اگر شما هم یکی از علاقه‌مندان به کسب درآمد از بازی کردن هستید، بهتر است در این نوشتار با ما همراه باشید تا درک بهتری از پاسخ به سوال بازی UFO چیست، پیدا کنید. بدون شک UFO Gaming یکی از بهترین پلتفرم‌های بازی متاورس است که در تلاش است تا بازی‌های سنتی را با فناوری متاورس ترکیب کند و محیط جذاب و سرگرم‌ کننده‌ای را به کاربران خود ارائه دهد. در این نوشتار قصد داریم به بررسی کامل پلتفرم UFO Gaming و پاسخ به سوال بازی UFO چیست، بپردازیم؛ پس با ما همراه باشید.

بازی UFO چیست؟

بازی UFO چیست؟

پلتفرم بازی‌های متاورسی UFO Gaming در واقع یک بستر غیرمتمرکز بازی است که در سبک Play To Earn ارائه شده است. در حال حاظر UFO Gaming بر روی شبکه بلاک چین اتریوم قرار دارد و دارای یک Dark Metavers است که به بازیکنان خود این امکان را می‌دهد که قبیله‌ خود را بسازند و آن را گسترش دهند؛ همچنین کاربران می‌توانند همانند مقاله زمین دیجیتال چیست، زمین‌های خود را مبادله کنند و از همین راه کسب درآمد کنند. حال بهتر است بدانید که ارتباط اتریوم با بازی UFO چیست؟

اگر مقاله‌های پیشین در رابطه با NFT را مطالعه کرده باشید، می‌دانید که امروزه بسیاری از پلتفرم‌های بازی‌سازی متاورس برای اعطای پاداش کاربران از توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) استفاده می‌کنند. از آن جایی که UFO هم در بستر شبکه بلاک چین اتریوم فعالیت می‌کند، بهترین گزینه برای این پلتفرم غیرمتمرکز، استفاده از توکن‌های NFT است. برای آشنایی بیشتر با NFT، مقالهه تعریف NFT را مطالعه کنید.

مقاله پشنهادی: آموزش ساخت توکن های NFT

مهم‌ترین هدف پلتفرم UFO Gaming ترکیب بازی‌های سنتی و نوستالژی با بلاک چین است که این کار را به کمک یکپارچه سازی و استفاده از توکن‌های NFT انجام می‌دهد. پلتفرم UFO به کاربران این امکان را می‌دهد تا با انجام فعالیت‌های خواسته شده در بازی، کسب درآمد کنند.

اگر خاطرتان باشد در مقاله معرفی بازی Illuvium به طور کامل این موضوع را بیان کردیم.

توکن بازی UFO چیست؟

توکن بازی UFO چیست؟

ارز دیجیتالی اختصاصی پلتفرم UFO Gaming، توکن UFO نام دارد که بر اساس DAO ایجاد شده است. درحال حاظر توکن UFO در رتبه 230 بازار قرار دارد که توانسته 0.02 درصد از سهم کل بازار را در اختیار بگیرد. کاربران می‌توانند با خرید ملک، سیاره، زمین و… در بازی‌های UFO دارایی خود را سرمایه‌گذاری کنند و سعی در توسعه ملک خود کنند.

خرید و فروش زمین‌های دیجیتالی از رایج‌ترین روش‌های مدرن کسب درآمدی است که امروزه توانسته محبوبیت فراوانی از سوی گیمران و سرمایه گذاران به دست آورد. برای خرید اینگونه ملک‌ها یا دارایی‌ها نیازمند توکن اختصاصی بازی هستید که در این موضوع، باید ابتدا توکن UFO خریداری کنید.

مقاله پیشنهادی: بازی CryptoCars چیست؟

نحوه عملکرد بازی UFO

نحوه عملکرد بازی UFO

بازی UFO به طور کلی به جامعه متکی است و تغییرات و بروزرسانی‌های این پلتفرم ارتباط مستقیمی با نظرات کاربران دارد که در ادامه بیشتر راجب این موضوع توضیح می‌دهیم. همانطور که در بخش قبل اشاره کردیم، بازی UFO بر اساس DAO ایجاد شده است؛ اما DAO در بازی UFO چیست؟ DAO در واقع یک سازمان مستقل و غیرمتمرکز است. در واقع به کمک DAO، دارندگان توکن UFO حق رای دارند و می‌توانند در تصمیم‌گیری‌های آینده بازی UFO سهیم باشند. همچنین بهتر است بدانید که قراردادهای هوشمند UFO Gaming توسط Hacken به درستی حسابرسی شده و از امنیت بالایی برخوردار است.

بیشتر بخوانید: آموزش NFT رایگان

آموزش بازی Super Galactic

آموزش بازی Super Galactic

امیدواریم که تا اینجای کار پاسخ به سوال بازی UFO چیست را گرفته باشید؛ اما حالا نوبت به معرفی یکی از بهترین بازی‌های پلتفرم UFO می‌رسد. Super Galactic اولین بازی عرضه شده UFO Gaming است که در ادامه به طور کامل با آن آشنا می‌شوید. برای شروع بازی اولین کار، خرید ارز ufo است؛ چرا که در این پلتفرم، توکن UFO به عنوان اصلی‌ترین توکن اکوسیستم UFO Gaming معرفی شده است. حال برای شروع بازی ابتدا باید ارز UFO یا جفت ارز معاملاتی آن(اتریوم) را در شبکه کازماس(Cosmos) استیک کنید. در نظر داشته باشید که بازی Super Galactic هم یک بازی Play To Earn است؛ بنابراین بهتر است ابتدا به نکات زیر توجه کنید:

  • بازی Super Galactic به عنوان بازی اصلی شبکه UFO معرفی شده است.
  • یک سیستم رتبه بندی در رابطه با توکن‌های غیرقابل تعویض(UFOeps).
  • این سیستم از سه توکن استفاده می‌کند: ارز UFO: که به عنوان توکن اصلی UFO شناخته می‌شود، توکن UAP: این توکن از طریق اتمام ماموریت‌های روزانه بازی Super Galactic به دست می‌آید که کاربران می‌توانند به کمک آن سربازان خود را توسعه دهند و توکن Plasma Point: این توکن از طریق استیک ارز UFO به دست می‌آید.

دلایل منحصر به فرد بودن بازی UFO چیست؟

دلایل منحصر به فرد بودن بازی UFO چیست؟

در اکوسیستم UFO دو دلیل اصلی وجود دارد که توانسته آن را در رتبه بهترین بازی‌های متاورسی جهان قرار دهد که در ادامه آن‌ها را توضیح می‌دهیم:

استفاده از سازمان غیرمتمرکز DAO

همانطور که در پیش‌تر گفتیم، بازی UFO توسط DAO سازماندهی شده است و از یک سیستم تحت کنترل جامعه استفاده می‌کند. کاربران فعال در پلتفرم UFO می‌توانند ایده‌هایی برای کمک به پیشرفت پروژه ارائه دهند و در تصمیمات مهم آینده بازی سهیم باشند. این موضوع به قدری اهمیت دارد که روزانه تعداد بازیکنان فعال در این پلتفرم بیش‌تر می‌شود.

ترکیب بازی‌های سنتی با متاورس

دومین دلیل محبوبیت این بازی، ترکیب بازی‌های ساده و قدیمی با فناوری متاورس است. به عنوان مثال شما در Dark Metavers می‌توانید در یک سیاره ساختگی زمین‌های مجازی بخرید و آن را گسترش دهید. سبک این بازی شباهت زیادی به بازی سندباکس دارد که به شما این امکان را می‌دهد که قطعه زمینی را خریده و آن را با افراد دیگر مبادله کنید و از این راه کسب درآمد کنید. این زمین‌ها در قالب توکن‌های شبکه ERC-721 اتریوم می‌باشند. جهت آشنایی بیشتر با بازی سندباکس، مقاله سندباکس چیست؟ را مطالعه کنید.

پیج اینستاگرام محمد فاموریان

سخن آخر

همانطور که می‌دانید توکن UFO، ارزش بسیار پایینی دارد و ممکن است تصور اشتباهی به شما دهد و شما را از سرمایه‌گذاری در این بازی منصرف کند؛ اما بهتر است در نظر داشته باشید که بیت کوین هم در ابتدای کار ارزش چندانی نداشت. بنابراین با توجه به مزایا و ویژگی‌های منحصر به فرد UFO، ممکن است در آینده با یک جهش بزرگ قیمتی مواجه شود. در نهایت اگر شما هم یکی از علاقه‌مندان به دنیای متاورس یا ارز دیجیتال هستید با بهترین مدرس ارز دیجیتال در ایران یعنی محمد فاموریان همراه باشید تا از اخبار روز بازار ارز دیجیتال، پیشبینی قیمت‌ها و آموزش ارز دیجیتال پیشرفته بهره‌مند شوید.

 

1 دیدگاه در “بازی UFO چیست؟ | آموزش کسب درآمد از UFO Gaming

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *