اگر دنیای بازی‌های کریپتویی برای شما جذاب می‌باشد و علاقه زیادی به سپری کردن وقت خود در این حوزه دارید، بهتر است به سراغ بازی‌هایی بروید که از NFT پشتیبانی می‌کنند. زیرا علاوه بر کسب درآمد از بازی قادر به جمع‌آوری آثار هنری(Art) نیز خواهید بود که بعد بر اساس کمیاب بودن یا نبودن این آیتم‌ها، می‌توانید آن‌ها را به فروش بگذارید و درآمد قابل توجه‌ای کسب کنید. ارز دیجیتال ومیکس Wemix یک پلتفرم بازی NFT است که مبتنی بر بلاک ‌چین فعالیت می‌کند. این پلتفرم توسط شرکت Wemade Tree در کره جنوبی توسعه ‌یافته است. شرکت Wemade که خالق پلتفرم Wemix می‌باشد، توسعه این پلتفرم را به طور کامل بر عهده گرفته است.حال اگر شما هم یکی از علاقه‌مندان به کسب درآمد از بازی کردن هستید، پیشنهاد می‌شود مقاله ارز دیجیتال ومیکس چیست را مطالعه نمایید.

بیشتر بخوانید: تعریف NFT

ارز دیجیتال ومیکس چیست؟

رمزارز دیجیتال ومیکس چیست

ارز دیجیتال ومیکس(Wemix) پلتفرمی جهانی است که مبتنی بر بلاک چین و NFT می‌باشد. این پلتفرم توسط شرکتی در کره جنوبی به نام Wemade Tree Pte توسعه یافت و در اختیار عموم قرار گرفت. در حال حاضر این شرکت دارای بیش از 600 میلیون کاربر در سراسر جهان می‌باشد. بازی‌های ومیکس از سیستم گیمیفیکیشن(گیم فای) مبتنی بر بلاک چین که قابلیت کسب درآمد به بازیکنان را می‌دهد، استفاده می‌کند. بازی‌هایی که از پلتفرم گیم فای استفاده می‌کنند، امکان خرید و فروش و تبدیل شدن به یک کلکسیونر هنرهای دیجیتال(NFT) را می‌دهد. بازی‌های گیم فای به خوبی با فناوری بلاک چین ادغام شده‌اند تا یک تجربه‌ی هیجان انگیز و سرگرم‌کننده را برای علاقه‌مندان رقم بزنند. جهت آشنایی بیشتر با این آثار هنری می‌توانید مقاله کریپتوپانک چیست را مطالعه کنید.

شرکت ارز دیجیتال ومیکس

معمولاً بازی‌ها بعد از گذشت مدت زمانی، جذابیت خود را از دست می‌دهند. بازیکنان همیشه به دنبال این هستند که به سطح بعدی از بازی برسند و محدود نشوند. در مقابل توسعه دهندگان بازی هم به دنبال راه‌کارهایی هستند که جذابیت بازی‌ها را افزایش بدهند. شرکت Wemix هدف اصلی خود را رفع این مشکل در نظر گرفته است. بازی‌هایی که از ارز Wemix پشتیبانی می‌کنند، در یک اکوسیستم به هم‌ پیوسته از توسعه دهندگان و کاربران برای افزایش طول عمر این بازی‌ها، به تعامل می‌پردازند.

درواقع ومیکس یک پلتفرم برای بازی‌های غیرمتمرکز است که کاربران در آن با ارائه کیف پول دیجیتال خود به خرید، فروش و جمع‌آوری NFT های درون این پلتفرم می‌پردازند. ومیکس توانسته است که یک اکوسیستم بازی بلاک چین با ارزش تجربی(UX) خوبی در اختیار کاربران خود قرار بدهد، برخلاف دیگر بازی‌ها در حوزه بلاک چین که فقط بر مبادله ارزهای دیجیتال یا کسب درآمد تولید شده‌اند.

بیشتر بخوانید: آموزش ساخت توکن های nft

ویژگی‌ های ارز دیجیتال ومیکس چیست؟

ویژگی های ارز دیجیتال ومیکس چیست

پس از گذشت 20 سال، پلتفرم ومیکس همچنان عملکرد مطلوبی دارد.

بیش از 600 میلیون کاربر در سراسر جهان دارد.

دارای 10 زیر مجموعه و بیشتر از 10 سرمایه‌گذار است.

به راحتی در این برنامه می‌توانید احراز هویت کنید(از طریق ایمیل).

حذف مراحل ایجاد کیف پول، فعال سازی حساب و متصل کردن آن به بازی‌ها.

برای بازی کردن کافی است، تنها برنامه بازی را در پلی‌استور دانلود کرده و بازی را شروع می‌کنند.

بر روی یک پلتفرم جهانی بر مبنای بلاک چین و NFT فعالیت می‌کند.

جهت ارائه خدمات در بازی‌های ویدیویی به وجود آمده است.

تعداد توکن موجود از آن در حال حاضر 1,015,055,200 می‌باشد که این تعداد توکن 123,233,682.38 از این رمزارز در حال گردش می‌باشد.

در سه ماه اول عرضه، این رمزارز توانست ۲۲ درصد از کل حجم معاملات NFT را در بر بگیرد.

دانلود بازی های Wemix

بازی‌ های رمزارز دیجیتال ومیکس چیست

تا این بخش از مقاله به توضیح موضوع اینکه ارز دیجیتال ومیکس چیست پرداختیم، حال قصد داریم بازی‌های متعدد این مجموعه را برای شما عزیزان بررسی نماییم. جهت دانلود بازی‌های Wemix می‌توانید از وبسایت رسمی wemixnetwork.com اقدام کنید. اولین بازی مبتنی بر ومیکس CryptoTornado است که در سال 2021 وارد دنیای بازی‌های دیجیتال شد. بعد از گذشت چند مدت بازی‌های متنوع دیگری از جمله:

  • Bird Tornado
  • Mir4
  • Aqua Tornado
  • Rise of Stars
  • Galaxy Tornado
  • Crypto Conflict
  • Fishing Tornado
  • Blade Reaction
  • God Of Fortune

در هر کدام از این بازی‌های ذکر شده، بخش‌هایی وجود دارد که می‌توانید آن‌ها را در قالب NFT بدست آورید، سپس این آیتم‌ها را به توکن Wemix تبدیل نمایید. بازی God Of Fortune در ابتدا توانست توجه بیش از 1 میلیون بازیکن را به خود جلب نماید، اما طولی نکشید که تعداد بازیکنان آن به رقم بالای 10 میلیون بازیکن رسید. همان طور که ملاحظه می‌کنید Wemix میزبان بازی‌های متعددی می‌باشد که همه این بازی‌ها از گیم فای یا همان گیمیفیکیشن NFT استفاده می‌کنند. هدف این گونه بازی‌های بلاک چین، ایجاد یک اقتصاد جدید برای بازیکنان است که بتوانند دارایی‌های ارزی خود مانند NFT‌ ها را با دیگر بازیکنان مبادله کنند. اقتصاد تولید شده توسط این بازی‌ها، غیرمتمرکز است این موضوع به این معناست که هیچ قدرت خارجی قادر به کنترل بازار نخواهد بود. نکته حائز اهمیت این بازی‌ها این است که امکان تقلب را غیرممکن می‌کنند. جهت آشنایی با برترین بازی های کریپتویی رایگان، این مقاله را از دست ندهید.

پیش بینی آینده ارز دیجیتال Wemix

پیشبینی قیمت ومیکس

در قسمت ارز دیجیتال ومیکس چیست، اشاره کردیم که پلتفرم این رمزارز در چند سال اخیر متولد شد، حال با توجه به نوظهور بودن آن می‌توان گفت که تا به حال عملکرد مجاب‌کننده‌ای را از آن شاهد بودیم. این رمزارز در حال حاضر در رتبه 219 جهان قرار دارد و حجم معاملاتی آن در 24 ساعت گذشته برابر با 38,929,116 دلار می‌باشد. ارز دیجیتال ومیکس، هنگام عرضه در اواخر سال 2020 ارزشی برابر با 0.18 دلار داشته که با گذشت تقریبا یک سال ارزش آن به 24.2 دلار که بیشترین مقدار این رمزارز تاکنون بوده است، رسید و بعد از گذشت چند ماه به 5 دلار سقوط کرد. در نظر داشته باشید که قیمت این رمزارز از زمان عرضه اولیه تاکنون پیشرفت چشمگیری داشته است که این موضوع نشان دهنده آینده درخشان آن است.

نمودار قیمتی Wemix


پیج اینستاگرام محمد فاموریان

جمع بندی

همانطور که در بخش ارز دیجیتال ومیکس چیست، گفته شد ویمکس یک پلتفرم بر مبنای بلاک چین می‌باشد که توسط شرکتی در کره جنوبی تولید شده است. این ارز دیجیتال به بازیکنان این امکان را می‌دهد که علاوه بر تبادل دارایی‌های خود به جمع آوری NFT در این بازی بپردازند. بازیکنان در هر زمانی که اراده کنند امکان تبدیل NFT ها به توکن Wemix برای آن‌ها وجود دارد. Wemix قصد دارد تعداد بازی‌های موجود در این پلتفرم را بیشتر کند.

بدون شک این موضوع در افزایش محبوبیت ارز دیجیتال ومیکس بی‌تاثیر نخواهد بود. در مقاله امروز سعی داشتیم به سوال ارز دیجیتال ومیکس چیست، پاسخ دهیم و ویژگی‌ها و آینده این ارز محبوب را بررسی نماییم. در آخر اگر شما هم یکی از علاقه‌مندان به بازی‌های کریپتویی و متاورسی می‌باشید، دوره رایگان آموزش متاورس را از دست ندهید و نحوه کسب درآمد از این بازی‌ها را یاد بگیرید. تا با جدیدترین بازی‌های این حوزه آشنا شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *