امروزه بازی‌های MOBA که یکی از زیرشاخه‌های بازی استراتژیک است که بین گیمر‌ها، محبوبیت زیادی پیدا کرده است. اگر شما به بازی‌های Dota2 ،league of legend(LOL) و Arena of Valor علاقه دارید، مطمئن هستم که به بازی تتان آرنا علاقه مند خواهید شد. بازی Thetan Arena همانند بازی‌های دیگر بلاک چینی نمی‌باشد که به صورت نوبتی یا بر اساس کارت‌‌های خود به رقابت با دیگر پلیر‌ها بپردازید. شما در این بازی با تشکیل یک تیم برای بدست آوردن امتیاز به رقابت با دیگر پلیر‌ها می‌پردازید. در این مقاله قصد داریم این بازی را مورد بررسی قرار دهیم و دریابیم بازی Thetan Arena چیست و از چه طریقی می‌توان در این بازی درآمد کسب کرد. اگر شما علاقه‌مند به کسب درآمد از بازی کردن می‌باشید، با ما در ادامه این مقاله همراه باشید.

بازی Thetan Arena چیست؟

بازی Thetan Arena چیست؟بازی تتان آرنا یک بازی چند نفره رقابتی مبتنی بر بلاک چین است. این بازی پس از عرضه توانست بیش از 1 میلیون پلیر را به خود جذب کند و در حال حاضر تعداد پلیرهای این بازی به رقم 22 میلیون نفر رسیده است. این بازی توسط گروه توسعه دهنده بازی ویتنامی WolfFun در سال طراحی شده است. گروه WolfFun از سال 2014 شروع به فعالیت کرده است که تاکنون بازی‌های Thetan Areana، Hero Strike و Tank Raid را تولید نموده است. بازی تتان آرنا یک بازی 2 بعدی از بالا به پایین می‌باشد که بازیکنان در تیم‌های 4 نفره به رقابت با یکدیگر برای کسب امتیاز بیشتر در این بازی می‌پردازند.

بیشتر بخوانید: بازی Crypto Miner چیست؟

گیم پلی بازیThetan Arena

گیم پلی بازیThetan Arena

بازی تتان آرنا به عنوان یک بازی Free To Earn طراحی شده است که این اصطلاح به این معنا است که شما در ابتدای بازی نیازی به پرداخت پولی جهت خرید هیرو نمی‌باشید. در همان ابتدای بازی یک قهرمان رایگان در اختیار شما قرار داده می‌شود که می‌توانید با شرکت کردن در بخش‌های مختلف و کسب امتیاز به ارتقاء هیروی خود بپردازید. اسم این ریدون(Raidon) نام دارد که عضو عملیات ویژه دلتا می‌باشد، وظیفه این هیرو حقظ امنیت مردم می‌باشد و در دسته قاتلین(Assassins) قرار می‌گیرد.

همان طور که گفته شد بازیکنان با تشکیل تیم‌های چهار نفره، به صورت تصادفی یا دعوت دوستان خود به گروه خود به رقابت با دیگر تیم‌ها بپردازید. در پایان هر راند از بازی، بازیکنی که بیشترین امتیاز را برای تیم خود به دست آورده است به عنوان بازیکن برتر برای همگان به نمایش گذاشته می‌شود.

بیشتر بخوانید: بازی آلیس چیست؟

آموزش بازی Thetan Arena چیست؟

آموزش بازی Thetan Arena چیست؟

بعد از پاسخ به سوال بازی Thetan Arena چیست قصد داریم به آموزش این بازی بپردازیم. این بازی دارای 5 بخش مختلف می‌باشد که در ادامه این نوشتار به توضیح آن ها خواهیم پرداخت.

بتل رویال(Battle Royal)

پلیر‌ها در این قسمت می‌توانند به صورت انفرادی یا گروهی شرکت کنند. تعداد بازیکنان شرکت کننده در این بخش 12 نفر می‌باشد که پلیرها برای زنده ماندن با یکدیگر به رقابت می‌پردازند و آخرین نفر باقی مانده برنده می‌شود. مدت زمان در نظر گرفته شده برای این قسمت 4 دقیقه می‌باشد که با سپری شدن زمان، منطقه بازی توسط گاز‌هایی که در اطراف آن است برای بازیکنان کوچک و کوچک‌تر می‌شود.

بازی مرگ(DeathMatch)

بازیکنان با تشکیل تیم‌های 4 نفره برای نابودی تیم‌های دیگر و انتخاب شدن به عنوان تنها تیم باقیمانده به رقابت با سایر تیم‌ها می‌پردازند. مدت زمان در نظر گرفته شده برای این بخش 3 دقیقه می‌باشد. نحوه کسب امتیاز از طریق حذف تیم‌های دیگر و تبدیل شدن به تنها تیم باقیمانده است.

محاصره برج(Tower Seige)

به هر کدام از تیم‌های 4 نفره برجکی اختصاص داده می‌شود که اعضای آن علاوه بر محافظت کردن از برج خود باید دست به نابودی برج دیگر تیم‌ها بپردازند، اگر در آخر هیچ‌کدام از برج ها نابود نشدند، تیمی که برجک آن بیشترین HP را دارد برنده این دور محسوب می‌شود.

سوپراستار(SuperStar)

در این بخش از بازی 8 بازیکنان به رقابت با یکدیگر می‌پردازند به این صورت که باید ستاره مادر را از دست تیم رقیب خارج کنند و بر اساس مقدار زمانی که این ستاره را در اختیار دارند برای تیم خود امتیاز کسب می‌کنند.

نبرد دلخواه(Custom Battle)

در این حالت بازیکنان می‌تواند در هر زمینی از بازی، با هر تعدادی از بازیکن و انتخاب هر کدام از حالت های قبل به دلخواه خود به رقابت با دیگر بازیکنان بپردازند.

گروه های اصلی بازی Thetan Arena چیست؟

کارکترهای بازی یا هیروها در این بازی در 3 قسمت مختلف دسته بندی می‌شوند:

قاتلین(Assassins)

کارکترهای بازی تتان آرنا چیست؟

کارکتر‌های این بخش غیر‌قابل شناسایی و کشنده می‌باشند به طوری که به راحتی می‎‌توانند حریف‌های خود را در نبردهای تن به تن نابود کنند. این گروه دارای سرعت و قدرت آسیب رسانی بالایی هستند اما دارای سلامت(HP) کمی می‌باشند که ویژگی با داشتن آن دو ویژگی اصلا به چشم نمی‌اید.

تیرانداران(Marksman)

کارکتر‌های گروه تیرانداز بازی Thetan Arenaچیست؟

این دسته از هیرو ها بیشترین قدرت آسیب رسانی را بین دیگر هیروها دارند و سلامت(HP) متوسطی دارند، اما وقتی که DPS(Damage Per Second) در بیشترین حالت خود یعنی برابر با 3 می‌شود بیشترین قدرت ضربه را خواهند داشت.

تانک(Tank)

کارکتر‌های گروه تانک بازی Thetan Arenaچیست؟

هیرو‌های این دسته همانطور که از اسم آن‌ها مشخص می‌باشد از بیشترین میزان سلامت(HP)، کمترین سرعت و قدرت آسیب رسانی متوسطی برخوردارند. وظیفه آن‌ها جلوگیری از آسیب رساندن تیم حریف با اعضای تیم خود می‌باشد و به عنوان یک محافظ برای بقیه اعضای تیم محسوب می‌شوند.

اهمیتی ندارد که شما کدام یک از این دسته‌ها را انتخاب می‌نمایید، همه آن‌ها دارای یک توانایی به نام خشم(FURY) می‌باشند. علاوه بر این موضوع هر هیرو با توحه به نقش خود وظیفه مهمی در میدان نبرد دارد، بنابراین انتخاب یک هیرو مناسب با توجه به شرایط به برنده شدن تیم خود در بازی تتان آرنا کمک می‌کند.

در هر کدامیک از دسته‌های هیرو، سه نوع طبقه‌بندی برای آن‌ها وجود دارد. هیرو عادی(Common Hero)، هیرو حماسی(Epic Hero) و هیرو افسانه‌ای(Legendary Hero) که کمیاب بودن هیروها وابسته به ویژگی، کمیابی خود هیرو و  لباس(Skin) هیرو ‌می‌باشد. جهت آشنایی بیشتر با برترین بازی های کریپتویی رایگان، این مقاله را از دست ندهید.

توکن بازی Thetan Arena چیست؟

بازی تتان آرنا از دو توکن اختصاصی به نام‌های Thetan Gem(THG) و Thetan Coin(THC) استفاده می‌کند. ارز اصلی درون بازی THC است که پلیرها با شرکت در رویدادها و مودهای مختلف این بازی و انجام یک سری مرحله(Quest) می‌توانند این ارز را کسب نمایند. رمز ارز دوم این بازی THG نام دارد که به عنوان یک توکن واسطه‌گر عمل می‌نماید. هدف از تولید این ارز، ایجاد فضایی امن برای خرید و فروش در بازی می‌باشد.

در حال حاضر ارزش توکن THGدر بازار برابر با 1.18 دلار می‌باشد. بیشترین مقداری که این ارز از زمان تولید داشته است برابر با 20.4 دلار و کمترین مقدار آن تاکنون برابر با 1.15 دلار بوده است. برای خرید ارز THC و THG می‌توانید به سایت coinmarketcap.com وارد شوید و به خرید و فروش این دو ارز اقدام کنید.

توکن بازی تتان آرنا چیست

نحوه کسب توکن THC

برای کسب درآمد از بازی Thetan Arena، راه‌های زیادی وجود دارد که قصد داریم آن‌ها را بازگو نماییم.

  • نسبت به کمیاب بودن هیرو در هر نبرد، با انجام ماموریت‌های بازی(Quests) به شما امتیازهایی اختصاص داده می‌شود که می‌توانید آن‌ها را به توکن Thetan Coin تبدیل نمایید.
  • از طریق خریداری Battle Pass بازی تتان آرنا، مقداری توکن THC به شما تعلق می‌گیرد.
  • بازیکنان بر اساس رتبه‌ای که کسب می‌کنند THC کسب می‌کنند.

دانلود بازی Thetan Arena

هیرو‌های بازی Thetan Arena چیست؟

تا این بخش از نوشتار به بررسی بازی Thetan Arena چیست و نحوه کسب درآمد از بازی Thetan Arena پرداخته‌ایم. حال قصد داریم نحوه دانلود بازی Thetan Arena را در اختیار شما عزیزان قرار بدهیم. این بازی بر روی سه پلتفرم Windows، IOSو Android پیاده سازی شده است که برای دانلود این بازی می‌توانید به سایت thetanarena.com مراجعه نمایید یا از طریق لینک‌های زیر به دانلود بازی Thetan Arena بپردازید.

لینک‌ های دانلود بازی Thetan Arena

 IOS

 Android

Desktop

پیج اینستاگرام محمد فاموریانجمع بندی

در این مقاله سعی کردیم به سوال بازی Thetan Arena چیست، پاسخ دهیم و نحوه کسب درآمد از این بازی محبوب را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم. همان‌طور که در نوشتار بیان کردیم بازی تتان آرنا یک بازی استراتژیک دو بعدی مفرح می‌باشد که درآمدزایی از این بازی نیز امکان پذیر می‌باشد. این بازی به دلیل تنوع هیرو‌ها و لباس‌های متعدد در این بازی کسل کننده نمی‌شود و همچنان حس تازگی را به پلیر‌ها انتقال می‌دهد. علاقه‌مندان به بازی‌های متاورس و آینده آن می‌توانند با مطالعه و بررسی برگه آموزش متاورس رایگان، این فرصت استثنایی را از دست ندهند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *