنگاری شما عالی است.چه به دنبال کیف پول اتریوم باشید و چه کیف پول بیت کوین، Trust یک سیستم امن ارائه می دهد که خرید و ذخیره چندین ارز دیجیتال مانند بیت کوین، اتریوم، ترون، لایت کوین، NFTs و بسیاری دیگر از توکن های ERC20، BEP20 و ERC721 را در دستگاه شما آسان می کند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *